Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@10:15:26 GMT

رونمایی از گوشی ردمی K۵۰ الترا +عکس

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۳۵۸۷۴

رونمایی از گوشی ردمی K۵۰ الترا +عکس

اولین گوشی برند ردمی با تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک از راه رسید.

به گزارش مشرق، شیائومی دیروز در طی رویداد بزرگ خود از اولین گوشی برند ردمی با تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک موسوم به ردمی K۵۰ الترا رونمایی کرد که از نمایشگری باکیفیت و سیستم خنک‌کننده بهبودیافته‌ای بهره می‌برد.

ردمی K۵۰ الترا به صورت کلی ترکیبی از دو گوشی دیگر سری یعنی ردمی K۵۰ پرو و K۵۰ گیمنیگ محسوب می‌شود ولی در برخی از جهات نیز از این دو گوشی حتی بهتر عمل می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا، گوشی جدید شیائومی به تراشه پرچمدار کوالکام مجهز شده است که تنها در دو گوشی دیگر شیائومی یعنی شیائومی ۱۲S الترا و میکس فولد ۲ به کار رفته است.

برای پایداری عملکرد این تراشه، ردمی K۵۰ الترا از سیستم خنک‌کننده اتاق بخار بهره می‌برد که طبق ادعای شیائومی پس از دو ساعت بازی نیز قادر است گوشی را خنک نگه دارد و نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه را برای کاربر به ارمغان آورد. کانفیگ‌های این پرچمدار نیز شامل دو نسخه حافظه رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی LPDDR۵ و سه مدل حافظه داخلی ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی UFS ۳.۱ می‌شود.

ردمی K۵۰ الترا از نمایشگر امولد ۶.۶۷ اینچی بهره می‌برد که یک پنل ۱۲ بیتی با نمایش ۶۸ میلیارد رنگ محسوب می‌شود. سطح کالیبره رنگ این نمایشگر در حد بسیار عالی قرار می‌گیرد که به لطف وجود سنسور دمای رنگ است. رزولوشن تصویر نمایشگر ردمی K۵۰ الترا بین فول اچ‌دی پلاس و QHD+ قرار می‌گیرد که براساس ادعای شیائومی، نمایشگر این گوشی عملکردی نزدیک به رزولوشن تصویر QHD+ خواهد داشت. 

از دیگر مشخصات فنی این نمایشگر می‌توان به پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، نرخ نمونه‌برداری لمسی ۴۸۰ هرتزی، محتوای HDR۱۰+ و دالبی ویژن اشاره کرد. به علاوه، نمایشگر ردمی K۵۰ الترا میزبان سنسور اثر انگشتی است که می‌تواند ضربان قلب را اندازه بگیرد.

منبع تغذیه ردمی K۵۰ الترا باتری ۵۰۰۰ میلی‌امپر ساعتی با شارژ ۱۲۰ واتی است که با تراشه اختصاصی مدیریت مصرف بهینه انرژی Surge P۱ همراه شده است. طبق امار و ارقام رسمی، باتری ردمی K۵۰ الترا به لطف تراشه کم مصرف و نمایشگر بهینه شده می‌تواند تا یک روز کاربر را همراهی کند. در بخش اتصالات، ردمی K۵۰ الترا از شبکه ۵G، وای‌فای ۶E و NFC بهره می‌برد. اسپیکرهای این گوشی نیز به فناوری دالبی اتمس مجهز شده‌اند.

در پنل پشتی ردمی K۵۰ الترا سنسور ۱/۱.۶۷ اینچی اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی HM۶ با پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال قرار دارد که از اندازه پیکسلی ۰.۶۴ میکرومتری بهره می‌برد. البته با قابلیت ترکیب‌سازی پیکسلی ۹ در ۱ اندازه پیکسل‌ها به ۱.۹۲ میکرومتر خواهد رسید. گشودگی دیافراگم این دوربین نیز برابر با f/۱.۶ است. دیگر دوربین‌های این پرچمدار شامل لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی می‌شود. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدئویی نیز بر عهده دوربین ۲۰ مگاپیکسلی است.

در نهایت باید اشاره کرد که ردمی K۵۰ الترا در سه رنگ مشکی، آبی و نقره‌ای روانه بازار خواهد شد که با قیمت پایه ۴۴۵ دلاری به فروش خواهد رسید.

منبع:جی اس ام آرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین جنگ غزه قیمت گوشی موبایل گوشی هوشمند گوشی ردمی فناوری خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت بهره می برد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۵۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاوربانک جدید شیائومی چه قابلیتی دارد؟

پاوربانک 20000 میلی‌آمپر ساعتی شیائومی با کابل داخلی و فناوری شارژ سریع 33 واتی با قیمت 22 دلار عرضه می‏شود.

‌به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شرکت شیائومی یک پاوربانک جدید ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در بازار چین معرفی کرده است که به کابل داخلی مجهز شده است و از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند، قیمت این محصول ۲۲ دلار است و در رنگ‌های خاکی روشن و آبی در دسترس افراد قرار می‌گیرد.

از آنجایی که ظرفیت پاوربانک جدید شرکت شیائومی ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است، به همراهی مطمئن برای مسافران تبدیل خواهد شد، زیرا می‌توانند به راحتی وسایل الکترونیکی خود را شارژ کنند؛ این پاوربانک دارای باتری دو سلولی لیتیوم یونی ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است و از یک تراشه هوشمند بهره می‌برد، این تراشه جریان خروجی را به طور خودکار متناسب با نیازهای شارژ دستگاه‌های مختلف مانند گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، هدفون‌های بلوتوثی و ساعت‌های هوشمند تنظیم می‌کند.

پاوربانک جدید شیائومی برای گوشی‌های هوشمند شیائومی که از شارژ سریع هوشمند پشتیبانی می‌کنند، تا ۳۳ وات انرژی را ارائه می‌کند و امکان شارژ سریع را فراهم می‌کند، این محصول دارای چندین پورت مختلف از جمله پورت داخلی USB-C به همراه دیگر پورت‌های USB-C و USB-A است و به کاربران اجازه می‌دهد تا حداکثر سه دستگاه را به طور همزمان شارژ کنند.

پاوربانک شیائومی از محصولات الکترونیکی در برابر شارژ بیش از حد، دمای بالا و دیگر شرایط غیرعادی محافظت می‌کند و استفاده ایمن و قابل اطمینان را تضمین می‌کند؛ بدنه این پاور بانک بسیار بادوام است، لبه‌های آن نیز به گونه‌ای طراحی شده است که می‌توان آن را به راحتی در دست گرفت و جابه‌جا کرد.

کد خبر 748605

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟
  • گوشی Vivo Y36s در کنسول گوگل پلی مشاهده شد
  • چهار دلیل برای فرار از خرید پوکو X5 پرو
  • رونمایی از ارزان‌ترین گوشی تاشو دنیا با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی
  • آیپد پرو جدید ۲۰۲۴ اپل را ببینید
  • محبوب ترین گوشی‌ های میان رده شیائومی سری redmi
  • پاوربانک جدید شیائومی چه قابلیتی دارد؟
  • گوشی جدید ناتینگ، ۲ روز دیگر رونمایی می‌شود
  • محبوب ‌ترین گوشی‌ های میان‌ رده شیائومی سری redmi
  • بهترین گوشی زیر ۱۰ میلیون؛ جنگ ردمی نوت 13 و A25