Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علی اکبر محرابیان شامگاه جمعه در نشست شورای اداری استان کرمان افزود: در سال جاری گذشته شاهد به مدار آمدن نیروگاه‌های جدیدی در استان کرمان بوده‌ایم و ۲۵ مگاوات نیروگاه تجدیدپذیر بهره‌برداری کرده‌ایم که طی روزهای آینده نیز نیروگاه بوتیا با کلاس اف (f) بهره‌براری می‌شود.
وی با اشاره به این مطلب که اولین نیروگاه صنایع را در استان سمنان بهره‌برداری کرده‌ایم که از نظر زمان رکورد بی‌نظیری محسوب می شود، تصریح کرد: در حوزه سیکل ترکیبی اقدامات جهادی انجام شده و در استان کرمان نیز این نیروگاه‌ها به بهره‌برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر نیرو بیان کرد: در حوزه آب حدود هفت میلیارد برداشت آب داریم که ۶۰۰ میلیون مترمکعب از ذخایر سطحی و مابقی از چاه‌هاست و وابستگی آنها به چاه‌های آب بسیار بالاست.
وی با بیان اینکه ۲۷۰ میلیون مترمکعب آب استان در حوزه آشامیدنی و حدود ۶ میلیارد در بخش کشاورزی مصرف می‌شود، تاکید کرد: بخش کشاوزی بالای ۹۰ درصد آب را در استان کرمان به خود اختصاص می‌دهد.
محرابیان با اشاره به اینکه بخشی از طرح‌های آبرسانی مهم در استان اجرا شده است، گفت: در شرق استان کرمان منابع آب شهرستان‌های بم، فهرج، ریگان و نرماشیر قرار است از سد نسا تامین شود که در بم خط انتقال تقریبا تمام شده است و منتظر هستیم تصفیه‌خانه تکمیل و آب به شهر بم برسد که حدود ۲۰۰ روستا نیز در همین مسیر آبرسانی می‌شود.
وی بیان کرد: جیرفت و عنبرآباد نیز از سد جیرفت تغذیه می‌شود که یک خط باقیمانده است و باید در مصوبه بیاید و شهر اُرزوئیه در دست مطالعه است که خط اجرا شود و درباره رابُر نیز مصوباتی باید گنجانده شود. 
وزیر نیرو تصریح کرد: آب شهرهای کرمان، رفسنجان، زرند و شهربابک را از خط صنعت پیش‌بینی کرده‌ایم و شهر کرمان عملیات اجرایی ۱۰۸ کیلومتری اجرایی شده است. 
وی بیان کرد: درمورد سیرجان نیز تخصیص از قبل داشته‌ایم.

سفر استانی دولت به کرمان امشب تمام شد.

خبرهای مربوط به این سفر را می توانید از طریق لینک زیر دنبال کنید:

دیار کریمان میزبان سی و یکمین سفر استانی رییس جمهور

برچسب‌ها کرمان علی اکبر محرابیان وزیر نیرو سیدابراهیم رییسی رییس جمهوری پروندهٔ خبری دیار کریمان میزبان سی و یکمین سفر استانی رییس جمهور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان علی اکبر محرابیان وزیر نیرو کرمان علی اکبر محرابیان وزیر نیرو استان کرمان سفر استانی وزیر نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۱۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه‌چیز برای یک آتش‌بس پایدار در غزه فراهم است/ قبل از عملیات «وعده صادق» هشدار دادیم اگر آمریکا اقدامی کند پاسخ ما فوری و قطعی خواهد بود/ ایران و مصر خواهان برقراری روابط دیپلماتیک هستند

امیر عبداللهیان در حاشیه جلسه امروز هیات دولت، گفت: اگر آمریکایی‌ها و غربی‌ها به وعده خودشان عمل کنند همه چیز برای برقراری آتش بس در غزه فراهم است.

به گزارش مشرق، امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه در حاشیه نشست امروز هیات دولت،‌گفت: حماس در چهارچوب اصول خود و در طرحی واقع بینانه پاسخ ابتکار پیشنهادی مصر و قطر را ارائه کرد.

