Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@01:04:09 GMT

ثبت معامله حدود ۲ میلیون تن انواع محصول در بورس کالا

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۳۴۵۳۹

ثبت معامله حدود ۲ میلیون تن انواع محصول در بورس کالا

در هفته منتهی به بیست‌ویکم مرداد ماه، یک میلیون و ۹۷۴ هزار و ۴۰۳ تن انواع کالا به ارزش ۱۰ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان در بازار فیزیکی بورس کالا دادوستد شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از کالاخبر، تالار محصولات صنعتی و معدنی شاهد معامله یک میلیون و ۷۰۱ هزار تن انواع کالا به ارزش شش هزار و ۸۰۵ میلیارد تومان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این تالار ۷۶۲ هزار و ۱۰۲ تن سیمان، ۵۸۳ هزار تن سنگ آهن، ۲۳۶ هزار و ۳۷۵ تن فولاد، ۵۵ هزار تن آهن اسفنجی، ۶۲ هزار و ۵۰۵ تن روی، پنج هزار و ۴۷۵ تن آلومینیوم، ۷۰۰ تن مس، ۳۰ تن کنسانتره فلزات گرانبها و ۵۰ کیلوگرم شمش طلا دادوستد شد.

در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی، ۲۶۴ هزار و ۶۱۴ تن انواع کالا به ارزش سه هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان به فروش رسید.

در این تالار ۵۳ هزار و ۹۸۸ تن مواد پلیمری، ۱۰۸ هزار تن وکیوم باتوم، ۱۸ هزار تن لوب کات، ۲۱ هزار و ۱۱ تن مواد شیمیایی، ۵۰۰ تن گوگرد، ۳ هزار و ۶۲۹ تن روغن پایه، ۲۳۵ تن عایق رطوبتی و ۵۷ هزار و ۷۱۰ تن قیر معامله شد.

همچنین هفت هزار و ۸۰۶ تن کالا نیز در بازار فرعی بورس کالا به فروش رسید.

کد خبر 595959

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بورس کالا تالار معاملات بورس کالا شرکت بورس کالای ایران تالار صادراتی بورس کالای ایران ارزش معاملات بورس کالا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تن انواع هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۴۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاو J6-460 در بورس کالا به فروش می‌رسد

شرکت سیبا موتور با اعلام خبر فروش این کشنده در بورس کالا یادآور شد این طرح فروش روز نهم اردیبهشت ۱۴۰۳ در بورس کالا برگزار می‌شود و درصد پیش پرداخت سفارش خرید نیز معادل ده درصد خواهد بود؛ بهمن نیوز اعلام کرد، در این نوبت فروش قیمت پایه کشنده فاو ۴۶۰ معادل چهار میلیارد و ۷۷۸ میلیون تومان اعلام شده و خریداران ۹ تیرماه ۱۴۰۳ محصول خود را تحویل می‌گیرند. همچنین این معامله مبتنی بر قوانین حاکم بر بورس کالا خواهد بود.

کشنده فاو J6-460 با موتور WUXI با حجم ۱۱۰۵۰CC و گیربکس ZFدستی و استاندارد آلایندگی یورو۵ عملکرد خوبی را از خود نشان می‌دهد. این کشنده همچنین با بهره‌مندی از سیستم‌های به‌روز نظیر ترمز اتوماتیک ضدقفل هوشمند، کنترل الکترونیکی ترمز، ضدلغزش، ترمز اضطراری هوشمند، کنترل الکترونیکی پایداری و خشک کن هوا رانندگی مطمئنی را به کاربر خود می‌دهد.

همچنین در کشنده FAWJ6-460 از مولتی مدیا، روشنایی اتوماتیک، کولر و بخاری درجا، یخچال و کتری مسافرتی، صندلی راننده با تعلیق پنوماتیک و دارای گرم‌کن و سردکن و… استفاده شده است. سیبا موتور یکی از شرکت‌های تجاری گروه بهمن و به عنوان تنها نماینده FAW در ایران شناخته می‌شود.

دیگر خبرها

  • ترکمنستان مقصد۴۸ درصد صادرات گلستان/ خبری از یُد در ۱۰ کالای اول صادرات نیست!
  • ۲۱۸ هزار تن کالا از مرز مهران به عراق صادر شد
  • مجموع تامین ارز برای کالا‌های اساسی به ۳ میلیارد و ۴۶۵ میلیون دلار رسید
  • افزایش صادرات از گمرک شهرصنعتی کاوه
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس | افزایش ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحدی شاخص کل
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
  • قیمت روز انواع سکه و طلا +جدول
  • دو اثر مهم عرضه در بورس کالا برای طلای سرخ
  • فاو J6-460 در بورس کالا به فروش می‌رسد
  • افزایش کیفیت و حذف واسطه‌ها با عرضه زعفران در بورس کالا