Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسی رادمنش روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: تلاش می شود واحدهای باقی مانده در کمترین زمان به دستگاه کارتخوان هوشمند مجهز شوند.

وی تاکید کرد: استان بوشهر در نظارت هوشمند بر نانوایی پیشگام بوده و حتی قبل از اجرای این طرح سامانه‌هایی را برای این مهم تعبیه کرده است.

رادمنش اضافه کرد: هرچند نظارت و بازرسی حضوری در واحدهای نانوایی همچنان با جدیت ادامه دارد اما نظارت هوشمند یک امر اجتناب ناپذیر است و باید از این فرصت برای کاهش میزان تخلف به نحو مطلوب استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف از مجهز کردن واحدهای نانوایی به دستگاه کارتخوان هوشمند را جلوگیری از فروش آرد خارج از سبد عرضه و کاهش میزان تخلف عنوان کرد.

مدیر بازرسی و نظارت بر محصولات کشاورزی استان بوشهر گفت: از اول سال تا پایان تیرماه از ۲هزار و ۲۸۴ واحد نانوایی بازدید شده که ۳۶۲ واحد نانوایی تخلف داشتند و به میزان ۳۱ میلیون و ۵۷۸هزار و ۳۲۰ تومان جریمه شدند این درحالی است که شمار نانوایی های متخلف در بازه زمانی ۲۰ آبان تا پایان سال به ۶۶۶ واحد رسیده بود.

وی یادآور شد: بررسی ها نشان می‌دهد میزان تخلف نانوایی های با نصب دستگاه‌های کارتخوان ۳۰ درصد کاهش پیدا کرده است. 

رادمنش اضافه کرد: با نصب دستگاه‌های کارتخوان در نانوایی ها هیچگونه سهمیه‌بندی و افزایش قیمت نان اعمال نشده است و افراد می‌توانند به هر میزان نان که نیاز دارند با قیمت مصوب یارانه‌ای خریداری کنند.

برچسب‌ها بوشهر کارتخوان اقتصاد هوشمند نانوایی هدفمندی یارانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر کارتخوان اقتصاد هوشمند بوشهر کارتخوان اقتصاد هوشمند نانوایی هدفمندی یارانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۲۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان

جواد احمدپور اظهار کرد: در طرح نوروز و ماه مبارک رمضان که از ۱۵ اسفند سال گذشته تا ۳۱ فروردین امسال ادامه داشت، ۹ هزار و ۵۰۰ بازرسی از سطح صنوف استان انجام گرفت.
وی خاطرنشان کرد: این تعداد بازرسی منجر به تشکیل ۹۰۰ پرونده تخلف با مبلغ ۳ میلیارد تومان شده است.
مسوول نظارت و بازرسی جهادکشاورزی لرستان با اشاره به کسر سهمیه ۲۰ واحد خبازی استان، تصریح کرد: همچنین در این بازه زمانی ۸۷ کیسه آرد قاچاق به ارزش ۵۵ میلیون تومان کشف و ضبط شد.
احمدپور با تاکید بر تشدید نظارت‌ها بر صنوف مختلف استان، بیان داشت: اکیپ‌های مختلفی بر نحوه عرضه و توزیع کالا‌های اساسی نظارت دارند و هرگونه تخلف را بررسی و به مقام قضائی معرفی خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • گلکسی رینگ سامسونگ به هوش مصنوعی مجهز خواهد بود
  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • نظارت بر حریم تهران هوشمند می شود
  • هزار و ۶۴۵ حلقه چاه آب مجاز صنایع در خراسان رضوی واجد شرایط هوشمندسازی هستند
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • تجهیز کریدورهای حمل بار مازندران به سامانه هوشمند توزین
  • مازندران مجهز به سامانه هوشمند ثبت تخلفات اضافه تناژ ناوگان باری
  • پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد
  • اجرای طرح دوگانه سوز کردن نانوایی های چالدران