Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-امیر سرتیپ دوم دکتر حمداله نصراللهی گفت: سومین جشنواره دانش و پژوهش امام علی(ع) به عنوان بزرگترین رویداد دانشی و پژوهشی ارتش، با حضور مسئولان عالی‌رتبه لشکری و کشوری، فردا یک شنبه 23 مرداد برگزار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی ارتش، معاون علوم، تحقیقات و فناوری ارتش افزود : این جشنوراه قرار است با حضور سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، جمعی از مسئولان لشکری و کشوری و نفرات برگزیده این جشنواره برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امیر سرتیپ دوم حمداله نصرالهی گفت: جشنواره دانش و پژوهش امام علی(ع) بزرگترین رویداد دانشی و پژوهشی در ارتش است که سومین دوره آن، از سال گذشته آغاز به کار کرده و حالا به ایستگاه پایانی خود رسیده است و روز بیست و سوم مرداد این جشنواره طی مراسمی با معرفی برگزیدگان به پایان می‌رسد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۴۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر خاموشی از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن‌پور بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ دوم «خاموشی» فرمانده هوانیروز ارتش با حضور در مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن‌پور نیروی زمینی ارتش از دانشکده و کلاس‌های خلبانی و فنی، ساختمان‌های در حال بازسازی و بازسازی و تجهیز شده، کتابخانه تخصصی، آشپزخانه و سایر قسمت‌های این مرکز بازدید کرد.

کد خبر 6096294 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران نقشی بزرگی در گسترش و رشد علمی ایران ایفا کرده است
  • برگزاری هشتمین کنگره علمی جشنواره خوارزمی در کاشان
  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در چابهار برگزار شد
  • دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی سمپاد برگزار می‌شود
  • سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله برگزار می‌شود
  • خواهر و برادر کبودراهنگی برگزیده لکوکاپ ایران
  • امیر خاموشی از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن‌پور بازدید کرد
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر منتشر شد