Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@16:45:18 GMT

جاده امامزاده داود (ع) همچنان بسته است

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۳۴۷۰۵

جاده امامزاده داود (ع) همچنان بسته است

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ احمد شیرانی در تشریح وضعیت مسیرهای مواصلاتی کشور روز شنبه به خبرنگاران گفت: بدلیل وقوع سیل بامداد پنجشنبه ۶ مردادماه همچنان جاده امامزاده داود (ع) مسدود است، همچنین مسیر ریگان – ایرانشهر تنها مسیر شریانی در کشور است که مسدود است همچنین تنها مسیر دارای انسداد فصلی نیز محور لاسم – ارجمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره آخرین وضعیت ترافیکی در مسیرهای کشور نیز گفت: ترافیک نیمه‌سنگینی در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل محمدشهر تا پل کلاک وجود دارد همچنین حجم ترافیک در محور شهریار- تهران حدفاصل میدان معادن تا شهرقدس نیز بالا است.

وی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت: مشکل‌ جوی خاصی در مسیرهای مواصلاتی کشور مشاهده نمی‌شود و تردد بدون مداخلات جوی برقرار است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی خاطرنشان کرد: سازمان هواشناسی با صدور هشداری از احتمال بارندگی و همچنین وزش باد و وقوع گردوخاک در برخی از استان‌ها تا یکشنبه هفته آینده خبر می‌دهد لذا ضروری است که رانندگان برای مواجهه با شرایط پیش‌بینی شده آماده باشند، رعایت سرعت مطمئنه و همچنین افزایش دقت و تمرکز باید در دستورکار رانندگان قرار داشته باشند، ضروری است رانندگان در مسیر حرکت خود فاصله طولی مناسب را رعایت کنند.

وی با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع حرکت حتما با این شماره تماس گرفته و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، مناسب‌ترین زمان و بهترین مسیر را برای انجام سفر خود انتخاب کنند.

برچسب‌ها امامزاده داوود پلیس راهور فراجا پلیس راهنمایی و رانندگی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امامزاده داوود پلیس راهور فراجا پلیس راهنمایی و رانندگی ایران امامزاده داوود پلیس راهور فراجا پلیس راهنمایی و رانندگی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۴۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده‌ها لغزنده است رانندگان احتیاط کنند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: هم اکنون تمامی محور‌های استان بر اثر بارش باران لغزنده است.
مریم تاکی، هم اکنون تمامی محور‌ها را در مسیر شهرستان‌های مبارکه، شاهین شهر، شهرضا، نایین، اردستان، کاشان و خورو بیابانک بر اثر بارش شدید باران لغزنده اعلام کرد و افزود: همچنین محور‌های دامنه – خوانسار و نجف آباد -داران مه گرفته است و رانندگان برای تردد احتیاط و چراغ‌های مه شکن را روشن کنند.
مریم تاکی افزود: در پی بارش باران پیش بینی می‌شود، محور‌های اصفهان – شهرضا، اصفهان -شاهین شهر و موچه خورت و اردستان دچار آبگرفتگی شود.
وی با اشاره به اینکه بنابر اعلام اداره کل هواشناسی استان اصفهان تا چند آینده بارش‌ها در استان شدید‌تر می‌شود، به رانندگان توصیه کرد: از تردد‌های غیر ضروری به ویژه در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند و قبل از حرکت با سامانه‌ی ۱۴۱ تماس گرفته و از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اینفوگرافیک | عملکرد کمیسیون تخلفات شرکتها، رانندگان و مالکین بخش حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • کرمان همچنان زیر چتربارش‌های بهاری
  • همچنان حدود ۴۵ راه روستایی بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • جاده‌های خراسان رضوی بارانی است
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • باران و لغزندگی جاده‌های گلستان
  • هوش مصنوعی به داد حیوانات در تصادفات جاده‌ای رسید
  • جاده‌ها لغزنده است رانندگان احتیاط کنند
  • کامیون‌های حامل بار اضافه در مسیر خلخال - پونل توقیف شدند