Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان با بیان اینکه ائمه جمعه به عنوان رئیس قرارگاه‌ها فرهنگی نقش‌آفرین باشند، گفت: دشمن سعی در جلوه دادن ناکارآمدی نظام را دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردستان، حجت‌الاسلام علیرضا فرهنگ صبح امروز در افتتاح کارکاه خیاطی در مهاباد اظهار داشت: نقش ائمه جمعه در خصوص سخنان رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر جهاد تبیین و اینکه دشمن شبهه می‌اندازند که نظام کار آمد نیست، می‌تواند به عنوان رئیس قرارگاه فرهنگی در لایه‌های مختلف مردم نقش‌آفرین باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امامان جمعه فقط در خصوص مسائل دینی مردم فعالیت نمی‌کنند و به فکر دنیای مردم نیز هستند و با توجه به ایجاد اشتغال در کارگاه‌هایی که راه‌اندازی می‌شود و در معیشت مردم نقش دارد باید شان افراد حفظ شود.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان گفت: امام جمعه می‌تواند به عنوان یک محور و یک ظرفیت از آن استفاده کرد و آن هم با کمک ارگان‌های مختلف قابل انجام است تا ایجاد اشتغال در جامعه افزایش یابد.

وی ابراز داشت: دشمن مرتب کار می‌کند تا نظام را ناکارآمد جلوه دهد اما ریاست جمهوری کشورمان مرتب حرکت می‌کند و هیچ طوفانی نمی‌تواند او را باز دارد.

حجت الاسلام احسان‌اله برزگر در ادامه جلسه اظهار داشت: با توجه به موضوع اقتصاد مقاومتی مد نطر رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر راه‌اندازی کارگاه‌های کوچک و زود بازده ما هم در شهر مهاباد خیریه شهدای بخش مهاباد را از سال 98 در بخش مهاباد راه‌اندازی کردیم.

وی افزود: با راه‌اندازی این خیریه بالغ بر 12 میلیارد و 600 میلیون ریال تاکنون به نیازمندان کمک شده که در این خصوص تصمیم گرفته شد به جای کمک کارگاه‌های کوچک راه‌اندازی شود تا به اشتغال خانواده‌ها کمک کند.

امام جمعه شهر مهاباد گفت: با ایجاد و راه‌اندازی گارکاه به اشتغال پایدار خانواده‌ها کمک شده تا شان و کرامت آن‌ها هم حفظ شود و موضوعات اقتصادی که همه گریبانگر آن هستند برطرف شود که با همکاری آموزش و پرورش و در اختیار قرار دادن مکانی این مهم در حال انجام است.

نامه قدردانی نمایندگان ولی فقیه و ائمه جمعه سراسر کشور از مقام معظم رهبریائمه جمعه شهرستان‌های استان تهران: معارف، عزت و درس‌های آزادی بخش عاشورا در مجالس حسینی بیشتر معرفی شودروایت امام‌جمعه سنندج از دیدار ائمه جمعه با رهبر معظم انقلاب

وی ضمن اشاره به دستاوردهای ایجاد این کارگاه‌ها ابراز داشت: با راه‌اندازی کارگاه خیاطی توانسته‌ایم 24 نفر را در دو شیفت کاری مشغول کنیم که تا 60 نفر قابلیت افزایش دارد و این مهم تا یک ماه دیگر انجام خواهد شد.

انتهای پیام/802/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: راه اندازی ائمه جمعه کارگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۵۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف عروج سردار «سیدمجید ایافت» را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی عروج شهادت گونۀ سردار سرتیپ «سیدمجید ای افت» را تسلیت گفت.

رئیس مجلس، در این پیام نوشت:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیه فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

عروج شهادت‌گونۀ سردار رشید اسلام و جانباز سرافراز، سرتیپ پاسدار سیدمجید ای افت موجب تأسف و تأثر گردید.

ایشان رزمنده‌ای مجاهد، فرماندهی با اخلاص، از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و هم‌رزم وفادار سردار شهید محمود کاوه بودند که پس از دوران دفاع‌مقدس نیز با مجاهدت و تعهد، مسئولیت‌های متعددی را در عرصه‌های مختلف سپاه ازجمله جانشینی فرماندهی لشکر ویژۀ شهدا، فرماندهی قرارگاه عاشورا، جانشینی فرماندهی قرارگاه ثامن‌الائمة (ع) نیروی زمینی سپاه و مسئولیت دبیرخانۀ کنگرۀ بزرگداشت سرداران شهید و ۲۳ هزار شهید خراسان را بر عهده داشتند که به‌طور یقین خدماتشان در گنجینۀ افتخارات این کشور به یادگار باقی خواهد ماند.

ضمن تجلیل از رشادت‌های سردار مخلص و باصفا سید مجید ای افت و عرض تسلیت به مردم ولایتمدار خراسان و شهر مقدس مشهد، هم‌رزمان، دوستان و خانوادۀ صبور و گران‌قدر، برای آن مجاهد فقید، علو درجات و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

محمدباقر قالیباف
رئیس مجلس شورای اسلامی

کد خبر 6096826

دیگر خبرها

  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • دیدار ائمه جمعه خراسان جنوبی با حجت الاسلام و المسلمین عبادی
  • تاثیرگذاری فیلم‌های کوتاه بیشتر است/ آشنایی نسل‌ امروز با فرهنگ رضوی
  • همه باید در قبال مسئولیتی که به ما سپرده شده است کار جهادی انجام دهیم
  • قرارگاه جهاد آسفالت در کرمان راه اندازی شد
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • پیست موتورسواری بندرعباس غیراستاندارد و حادثه‌آفرین ‌است
  • بازار فروش صنایع‌ دستی سیستان وبلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • قالیباف عروج سردار «سیدمجید ایافت» را تسلیت گفت
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در محور مهاباد به ارومیه