Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دانشگاه پیام نور استان تهران از پذیرش دانشجو در ۲۸۱ کد رشته محل استان خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، وحید افشین مهر سرپرست دانشگاه پیام نور استان تهران از پذیرش دانشجو در ۲۸۱ کد رشته محل استان خبر داد.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان تهران با اعلام این خبر اظهار داشت: دانشگاه پیام نور استان تهران با بیش از ۴۰ هزار دانشجو در همه مقاطع تحصیلی بزرگترین دانشگاه پیام نور کشور می‌باشد که در مقطع کارشناسی بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو می‌پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: دانشگاه پیام نور استان در ۱۸ مرکز و واحد و در ۲۸۱ کد رشته محل بر اساس سوابق تحصیلی دانشجوی مقطع کارشناسی پذیرش می‌کند و متقاضیان می‌توانند تا ۲۳ مردادماه با مراجعه به سایت سنجش انتخاب رشته کنند.

افشین مهر درباره شهریه دانشگاه اظهار داشت: شهریه دانشگاه پیام نور به نسبت شهریه سایر دانشگاه‌ها بسیار کمتر می‌باشد و همچنین دانشگاه شرایطی را آماده کرده که دانشجویان کارشناسی می‌تواند ۸ ترم تسهیلات شهریه‌ای دریافت کنند و بعد از فارغ التحصیلی در اقساط بلند مدت این تسهیلات را پرداخت نمایند.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان تهران همچنین تصریح کرد: یکی از امتیازات ویژه دانشگاه برای دانشجویان تغییر محل آزمون می‌باشد و دانشجویان می‌توانند در ایام امتحانات بر مبنای علاقه خود شهر محل آزمون پایان ترم خود را تغییر دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پیام نور سرپرست دانشگاه پذیرش دانشجو سرپرست دانشگاه پیام نور استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۳۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترمیم نمرات و سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ فرآیند ثبت نام داوطلبان کنکور برای ترمیم نمرات و ایجاد سوابق تحصیلی قرار بود از اول اردیبهشت امسال آغاز شود، اما برخی داوطلبان و خانواده‌های شان در تماس با تحریریه خبر اعلام کردند: این سامانه هنوز فعال نشده و امکان ترمیم نمرات و ایجاد سوابق تحصیلی وجود ندارد که این موضوع باعث نگرانی داوطلبان در بحبوحه کنکور شده است.

دیگر خبرها

  • پذیرش کمتر از ۳۰۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های لرستان
  • رقابت پرمتقاضی‌ترین رشته های کنکور آغاز شد
  • آغاز ماراتن پرمتقاضی‌ترین رشته‌های کنکور
  • رقابت پرمتقاضی‌ترین رشته‌های کنکور آغاز شد
  • ترمیم نمرات و سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور
  • دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است
  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • پذیرش بدون آزمون در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند