Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@14:41:59 GMT

چرا رونالدو نامزد توپ طلا شد و مسی نه؟ / گزارش اکیپ

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۳۴۶۰۱

نام برنده توپ طلای 2021 در لیست نامزدهای جایزه سال 2022 دیده نمی‌شود

اسامی نامزدهای توپ طلای 2022 اعلام شد و لیست جدید فرانس فوتبال یک نکته جالب داشت؛ غیبت لیونل مسی در نامزدهای توپ طلا

طرفداری | برای اولین بار از سال 2006 نام لیونل مسی حتی در میان نامزدهای اولیه توپ طلا دیده نمی‌شد و این یعنی او امسال شانسی برای گرفتن توپ طلای هشتم نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غیبت این فوق‌ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن باعث شده نشریه اکیپ به دلایل نبود مسی و حضور کریستیانو رونالدو، رقیب دیرینه او در لیست فرانس فوتبال بپردازد. رونالدو با وجود سپری کردن فصلی نه‌چندان موفق با منچستریونایتد، برای هجدهمین بار نامزد کسب توپ طلا شد. 

چرا مسی نامزد توپ طلای 2022 نشد؟

اکیپ حذف مسی از لیست سی نفره فرانس فوتبال را یک گناه نابخشودنی نمی‌داند. تغییر معیارهای توپ طلا اصلی‌ترین دلیل خط خوردن مهاجم 35 ساله پاری سن ژرمن از لیست نامزدهای امسال بوده است. از شروع سال 2022 تاکنون، عملکرد شخصی لیونل مسی در حد انتظار نبوده است. فصل مسی و پاری سن ژرمن اصلا خوب نبود؛ او در طول فصل 22-2021 فقط شش گل در لیگ فرانسه زد و رابطه‌اش با مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پیشین پی‌اس‌جی دچار تنش شد. غیر از آمار ضعیف شش گل زده در لیگ، حذف زودهنگام از لیگ قهرمانان اروپا دیگر دلیلی بود که مسی نتوانست به جمع سی بازیکن برتر سال از نگاه فرانس فوتبال برسد. 

چرا رونالدو نامزد توپ طلای 2022 شد؟

کریستیانو رونالدو برای هجدهمین بار نامزد توپ‌ طلا شده و کوین دی بروین، نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده او از حیث نامزدی در توپ طلا، فقط هفت بار توانسته به این لیست راه یابد! سوال این‌جاست چرا این فوق‌ستاره پرتغالی که هم‌چون مسی فصل موفقی را سپری نکرد و با منچستریونایتد در لیگ برتر ششم شد، در لیست فرانس فوتبال حضور دارد؟ اکیپ نوشته رونالدو در سال 2022 توانست بهترین گل‌زن تاریخ فوتبال ملی شود، در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا شش گل زد و نقش اول صعود تیمش به مرحله حذفی بود، او هم‌چنین در طول فصل، 32 گل در 49 بازی زد که آمار گل‌زنی خوبی به شمار می‌رود. دستاوردهای رونالدو با وجود فصل ضعیف تیمش، کارشناسان فرانس فوتبال را مجاب به حضور او در میان 30 نامزد توپ طلا کرده است. 

اخبار داغ 

واکنش حیدری به صحنه مشکوک بازی استقلال - سپاهان و تسویه مطالبات داوران کیت جدید پرسپولیس رونمایی شد + عکس توپ طلای 2022 / نامزدهای جایزه یاشین معرفی شدند توپ طلای 2022 / اعلام نامزدهای جایزه کوپا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نامزد توپ طلا فرانس فوتبال توپ طلای 2022

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۴۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمساز برجسته و برنده نخل طلای کن درگذشت

به گزارش همشهری آنلاین،‌ این فیلمساز تحسین شده قصد داشت فیلم بعدی خود را به نام «انزو» با نویسندگی مشترک «رابین کامپیلو» در اواخر امسال فیلمبرداری کند.

«ایزابل د لا پاتلیر» نماینده کانته، به رسانه‌های فرانسوی اعلام کرد که این فیلمساز در پاریس و بر اثر بیماری درگذشت."

«کلاس درس» یک فیلم مستند-درام بر اساس کتابی نیمه خود زندگینامه از «فرانسوا بگودو» است که داستان آن درباره معلمی در محله‌ای در پاریس است و در آن بازیگرانی عمدتاً غیرحرفه‌ای بازی کرده‌اند.

به گزارش اسکرین، آخرین فیلم این کارگردان «آرتور رمبو» بود، درباره نویسنده‌ای که به خاطر محتوای رسانه‌های اجتماعی تحریک‌آمیزش به دردسر می افتد. این فیلم در جشنواره تورنتو ۲۰۲۱ نمایش داده شد. او همچنین فیلم «فاکس‌فایر: اعترافات یک دختر تبهکار» که در تورنتو ۲۰۱۲ رونمایی شد و فیلم «بازگشت به ایتاکا» که در سال ۲۰۱۴ در جشنواره ونیز انتخاب شد.

مرگ «لوران کانته» شوک بزرگی برای صنعت فیلم فرانسه است و با ادای احترام سینماگران همراه شده است. «ژیل ژاکوب» رئیس پیشین جشنواره فیلم کن، در پستی در X (توئیتر)، کانته را «فیلمساز خوب و با احتیاط و سرشار از انسانیت توصیف کرد که از برنده شدن نخل طلای خود اشباع نشد.

کد خبر 847192 منبع: ایسنا برچسب‌ها سینمای جهان کارگردانان سینمای جهان خبر مهم

دیگر خبرها

  • فیلمساز برجسته فرانسوی درگذشت
  • فیلمساز برجسته و برنده نخل طلای کن درگذشت
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • شناسایی شکستگی و ترمیم لوله انتقال آب در بندر امام خمینی
  • مقایسه درآمد پردرآمدترین ورزشکاران حرفه‌ای در هفت رشته‌ی ورزشی (+ اینفوگرافی)
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!