وزیر خارجه تاکید کرد: اگر آمریکایی‌ها و غربی‌ها به وعده خودشان عمل کنند همه چیز برای برقراری آتش بس پایدار و حل مسئله در غزه فراهم است.

وی افزود: نتانیاهو و افراد افراطیِ رژیم صهیونیستی تلاش خود را برای تداوم جنگ به‌کار می‌برند؛ چون آتش‌بس می‌تواند بحران جدیدی برای آن‌ها باشد.

ایران و مصر مصصم به برقراری روابط دیپلماتیک هستند
وزیر خارجه تاکید کرد: گفتگوی با همتای مصری ام داشتم و در مسیر تدوین یک نقشه راه برای بازگشت به روابط طبیعی هستیم. با همسایگان رابطه قوی داریم و دو روز قبل از شروع عملیات به کشورهای که در آن پایگاه آمریکایی وجود داشت اطلاع دادیم تنبیه رژیم صهیونیستی به خاطر جنایات آن در منطقه است.

هشدار دادیم اگر آمریکا اقدامی کند پاسخ ما فوری و قطعی خواهد بود

وی افزود: ۲ روز قبل از عملیات وعده صادق به طرف آمریکایی و کشورهایی که آمریکا در آنجا پایگاه داشت اعلام کردیم هدف‌مان همسایگان و پایگاه‌های آمریکا نیست بلکه رژیم اسرائیل است. در این پیام هشدار دادیم اگر آمریکا وارد اقدام علیه منافع ایران شود پاسخ ما بر روی پایگاه‌های آمریکا در منطقه فوری و قطعی خواهد بود.

وزیر خارجه عنوان کرد: به دوستان‌مان که پایگاه‌های امریکا در کشورشان قرار دارد اعلام کردیم روابط‌مان بر مبنای برادری است اما اگر آمریکا دست از پا خطا کند پایگاه‌های آمریکا را مورد هدف قرار خواهیم داد. عمده کشورهای همسایه به ما اعلام کردند به هیچ کشوری اجازه تعرض به ایران از خاکشان را نخواهند داد.

امیرعبداللهیان تاکید کرد: امید است پاسخی که ایران به گستاخی رژیم صهیونیستی داد کمک کند که هر چه زودتر بحران درمنطقه فروکش کند و حقوق فلسطینیان در این چهارچوب تامین شود و به طور قطع ما در مسیر دوستی و همکاری هرچه بیشتر با همسایگان و همه کشورهای منطقه و جهان حرکت می کنیم.

دیگر خبرها

  • نیروگاه مفتح همدان: نقشی در ایجاد فروچاله‌ها نداریم
  • افتتاح طرح‌های بسیج سازندگی در بشرویه
  • همه‌چیز برای یک آتش‌بس پایدار در غزه فراهم است/ قبل از عملیات «وعده صادق» هشدار دادیم اگر آمریکا اقدامی کند پاسخ ما فوری و قطعی خواهد بود/ ایران و مصر خواهان برقراری روابط دیپلماتیک هستند
  • ایران و مصر خواهان برقراری روابط دیپلماتیک هستند
  • وزیر نفت با وزیر تعاون، کار و رفاه‌ اجتماعی دیدار کرد/ مرتضوی: وزرات نفت بخش قابل توجهی از عقب‌ماندگی اقتصادی کشور را رفع کرد 
  • دستورات ویژه وزیر نیرو برای خراسان جنوبی
  • ساخت ۴۵۰۰ مگاوات نیروگاه تجدیدپذیر تسریع شود
  • ۲۸۰۰ نیروگاه کوچک مقیاس در کشور راه اندازی شد
  • بهره‌برداری از ۱۱۰۰ پروژه عمرانی در قالب مصوبات سفرهای استانی در دولت سیزدهم
  • دستگیری اعضای باند فرا استانی سرقت از بانوان مسن شهر کرمان