Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@17:51:43 GMT

نشان « مثل آوینی» به خبرنگار برتر در مازندران رسید

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۳۶۴۳۸

نشان « مثل آوینی» به خبرنگار برتر در مازندران رسید

به گزارش خبرنگار مهر، آئین اختتامیه رویدادهای فرهنگی و رسانه‌ای بسیج و سپاه مازندران ظهر شنبه با حضور سردار شکارچی سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح در ساری به کار خود پایان داد.

در این رویداد، نشان ویژه «مثل آوینی» به علیرضا نوری کجوریان مدیر خبرگزاری مهر رسید و به عنوان خبرنگار برتر سال ۱۴۰۰ حوزه بسیج و سپاه مازندران انتخاب و لوح این رویداد به وی اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از این لوح آمده است به مناسب ۱۷ مرداد، سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی ضمن قدردانی از تلاش‌های بی وقفه و مجاهدت‌های خالصانه شما در انعکاس فعالیت‌ها و اقدامات منزلت بخش و اقتدار افرین نهاد مقدس سپاه پاسداران به عنوان خبرنگار برتر سال ۱۴۰۰ بسیج و سپاه کربلا انتخاب و این لوح تقدیم می‌شود.

همچنین در این رویداد از خبرگزاری مهر که در تولید، نشر و بازنشر محتواهای تبلیغی و رسانه‌ای بزرگترین عملیات فرهنگی کشور تلاش وافری داشته است، تقدیر شده است.

کد خبر 5562020

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه کربلای مازندران جایزه شهید آوینی ساری محرم 1401 بوشهر عاشورا ویروس کرونا سفر استانی خطبه های نماز جمعه کرمانشاه روز خبرنگار عکس استانها اربعین حسینی مراسم عزاداری آمار کرونا ماه محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۶۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به مناطق مناطق محروم لامرد به همت سپاه در حال انجام است

دریافت 29 MB

به گزارش خبرنگار مهر، قرارگاه سازندگی بسیج سپاه لامرد در راستای محرومیت‌زدایی و آبرسانی به مناطق محروم به همت قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی سپاه و به صورت شبانه روزی، ظرف کمتر از دو ماه اقدام به اجرای عملیات ترمیم جاده دسترسی به چاه‌ها، برق‌رسانی، تست پمپاژ و … در خط انتقال شبکه آب به شهر لامرد نمود که به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

این پروژه ۱۱ سال بر زمین مانده بود اما اکنون با تلاش نیروهای جهادی و خدوم بسیج سازندگی با هزینه‌ای بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال در مرحله بهره‌برداری است.

کد خبر 6099752

دیگر خبرها

  • تولید ۲۰۰ مستند از برنامه‌های بسیج و سپاه
  • افتتاح طرح‌های بسیج سازندگی در بشرویه
  • بسیاری از دستاوردهای استان مرکزی همت سپاه و بسیج حاصل شد
  • راه‌اند‌ازی ۶۵۰ نیروگاه خورشیدی در استان سمان در سال ۱۴۰۳
  • فعالیت بیش از ۷۰۰ گروه جهادی در چهارمحال و بختیاری
  • آبرسانی به مناطق مناطق محروم لامرد به همت سپاه در حال انجام است
  • نهضت آبرسانی به ۱۰ هزار روستای کشور پیگیری می‌شود
  • افتتاح نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد
  • مجموعه سپاه همیشه همراه جامعه کشاورزی استان بوشهر است
  • پرسپولیس با رکورد 17 گل در شهر قهرمانی به میدان می‌رود