Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت: اضافه شدن یک مهاجم به بهبود شرایط تیم ما کمک می کند. در فوتبال ایران کمبود مهاجم هست و فکر می‌کنم همه تیم‌ها با این مشکل مواجه هستند.

به گزارش ایران اکونومیست، مازیار زارع سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل پیکان تهران، در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: برای بازیکن بسیار خوبمان سبحان پسندیده که دچار آسیب دیدگی شده آرزوی سلامتی می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به تیم پیکان تبریک می‌گویم و به بچه‌های خودمان خسته‌نباشید می‌گویم.

وی افزود: من فکر می‌کنم نیمه دوم بازی در دست ما بود، ما موقعیت به بازیکنان پیکان ندادیم و هر چند آنها هم به ما موقعیتی ندادند. اولین بازی لیگ بود و در ادامه نقل و انتقالات یکی دو بازیکن دیگر به تیم ما اضافه می‌شوند و رفته رفته ملوان بهتری خواهید دید. ما در بعضی از پست‌ها نیاز به بازیکن داریم.

وی در ادامه افزود: اضافه شدن یک مهاجم به تیممان کمک می کند. در فوتبال ایران کمبود مهاجم هست و فکر می‌کنم همه تیم‌ها با این مشکل مواجه هستند. تلاشمان را می‌کنیم که این اتفاق بیفتد. چاره‌ای نداریم، خیلی وقت است منتظر این اتفاق هستیم. ان‌شاءالله یک مهاجم به تیم ما اضافه می‌شود تا بهتر بازی‌ها را ادامه دهیم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در خصوص درگیری پیش آمده در کنار زمین گفت: چیز خاصی نبود و فشار بازی بود ولی مشکل خاصی نبود.

وی در مورد بازی با استقلال افزود: ما برمی‌گردیم به انزلی و آماده می‌شویم که با تمام قوا مقابل استقلال بازی کنیم. استقلال بازی اول را مقابل سپاهان شکست خورده و ما هم سعی می‌کنیم در بازی مقابل استقلال ۳ امتیاز را به دست بیاوریم. در این بازی هم نیمه دوم کاملا توپ و میدان در دست بازیکنان ما بود.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: باشگاه استقلال ، تیم فوتبال پیکان ، ملوان بندر انزلی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: باشگاه استقلال تیم فوتبال پیکان ملوان بندر انزلی ملوان بندر انزلی تیم فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۰۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان

 قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات سی‌وهشتمین دوره جام حذفی در محل سازمان لیگ برگزار شد و تیم‌ها به شرح زیر رقبای خود را شناختند. (نام تیم‌های میزبان ابتدا آمده است)

بازی شماره ۱: تراکتور تبریز - مس رفسنجان

بازی شماره ۲: چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک

بازی شماره ۳: گل‌گهر سیرجان - هوادار تهران

بازی شماره ۴: سپاهان اصفهان - ملوان انزلی

در مرحله نیمه نهایی برنده بازی شماره یک با برنده بازی شماره دو دیدار می‌کند و برنده دیدار شماره ۳ رودرروی برنده مسابقه شماره ۴ می‌رود.

برنامه مسابقات اعلام نشده، اما از ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت به عنوان زمان برگزاری مرحله یک چهارم نهایی نام برده شده و مرحله نیمه نهایی ۲۴ و ۲۵ خرداد برگزار خواهد شد. قرار است دیدار نهایی نیز ۳۰ خرداد انجام شود.

دیگر خبرها

  • تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد
  • خوش‌آمد پورموسوی به ملوان و امیدواری به پیروزی
  • تارتار: از تقابل با سپاهان استقبال می‌کنم
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • ۶ عامل هنجارشکنی پس از بازی تیم‌های ملوان و سپاهان دستگیر شدند + جزئیات
  • جام حذفی فوتبال| تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • مالک جدید، نام باشگاه فوتبال استقلال را عوض کرد
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • خسروی: خوشحالی بعد از گل من، یک کار شخصی بود