Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان برای تماشای بازی‌های کشورهای اسلامی وارد قونیه شد، اما خبری از رئیس کمیته ملی المپیک نبود.

وزیر ورزش و جوانان برای تماشای بازیهای کشورهای اسلامی صبح امروز وارد قونیه شد.

به گزارش طرفداری، در حالی که وزیر ورزش و جوانان قرار بود برای حضور در مراسم افتتاحیه به قونیه سفر کند، ناگهان 48 ساعت مانده به مراسم افتاحیه به دلایلی نامعلوم سفر خود را به تعویق انداخت و امروز در حالی وارد قونیه شد که در جمع مستقبلین او، رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک حضور نداشت!

تنها مستقبلین او معاونین او در وزارت ورزش و جوانان و سفیر ایران در ترکیه بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظاهرا رئیس کمیته ملی المپیک در واپسین روزهای حضورش در کمیته ترجیح می دهد دیگر کمتر مناسبات قبلی را رعایت کرده و با وزیر ورزش و جوانان روبرو نشود!

اخبار داغ 

واکنش حیدری به صحنه مشکوک بازی استقلال - سپاهان و تسویه مطالبات داوران کیت جدید پرسپولیس رونمایی شد + عکس توپ طلای 2022 / نامزدهای جایزه یاشین معرفی شدند توپ طلای 2022 / اعلام نامزدهای جایزه کوپا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: وزیر ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۳۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در جریان این سفر یک روزه ابتدا به همراه رئیس جمهور سریلانکا ابرپروژه چند منظوره ۲ سد و نیروگاه ۱۲۰ مگاواتی اومااویا را به شکل رسمی افتتاح خواهند کرد و سپس مراسم استقبال رسمی از دکتر رئیسی در کاخ ریاست جمهوری این کشور در شهر کلمبو برگزار خواهد شد.

دیدار دوجانبه، نشست هیئت‌های عالی‌رتبه مشترک دو کشور، مراسم امضای اسناد و برگزاری نشست مطبوعاتی دیگر برنامه‌های این سفر هستند.

کد خبر 6087200 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • (ویدیو) استقبال سرد چینی‌ها از بلینکن
  • استقبال سرد چینی‌ها از بلینکن
  • رئیس جمهور با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد
  • رئیسی با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد
  • آیت الله رئیسی با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد
  • جانشین عالیشاه در اراک هم بازوبند می‌خواهد