Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، یوسف شعبانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فرایند هفدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر سال جاری از ابتدای خردادماه آغاز شده و ۹۱ تعاونی در سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون ثبت نام کردند.

وی گفت: از این تعداد ۵۰ تعاونی موفق به کسب امتیازات استانی شده و هشت تعاونی هم امتیازات لازم برای حضور در بخش ملی رقابت‌های تعاونی‌های برتر را به دست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان افزود: پس از پایان ثبت نام بررسی تخصصی از ثبت نام شدگان در این جشنواره توسط کارشناسان استان و وزارتخانه انجام و طی بازدیدهای میدانی از این شرکت‌ها برترین‌های حوزه تعاون در هفدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

وی به برگزاری این جشنواره در دو مرحله استانی و ملی اشاره کرد و اظهار داشت: هفدهمین جشنواره تعاون‌های برتر همدان در هفته تعاون از هفتم تا سیزدهم شهریور، برگزار می‌شود.

شعبانی گفت: گرایش‌های این دوره از جشنواره شامل دامپروری، زراعت، کشاورزی، صنایع غذایی، نساجی و پوشاک، صنعتی، معدنی، تامین نیاز تولیدکنندگان، فرش دستباف، حمل و نقل دریایی، تامین نیاز مصرف کنندگان، مرزنشینان، اعتبار، مسکن، عمرانی، تامین نیاز صنوف توزیعی، صنایع دستی، اتحادیه توزیعی، اتحادیه خدماتی، اتحادیه تولیدی، خدماتی، زنان، بهداشتی و درمانی و خدمات آموزشی است.

وی ادامه داد: توجه به ترویج فرهنگ کار جمعی و تعاون، منجر به تولید، ایجاد شغل و توسعه اقتصادی می شود که در این راستا هفدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر بصورت استانی و کشوری برگزار خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان ایجاد و گسترش تعاونی‌ها در حوزه های مختلف اقتصادی را تحقق منویات رهبری در اشتغال و رونق تولید عنوان کرد و گفت: جشنواره تعاونی‌های برتر، هر ساله با هدف توسعه و ترویج فرهنگ تعاون و معرفی توانمندی‌ها، تشویق و ترغیب فعالیت‌های تولیدی، توزیعی و خدماتی و معرفی الگوهای عملی موفق تعاونی برای بهره‌گیری از سایر تعاونگران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: جشنواره تعاونی های برتر گسترش تعاونی ها جشنواره تعاونی های برتر هفدهمین جشنواره تعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۵۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، عاطفه زارعی صبح سه‌شنبه با بیان اینکه استان همدان با توجه به ظرفیت‌های ادبی که دارد گهواره ادبیات کودک و نوجوان ایران به حساب می‌آید اظهار کرد: دومین دوره جشنواره ملی شعر و داستان کودک و نوجوان دوست من کتاب از آبان ماه سال ۱۴۰۱ آغاز شد و آثار بسیاری از سراسر استان‌های کشور به دبیرخانه رسید.

وی افزود: هیأت داوران این جشنواره از اساتید برجسته ادبیات کودکان و نوجوان چون مصطفی رحماندوست، محمدرضا یوسفی، افسانه شعبانژاد، بابک نیک طلب، غلامرضا بکتاش، حامد محقق، محمود پوروهاب تشکیل شده که از افتخارات ایران اسلامی به حساب می‌آیند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان تصریح کرد: آیین اختتامیه این جشنواره روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ساعت ۱۰ صبح در محل سالن ابن سینا همدان واقع در بلوار مفتح با حضور برگزیدگان، علاقمندان و چهره‌های شاخص ادبی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه روز سه‌شنبه نیز دو کارگاه آموزشی شعر و داستان در محل کتابخانه مرکزی همدان برگزار می‌شود ادامه داد: کارگاه آموزشی شعر با حضور مصطفی رحماندوست، غلامرضا بکتاش و کمال شفیعی و کارگاه آموزشی داستان با حضور محمدرضا یوسفی، بهناز ضرابی‌زاده و مونا اسکندری ساعت ۱۵ روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

کد خبر 6093044

دیگر خبرها

  • ۱۸۵ هزار نفر در کردستان عضو تعاونی‌ها هستند
  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • فعالیت ۱۰۴ هزار تعاونی در کشور
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما