Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@12:58:10 GMT

او دوست داشتنی‌ترین مدیر لیگ است!

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۳۴۹۱۲

او دوست داشتنی‌ترین مدیر لیگ است!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از تماشاگران وِیژه این دیدار پژمان نوری مدیر عامل باشگاه ملوان بود که به جایگاه وی آی پی استادیوم نرفت و از روی سکوها بازی را دنبال کرد. در بین دو نیمه هم ندیدیم او راهی رختکن شود و برای کادر فنی و بازیکنان این تیم صحبت کند و روی سکو ماند تا نیمه دوم را هم تماشا کند.

مدیر عامل باشگاه ملوان در جریان بازی به سبب استرس برای دقایقی از روی صندلی بلند شد و راه رفت و البته افسوس فرصت های از دست رفته به خصوص در نیمه دوم را خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه ای که ملوان برای جبران گل خورده جلو کشید و حتی مازیار زارع برای اینکه تیمش به گل مساوی برسد شیوه بازی تیمش را از 1-3-2-4 به 3-4-3 تغییر داد اما همه این نقشه ها جواب نداد تا ملوان بدون کسب امتیاز مصاف با پیکان را به پایان ببرد.

از چهره پژمان نوری پیداست مدیر عامل ملوان بودن یکی از کارهای سخت در این فوتبال است. به این خاطر که ملوان تیمی است پرطرفدار که با این تیم زندگی می کنند و با شکست هایش اشک می ریزند و با پیروزی هایش خوشحال می شوند. به طور حتم پژمان نوری برای نتیجه گیری فشار زیادی روی خود احساس می کند اما این فشار هیچ گاه موجب نشده از زمانی که مدیریت باشگاه ملوان را برعهده گرفته دست به رفتارهای احساسی بزند و این نشان می دهد چقدر خوب است که مدیریت باشگاه ها را هم چهره های فوتبالی برعهده بگیرند. و امیدواریم این قاب در فوتبال ایران تکرار شود.

یکی از کارهای خوب او در مدیریت باشگاه ملوان حمایت از مازیار زارع در فصل اول حضور در این تیم بود که در لیگ یک خوب نتیجه نگرفت و مدعی صعود نشد و به تازگی هم بهمن صالح نیا را به عنوان رییس افتخاری باشگاه ملوان انتخاب کرده است.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ برتر باشگاه ملوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۴۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کفش طلای اختصاصی برای قوی سپید!

به گزارش "ورزش سه"، ویژگی جالب تیم مهدی تارتار این است که بیشتر گل‌های این تیم را مهاجمان آن به ثمر می‌رسانند؛ از محمدرضا سلیمانی که در نیم فصل دوم عملکردی درخشان داشته تا رضا جعفری که با تغییر تیم از نساجی به ملوان جزو برترین بازیکنان لیگ برتر ایران شده است.

در بازی با استقلال خوزستان قرعه به نام رضا جعفری افتاد تا بعد از گل سه امتیازی به ذوب آهن، این بار در خوزستان خودی نشان بدهد و دروازه حریف را باز کند اما برای او افسوس بزرگ این بود که گلش سه امتیاز مهم را برای ملوان به همراه نیاورد.

این فصل رضا جعفری 8 گل به ثمر رسانده و محمدرضا سلیمانی با 7 گل در تعقیب اوست. این موقعیت تنها متعلق به تیم سپاهان است که شهریار مغانلو و رضا اسدی را در خود دارد و پس از آن گلزن‌ترین مهاجمان لیگ برتر در تیم ملوان دیده می‌شوند؛ شاید ابتدای فصل هیچکسی این پیشبینی را از وضعیت خط حمله تیم مهدی تارتار نداشت.

هنوز 5 بازی دیگر تا پایان فصل باقی مانده و این دو مهاجم برای بهبود شرایط تیمشان و همچنین شاید گرفتن پیشنهادات بهتر، انگیزه خود را برای دو رقمی کردن تعداد گل‌ها حفظ خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • عیدی: حیف شد 3 امتیاز از دستمان رفت
  • ساماندهی مراکز مجاز جمع آوری سیب صنعتی د رارومیه
  • آخرین وضعیت بارش‌ها و سیلاب‌ها در اصفهان
  • تصاویر دوست‌داشتنی از بچه‌های حیوانات که دلتان را می‌برد
  • پنالتی نبود، مهرداد محمدی باید اخراج می‌شد
  • این غذاهای دوست‌داشتنی دشمن مغزتان هستند؛ فراموشی در ۷۰ سالگی در انتظارتان است
  • بیش از ۱۰۰ طرح نیمه تمام صنعتی برای ورود به چرخه تولید چشم انتظار حمایت دولت
  • کفش طلای اختصاصی برای قوی سپید!
  • ستاره شمس آذر: به تیم‌های بزرگ‌تر هم فکر می‌کنم!
  • ببینید | خلاصه بازی استقلال خوزستان ۱ - ملوان ۱