Web Analytics Made Easy - Statcounter

چارچوب هماهنگی شیعیان عراق جمعه در بیانیه‌ای از شرکت‌کنندگان در راهپیمایی دفاع از نهادهای مشروع و قانونی این کشور قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از میدل ایست نیوز، چارچوب هماهنگی شیعیان عراق در بیانیه رسمی از مشارکت مردم عراق در بغداد، بصره و موصل در راهپیمایی در اعتراض به تلاش‌ برای تعطیل کردن نهادهای حکومت به خصوص دستگاه قضائی و پارلمان قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروهای چارچوب هماهنگی در این بیانیه بر هم‌بستگی خود با خواست مشارکت‌کنندگان در این راهپیمایی که شامل خواست اکثریت مردم عراق در تحقق معیشت شایسته و تشکیل دولتی خدمات‌محور می‌شود، تأکید کرده‌ و متعهد شد که با جدیت برای تحقق این مطالبات تلاش می‌کند.

دراین بیانیه آمده است که کشور را جز با گفت‌وگو و تفاهم همه طرف‌های سیاسی نمی‌توان اداره کرد و یک طرف نمی‌تواند اراده دیگران را به نفع خود به هر بهانه‌ای مصادره کند.

نیروهای چارچوب هماهنگی همچنین از کمیته برگزاری راهپیمایی و رسانه‌های عراقی قدردانی کرده‌اند.

 راهپیمایی دفاع از نهادهای مشروع حکومت عصر جمعه در بغداد، بصره و موصل برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عراق چارچوب هماهنگی شیعیان عراق چارچوب هماهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۳۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفوگرافیک/ همه دستگاه‌هایی که درباره حجاب وظیفه دارند؟

حجاب در کنار ابعاد مذهبی و فرهنگی، در کشور ما دارای قوانینی مصوب از سوی مجلس شورای اسلامی و شورای عالی انقلاب فرهنگی است؛ در این قوانین، دستگاه‌ها و نهادهای مختلفی وظیفه پیگیری اجرای قانون حجاب را بر عهده دارند و این وظیفه تنها مشمول برخی نهادهای خاص مانند فراجا نیست.

گرافیک: نگین نصراللهی

دیگر خبرها

  • راهی متفاوت طی کن (+فیلم)
  • سربازی برای امام زمان (عج)بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه است
  • روسیه واشنگتن را به کاهش سطح روابط تهدید کرد
  • اینفوگرافیک/ همه دستگاه‌هایی که درباره حجاب وظیفه دارند؟
  • وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • بیانیه مشترک امیر کویت و پادشاه اردن با تاکید بر کاهش تنش‌ها
  • دیدن «مست عشق» را به دیگران پیشنهاد کنید / از کار با «حسن فتحی» لذت بردم
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • علل انتخاب حضرت عبد العظیم حسنی (ع) برای وکالت در ری
  • دست رد سوئیس به استفاده از سود اموال مصادره شده روسیه