Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی طاهرخانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پانزدهمین دوره مسابقات هانمادانگ کشور از ۲۰ مردادماه در دو بخش مردان و زنان آغاز شده و تا ۲۳ مرداد ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه هانمادانگ یک اصطلاح کره‌ای و به معنای گردهمایی خانوادگی است و در مسابقات آن، رشته‌های مختلف تکواندو به جز مبارزه وجود دارد، اضافه کرد: شرکت کنندگان در این مسابقات در سه بخش رکوردی، پومسه و تیم نمایش به رقابت خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول گفت: در این رقابت ها یاسین محمدیان تکواندوکار استان در بخش پومسه به نشان نقره و میعاد جاوید در آیتم چند جهت با هدایت رضا منتظری به مدال برنز رسیدند.

وی در ادامه با اشاره به آغاز لیگ نونهالان دختر استان قزوین، گفت:۱۰ تیم از شهرستان های زنجان، قزوین، تاکستان، آبیک و محمدیه در این رقابت ها به میزبانی خانه تکواندو استان به میدان می روند.

طاهرخانی با اشاره به حضور مهدی جلالی و امیرحسین محمدخانلو ۲ تکواندو کار ارزنده استان در تمرینات تیم ملی بزرگسالان، گفت: این دو ورزشکار، خود را برای حضور در رقابتهای گرند پری آماده می کنند.

وی با اشاره به درخشش مهران برخورداری تکواندو کار قزوینی در رقابت‌های تکواندو بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی قونیه، گفت: این ورزشکار قزوینی در وزن منفی ۸۰ کیلوگرم به نشان برنز ارزشمند این رقابت ها دست یافت و چهارمین برنز خود را برای کشور و استان قزوین به ارمغان آورد.

برچسب‌ها وزارت ورزش و جوانان استان قزوین فدراسیون تکواندو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان استان قزوین فدراسیون تکواندو وزارت ورزش و جوانان استان قزوین فدراسیون تکواندو رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۳۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلا و برنز ۲دونده مرد و زن ایران در تور بین‌المللی دوبی

در رقابت‌های بین‌المللی دوومیدانی دوبی؛ علی امیریان قهرمان رقابت ۸۰۰متر شد و حمیده اسماعیل نژاد برنز گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در جریان برگزاری رقابت ماده ۸۰۰متر مسابقات بین المللی دو و میدانی دوبی علی امیریان در جایگاه نخست قرار گرفت و مدال طلا این رقابت‌ها را کسب نمود. این دونده دوهای  نیمه استقامت ایران موفق شد با ثبت حد نصاب ۱:۴۷.۷۴دقیقه زودتر از سایر رقبا از خط پایان عبور کرد و طلایی شد.

در بخش بانوان نیز حمیده اسماعیل نژاد در رقابت ماده ۱۰۰متر مسابقات بین المللی دو و میدانی دوبی در جایگاه سوم ایستاد. این بانوی دوهای سرعت ایران موفق شد با ثبت حد نصاب ۱۱.۷۴ثانیه در جایگاه سوم رقابت ۱۰۰قرار گیرد و مدال برنز را کسب نماید.

دیگر خبرها

  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا
  • پایان کار تیم ایران در بوکس امید‌های آسیا با کسب ۳ نشان برنز
  • طلای امیریان در ۸۰۰ متر و برنز اسماعیل نژاد در ۱۰۰ متر
  • دو و میدانی بین المللی دبی؛ طلای امیریان در ۸۰۰متر و برنز اسماعیل نژاد در ۱۰۰ متر
  • طلا و برنز ۲دونده مرد و زن ایران در تور بین‌المللی دوبی
  • حل مشکلات سهمیه آب مطالبه کشاورزان قزوینی
  • کسب ۵ مدال نقره و برنز بوکسورهای کردستانی در رقابت‌های کشوری
  • یک نقره و یک برنز حاصل تلاش کشتی گیران کرمانشاهی در رقابت‌های  کشوری
  • قطع آب و خسارت به محصولات دغدغه‌ی کشاورزان قزوینی+ فیلم
  • کشته شدن دوچرخه‌سوار قزوینی در تصادف با پراید