Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@03:06:12 GMT

میوه ۴۰ درصد ارزان شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۳۶۵۶۹

رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: با توجه به گرمای هوا و کاهش تقاضا در ایام محرم، میوه ۴۰ درصد ارزان شده است. ناطقان: آقای مصطفی دارایی نژاد گفت: با توجه به گرمای هوا و ایام‌ محرم، تقاضا برای خرید میوه ۵۰ تا ۶۰ درصد نسبت به قبل کاهش یافته است.

او قیمت هر کیلو شلیل را ۱۰ هزار تا ۳۰ هزار تومان، هلو انجیری ۱۵ تا ۲۵ هزارتومان، انجیر قرمز ۱۰ تا ۲۰ هزار تومان، انجیر زرد ۱۰ تا ۲۰ هزار تومان، سیب گلاب ۱۵ تا ۳۵ هزار تومان، توت فرنگی گلخانه ۴ تا ۸ هزار تومان، هندوانه ۲ هزار تومان، خربزه و طالبی ۵ هزار تومان اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دارایی نژاد می‌گوید: هم اکنون هر کیلو آلو شابلون با نرخ ۱۵ تا ۳۰ هزار تومان، آلبالو رسمی ۳۰ تا ۴۵ هزار تومان، آلوقطره طلا ۸ تا ۳۳ هزار تومان، انگور عسگری ۱۵ تا ۲۵ هزار تومان، انگور بیدانه زرد ۱۵ تا ۳۵ هزار تومان، هلو هسته جدا ۱۵ تا ۲۵ هزار تومان، خیار ۴ تا ۹ هزار تومان و موز ۲۷ تا ۲۹ هزار تومان در میدان مرکزی عرضه می شود.

رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی گفت: علی رغم افزایش هزینه های تولید از جمله حمل و نقل، سبد، کارتن و ... قیمت میوه نسبت به هفته قبل ۴۰ درصد کاهش یافته است.

بررسی های میدانی از سطح بازار نشان می دهد که قیمت کنونی هر کیلو خیار ۱۲ تا ۲۰ هزار تومان، سیب گلاب ۵۰ تا ۷۵ هزار تومان، موز ۳۵ تا ۴۸ هزار تومان، انجیر زرد ۳۰ تا ۵۰ هزار تومان، هلو انجیری ۳۵ تا ۵۵ هزار تومان، شلیل شبرنگ ۳۰ تا ۶۵ هزار تومان،گلابی ۶۰ تا ۹۰ هزار تومان، انگور عسگری ۳۵ تا ۶۵ هزار تومان، انگور بیدانه زرد ۳۰ تا ۵۵ هزار تومان و انگور یاقوتی ۴۵ تا ۸۰ هزار تومان است‌.

بنابر پیش بینی رئیس اتحادیه بارفروشان تا پایان ایام‌ محرم و صفر بدلیل افت تقاضا، قیمت ها در همین سطح خواهد بود‌. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: میوه ، ارزان ، کاهش تقاضا

منبع: ناطقان

کلیدواژه: میوه ارزان کاهش تقاضا هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۶۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش ۱۰۰ دلاری طلای جهانی

قیمت جهانی طلا در روز جمعه (۲۶ آوریل) کاهش یافت و با توجه به تمرکز سرمایه‌گذاران به داده‌های کلیدی تورم ایالات‌متحده برای نشانه‌هایی در مسیر نرخ بهره فدرال رزرو، برای کاهش هفتگی تعیین شد.

به گزارش ایسنا، هر اونس طلا با ۰.۱ درصد کاهش به ۲۳۳۱ دلار و ۱۵ سنت رسید. قیمت‌ها تقریباً ۱۰۰ دلار آمریکا نسبت به بالاترین رکورد تاریخ ۲۴۳۱ دلار و ۲۹ سنت در ۱۲ آوریل کاهش یافته است که ناشی از آشفتگی ژئوپلیتیکی است. هر اونس طلای آمریکا بدون تغییر به ۲۳۴۳ دلار و ۵۰ سنت رسید. قیمت شمش در هفته ۲.۵ درصد کاهش یافته است.

اقتصاد ایالات‌متحده در سه ماهه اول با کمترین سرعت خود در نزدیک به دو سال اخیر رشد کرد اما افزایش تورم انتظارات فدرال رزرو را برای کاهش نرخ بهره قبل از سپتامبر تقویت کرد. اظهارات اخیر مقامات فدرال رزرو حاکی از آن است که بانک مرکزی عجله‌ای برای کاهش نرخ بهره ندارد. نرخ‌های بالاتر جذابیت نگهداری طلای بدون بازده را کاهش می‌دهد.

داده‌ها نشان داد که واردات خالص طلای چین از طریق هنگ‌کنگ در ماه مارس ۴۰ درصد نسبت به ماه قبل افزایش یافت. جی پی مورگان اظهار کرد که هدف اوج طلا ۲۶۰۰ دلار آمریکاست. شرکت نیومونت از برآوردهای وال‌استریت برای سود سه ماهه اول پیشی گرفت زیرا بزرگترین معدن طلای جهان از تولید قوی، قیمت‌های بالاتر و هزینه های عملیاتی پایین‌تر بهره‌مند شد.

طبق گزارش رویترز، بانک مرکزی ژاپن قرار است پیش‌بینی کند که تورم در سال‌های آینده نزدیک به هدف دو درصدی خود باقی خواهد ماند و آمادگی خود را برای افزایش نرخ‌ها از نزدیک به صفر نشان می‌دهد.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، نقره با ۰.۱ درصد کاهش به ۲۷.۴۰ دلار در هر اونس رسید، پلاتین ۰.۶ درصد افزایش یافت و به ۹۱۹ دلار و ۹۰ سنت رسید، در حالی که پالادیوم با ۱.۱ درصد افزایش به ۹۸۴ دلار و ۷۳ سنت رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ببینید | وعده علیرضا زاکانی به تهرانی‌ها؛ خانه ارزان قیمت در راه است؟
  • قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس
  • قیمت سنگ قبر هم نجومی شد
  • شروع سال جدید با کاهش نرخ تورم در استان آذربایجان شرقی
  • قیمت دینار عراق امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت لیر ترکیه امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • برنج هندی عقب‌نشینی کرد
  • ریزش ۱۰۰ دلاری طلای جهانی
  • قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار کاهش یافت
  • کاهش قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار