Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم افتتاحیه دومین دوره مربیگری درجه A ویژه بازیکنان سابق تیم ملی و جمعی از مربیان نخبه کشور صبح امروز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مراسم افتتاحیه مرحله اول دومین دوره مربیگری درجه A ویژه بازیکنان سابق تیم ملی و جمعی از مربیان نخبه کشور امروز 22 مرداد ماه در مرکز ملی فوتبال با حضور غلامرضا جباری،سرپرست کمیته آموزش، بهارک کاظم، سرپرست دپارتمان آموزش، عباس هاشمپور، سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی، سعید قاسمی، مدیر هتل آکادمی و حسن تیموری، مدیر اماکن ورزشی مرکز ملی فوتبال برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامرضا جباری، سرپرست کمیته آموزش درباره برگزاری این دوره گفت: ۵۶ دوره کلاس مربیگری درجه A تاکنون برگزار  شده است تا مربیان ما در بهترین شرایط از لحاظ علمی باشند و معتقدم نهایت بهره را باید از این دوره ها برد تا در مسیر توسعه و رشد قرار بگیریم. اگر وظایف‌تان را به درستی انجام دهید حتی اگر نتیجه دلخواهتان را به دست نیاورید، موفق خواهید بود. در واقع مربیگری اثرگذارترین موضوع در توسعه فوتبال است. بر همین اساس از شما می خواهم با تلاش، نظم و پشتکار در مسیر توسعه فوتبال ایران گام بردارید.

در ادامه مرتضی محصص، که دوره مربیگری درجه A آسیا را برای بازیکنان سابق تیم ملی و جمعی از مربیان نخبه کشور در 4 مرحله تدریس می کند،گفت: فدراسیون فوتبال برای آموزش علم فوتبال به مربیان و نخبگان خود از هیچ تلاشی برای مربیانش دریغ نمی کند. بر همین اساس از شما می خواهم داشته های خود را در اختیار دیگر همکاران گذاشته و استفاده بهینه ای از دانش روز دنیا ببرید چرا که با مطالعه و به روز شدن علم تان، می توان آینده ای درخشان را برای فوتبال کشور متصور بود.

وی ادامه داد: حضور در این دوره از کلاس و کورس های آموزشی لازم است اما کافی نیست. باید مرتبا مطالعه کنید و ذهنتان را آماده کنید. راهی جز مطالعه وجود ندارد. باید علمتان را به روز کنید. از لحاظ کمی دوره های آموزشی مناسبی را برای فوتبال برگزار کرده ایم و بدون شک با حضور مدرسان مجربی که در دوره ها حضور دارند، از لحاظ کیفیت نیز سعی بر ارتقا دانش مربیان داریم. در واقع دانش افزایی یکی از اهداف ما برای یکسان سازی بحث آموزش در میان مربیان است.

گفتنی است؛ دوره اول آموزشی کلاس A از 22 الی27 مرداد ماه برگزار می شود.

تدریس دوره فوق بر عهده مرتضی محصص است و دکتر غلامرضا جهانی نیز به عنوان دستیار در این دوره حضور دارد.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مرتضی محصص مربیگری درجه A تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۷۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی تمدید شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رضا علافی بابیان اینکه این دوره در راستای گسترش و ترویج کتابخوانی برای کودکان و نوجوانان شهری و روستایی برگزار می‌شود افزود: جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان از جمله اقدامات و برنامه‌هایی است که از سوی وزارت ارشاد در راستای گسترش و ترویج کتابخوانی برای کودکان و نوجوانان شهری و روستایی سراسر ایران طراحی و برنامه‌ریزی شده است و کمک به افزایش مهارت‌های کتابخوانی کودکان و نوجوانان، تقویت کتاب فروشی‌ها از مسیر نوسازی و بهسازی رابطه کودکان و نوجوانان با کتابفروشی‌ها شهر و روستا، برقراری ارتباط بین اهالی قلم و کودکان و نوجوانان کتابخوان، کمک به گسترش، تبلیغ و معرفی کتاب‌های خوب و مفید، حمایت و توانمندسازی مربیان باشگاه‌ها با ارائه آموزش‌های مهارتی و ایجاد رقابتی سازنده و تشویق کتابخوانان و باشگاه‌های برتر از مهم‌ترین اهداف تشکیل باشگاه‌های کتابخوانی است.. وی تصریح کرد: مربیان باشگاه‌های کتابخوانی در این کارگاه‌ها علاوه بر آشنایی با روش‌های استاندارد و نوین ترویج کتابخوانی با معیار‌های انتخاب کتاب مناسب برای کودکان و نوجوانان، شیوه‌های مختلف خواندن جمعی و گفتگو درباره کتاب و استفاده از شیوه کارگاهی، بر چگونگی راه‌اندازی و اداره باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان نیز مسلط می‌شوند.

براساس این گزارش: این دوره‌ها مطابق شیوه‌نامه شبکه‌های اجتماعی و به صورت مجازی برگزار خواهد شد و شرکت در ششمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان طی چند مرحله و به صورت مجازی امکان‌پذیر است و در مرحله نخست مربیان متقاضی ثبت و راه‌اندازی باشگاه کتابخوانی باید با مراجعه به سامانه جشنواره به نشانی http://www.tarvijeketab.ir ثبت‌نام اولیه خود را انجام دهند.

گفتنی است، آخرین مهلت ثبت نام مربیان متقاضی شرکت در جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در سامانه مذکور تا ۲۰ اردیبهشت تمدید شده است.

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی تمدید شد
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور
  • برگزاری خاکریز امنیت ۸ در گیلان
  • برگزاری «خاکریز امنیت ۸» در گیلان
  • (عکس) تولد ۴۴ سالگی فریدون زندی با پسرش
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی