Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران از ساماندهی۱۶ هزار داوطلب، امدادگر و نجات‌گر جمعیت هلال احمر برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی امسال خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اهواز ، یعقوب سلیمانی امروز در جمع خبرنگاران درباره آخرین امکانات برای زائران حسینی اظهارداشت :570 پایگاه ثابت، 116 پایگاه موقت و چهار هزار و 500 دستگاه خودرو امدادی و عملیاتی برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی به کار گرفته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مسئولیت درمانی و امدادی به زائران اربعین حسینی در خاک عراق برعهده هلال احمر است. در ایام اربعین با توجه به پیش بینی پنج میلیون زائر ، پست‌های امدادی و درمانی هلال احمر در عراق نسبت به 2 سال قبل سه برابر شده ضمن آنکه داروی مورد نیاز همه پایگاه های امدادی نیز تامین شده است.

دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در ادامه از راه اندازی 15پست امدادی ثابت و 15 پست امدادی سیار در مرزهای شلمچه و چذابه در روزهای آینده خبر داد و گفت: در مجموع جمعیت هلال احمر آمادگی کامل برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی را دارد.

سلیمانی با اشاره به هوای گرم در ایام عزیمت زائران اربعین حسینی به شهرهای مقدس کربلای معلا و نجف اشرف و تمهیدات لازم برای پیشگیری از گرمازدگی زائران اظهار داشت: در این ارتباط تمهیدات لازم برای پیشگیری از گرمازدگی زائران و تامین داروی مورد نیاز اندیشیده شده تا زائران با سلامت کامل رهسپار شهرهای مقدس عراق شوند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه نشست‌های هماهنگی بخش‌های هلال احمر از 2 ماه پیش شروع شده است ابراز امیدواری کرد هلال احمر با تمهیدات لازم بتواند خدمات شایسته ای به زائران ایرانی و خارجی داشته باشد.

امام جمعه ایلام: موانع تردد زائران اربعین در فرصت باقیمانده برطرف شودفراخوان ستاد مرکزی اربعین درباره آثار پژوهشی تبیین شعار اربعین 1401موکب آستان مقدس حضرت معصومه (س) ایام اربعین با حضور 120 خادم در عراق برپا می‌شود

سلیمانی در خصوص زائران خارجی اربعین که از مرز شلمچه راهی شهرهای مقدس عراق می شوند گفت: ورود زائران خارجی به کشور و خروج آنان از مرز شلمچه نیز به دقت کنترل خواهد شد تا با سلامت کامل به شهرهای مقدس عراق عزیمت کنند.

انتهای پیام/737/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: زائران اربعین حسینی خدمت رسانی به زائران جمعیت هلال احمر شهرهای مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۳۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر

سیدمحمد مهدی سجادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ساعت ۱۴:۲۵ دقیقه روز چهارشنبه ۵اردیبهشت ماه گزارشی مبنی بر غرق شدگی نوجوان ۱۵ ساله جهت امدادرسانی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان اعلام شد.

 بلافاصله یک تیم ۶ نفره امدادی از جمعیت هلال احمر شهرستان فنوج با تجهیزات سیلاب به رودخانه تنگه اعزام شدند.

 با تلاش نیرو‌های امدادی ساعت ۱۵:۱۰ دقیقه همان روز، پیکر نوجوان در رودخانه پیدا و تحویل عوامل قضایی و انتظامی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی استان با تمام قوا
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی