Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-08@03:14:41 GMT

یادمان همکاران فقید بیمه ایران برگزارشد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۳۶۲۹۶

یادمان همکاران فقید بیمه ایران برگزارشد

برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطر همکاران درگذشته بیمه ایران که طی یک سال اخیر به رحمت ایزدی پیوسته اند.

به گزارش ایران اکونومیست-مراسم گرامیداشت یاد و خاطر همکاران شاغل، بازنشسته و نمایندگان بیمه ایران که در طول سال گذشته به دیدار حق تعالی شتافتند، هم زمان با سالروز شهادت سید الساجدین حضرت امام زین العابدین(ع) باحضور پرشکوه خانواده همکاران فقید، مدیر عامل، اعضای هیات مدیره، معاونین، مدیران کل و جمع کثیری از همکاران در ساختمان مرکزی بیمه ایران برگزارشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش روابط عمومی بیمه ایران، در این مراسم معنوی که متقارن با ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا برگزار شد، پس از تلاوت آیات کلام الله مجید توسط قاسمی، قاری بین المللی، حاج آقا عابدی، امام جماعت ساختمان مرکزی به سخنرانی پرداخت و در ادامه با مدیحه سرایی توسط مداح اهل بیت آقای اخلاص مند و پخش کلیپ گرامیداشت همکاران فقید این مراسم ادامه پیدا کرد.
در پایان حسن شریفی مدیر عامل و رییس هیات مدیره ضمن دلجویی از خانواده های داغدار، عروج آن عزیزان را تسلیت گفت. خانواده همکاران داغدار نیز ضمن ابراز امتنان خود از برگزاری یادبود مسایل و مشکلات خود را با مدیر عامل بیمه ایران مطرح و دستورات لازم برای رسیدگی توسط شریفی صادر گردید

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بیمه ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۶۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبات قیمت مرغ در بازار همدان 

اسدالله ربانی‌مهر گفت: گوشت مرغ بیش از نیاز شهروندان در همدان تولید و حتی مرغ منجمد تنظیم بازاری در بیشتر فروشگاه‌های سطح شهر توزیع می‌شود.

او گفت: تقویت تعاونی‌ها یکی از برنامه‌های با اولویت در سال جاری است و همه عوامل باید به توسعه و تقویت تعاونی‌ها در تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی کمک کنند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار همدان گفت: تعاونی مرغداران شهرستان همدان از بزرگترین تعاونی‌های غرب کشور است و در حوزه تولید و توریع مرغ باید ورود جدی‌تری داشته و در جلسات تنظیم بازار شهرستان حضور فعالی داشته باشد.

در این جلسه مهم‌ترین مسائل و مشکلات این تعاونی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مدیر عامل تعاونی گزارشی از اقدامات این تعاونی بیان کرد.

جلسه هیات مدیره تعاونی مرغداران شهرستان همدان با حضور شفیعی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان و میرزایی مدیر اتحادیه تعاونی‌های روستایی شهرستان همدان، ورمزیار مدیر عامل شرکت تعاونی مرغداران و اعضای هیئت مدیره برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس
  • دور اول انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ورامین بدون شکایت برگزارشد
  • ۴ هزار کردستانی به مراسم سالگرد ارتحال امام راحل اعزام می‌شوند
  • دیدار با خانواده شهید معلم در اندیمشک
  • برگزاری مراسم گرامیداشت دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه بیرجند
  • تجلیل از مربیان نمونه عقیدتی سیاسی در مشهد
  • ثبات قیمت مرغ در بازار همدان 
  • دفاع مقدس ما امروز در جنگ نرم است
  • مدیر عامل بنیاد بیماری‌های نادر ایران مطرح کرد؛ جلوگیری جدی از بیماری «کوتاه قامتی» در کشور
  • جهاد آبرسانی در ۱۲۵ روستای لرستان