Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@00:28:26 GMT

افزایش اعتبارات سالیانه شهرستان های لامرد و مهر

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۳۶۱۶۱

افزایش اعتبارات سالیانه شهرستان های لامرد و مهر

اسماعیل رستگار فرماندار لامرد روز شنبه در این زمینه گفت: از محل اعتبارات مذکور مبلغی بیش از ۴۷ میلیارد تومان به شهرستان لامرد تعلق گرفته که نسبت به سال قبل افزایش دو و نیم برابری داشته ایم.

فرماندار لامرد افزود: علاوه بر اعتبارات نفت و گاز از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای نیز رقمی معادل ۱۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومانبه این شهرستان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رستگار فرماندار لامرد در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه  اعتبارات بسیار خوبی به لامرد تعلق گرفته است که با برنامه ریزی و نگاهی متوازن تلاش کرده ایم به حل مشکلات کمک کنیم.

وی افزود: این اعتبارات با اولویت سامان بخشی به پروژه‌های حوزه راه، آب، بهداشت و درمان، آموزش و پرورش و نوسازی، عمران شهری و روستایی است.

رئیس کمیته برنامه ریزی شهرستان لامرد با تفکیک اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای استانی، اعتبارات سه درصد درآمد حاصل از صادرات نفت و گاز، اعتبارات قانون توسعه متوازن و اعتبارات در اختیار نماینده مجلس عنوان کرد: سهم شهرستان لامرد از اعتبارات استانی نسبت به سال گذشته سه برابر شده که مبلغی معادل ۶۴ میلیارد و ۲۰۰ مییلیون ریال است و همچنین اعتبارات در اختیارات حوزه نمایندگی مجلس  نیز مبلغی حدود ۱۵میلیارد تومان است که به شهرستان های لامرد و مهر اختصاص یافته است.

رستگار گفت: مجموع اعتبارات تخصیص یافته قریب به ۸۶ میلیارد تومان است که دستگاه‌های اجرایی و مدیران بایستی خدمات دولتی را به طور مناسبی به مردم اعلام کنند.

توزیع ۶۱ میلیارد تومان اعتبار در کمیته برنامه ریزی شهرستان مُهر

همچنین حمزه محمدی فرماندار شهرستان مُهر طی سخنانی در کمیته برنامه ریزی این شهرستان گفت: ۶۱ میلیارد تومان از محل اعتبارات توازن استانی نفت و اعتبار در اختیار نماینده به شهرستان مهر اختصاص داده شده که نسبت به سال گذشته، ۲۲ درصد افزایش یافته است.

فرماندار شهرستان مهر افزود: این اعتبارات به صورت عادلانه بین ادارات خدمات رسان و شهرداریهای شهرستان توزیع شده است.

رئیس کمیته برنامه ریزی شهرستان مُهر ضمن تقدیر از دکتر موسوی نماینده مردم شهرستانهای مهر و لامرد در مجلس شورای اسلامی به دلیل هماهنگی با فرمانداری و دیدن مشکلات اولویت دار شهرستان اظهار داشت: اعتبارات تخصیص یافته  این شهرستان درسال ۱۴۰۱ در سرفصل های آب و فاضلاب حمل و نقل کشاورزی و منابع طبیعی منابع آب صنعت و معدن انرژی توسعه خدمات شهری و روستایی آموزش و پرورش فرهنگ و هنر راه و شهرسازی بسیج و.... با اولویت اتمام پروژه های نیمه تمام هزینه خواهد شد.

فرماندار شهرستان مُهر بر پیگیری دستگاه های اجرایی شهرستان در خصوص جذب اعتبارات تخصیص یافته تاکید نمود.
 شهرستان های لامرد و مهر به ترتیب در فواصل ۳۶۵ و ۳۳۰ کیلومتری شیراز قرار دارند.

برچسب‌ها سازمان برنامه و بودجه لامرد اعتبارات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان برنامه و بودجه لامرد اعتبارات سازمان برنامه و بودجه لامرد اعتبارات کمیته برنامه ریزی میلیارد تومان شهرستان م

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۶۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس با جدول اعتبارات «طرح‌های عمرانی» موافقت کرد

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز و در ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳، جدول پیوست یک با عنوان «اعتبار طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه دستگاه‌های اجرایی» را به تصویب رساندند.

بودجه عمرانی افزایش یافت

«حمیدرضا حاجی‌بابایی» رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳ در توضیح این جدول، گفت: این پیوست مربوط به اختصاص اعتباراتی برای زیرساخت‌های کشور است.

وی ادامه داد: هر پروژه‌ای که باید اجرا شود در این پیوست آمده است. ما بودجه عمرانی را افزایش داده‌ایم و بودجه عمرانی به هیچ وجه کم نشده است، به طوری که بودجه عمرانی از ۳۷۵ همت به ۴۰۰ همت افزایش پیدا کرده است.

کد خبر 6092919 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۵۰ درصدی طرح انتقال آب به اصفهان/ اتفاقات خوشایند حوزه تولید ثمره همدلی مردم است
  • تردد سخت ۲ هزار معلول در شهر چابهار
  • حضور فرماندار زرند در کنار کارگران سخت‌ترین شغل دنیا
  • دو نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی در ماهشهر افتتاح شد
  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • پرداخت تسهیلات پروژه‌های خودمالکی مسکن متوقف نشده است
  • معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد
  • مجلس با جدول اعتبارات «طرح‌های عمرانی» موافقت کرد
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج