Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@16:11:07 GMT

جزییات قتل محیط بان کرمانشاهی از زبان دادستان

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۳۷۲۲۳

جزییات قتل محیط بان کرمانشاهی از زبان دادستان

ایسنا/کرمانشاه دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه جزئیات قتل «برومند نجفی» محیط بان کرمانشاهی را تشریح کرد.

شهرام کرمی در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: ساعت 11:44 امروز (22 مرداد) پس از برگزاری جلسه اول رسیدگی مجدد به پرونده «برومند نجفی» (محیط بان متهم به قتل)، به محض خروج او از مجتمع قضایی کرمانشاه، یکی از نزدیکان مقتول با تبر به سمت سرباز زندان که محیط بان را همراهی می کرد حمله ور شده و او را از ناحیه دست مجروح  می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اضافه کرد: در همین زمان پدر مقتول که از قبل در بیرون از محوطه دادگاه کمین کرده بود، بیرون آمده و هشت گلوله از اسلحه کلاشینکف به سمت محیط بان شلیک می کند که سه گلوله آن به او اصابت کرده و باعث مرگ وی می شود.

دادستان کرمانشاه اضافه کرد: در حال حاضر پدر مقتول و کسی که او را در این ماجرای خونین همراهی می کرده، متواری شده اند و دستورات لازم جهت دستگیری متهمین صادر و متهمین تحت تعقیب قرار دارند. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی محيط بان كرمانشاه قتل دادستان کرمانشاه محیط بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۷۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهت پزشکان داوطلب غزه از شدت جراحات در بیمارستان‌ها

یک متخصص عروق آمریکایی که به طور داوطلبانه به ماموریت امدادی در غزه رفته بود، با روایت شدت جراحات در بیمارستان‌های غزه بر اثر حملات رژیم صهیونیستی و دشواری درمان آن، هشدار داد که کادر درمان غزه نمی‌تواند از پس حمله احتمالی ارتش تل‌آویو به رفح برآید.

به گزارش ایسنا، یک متخصص عروق آمریکایی که پس از مدت خدمت در غزه به عنوان نیروی داوطلب آن را ترک کرده است، امروز (چهارشنبه) گفت که هیچ چیز برای آمادگی او به منظور مواجه شدن با گستردگی جراحاتی که آن‌جا دیده بود، کافی نبوده است. بیشتر مجروحان جوان بودند و زخم‌های پیچیده‌ای داشتند که اثر گلوله انفجاری بود. اغلب آن‌ها با نقص عضو مواجه می‌شدند.

 به گفته او، «بیشتر این زخم‌ها مروبط به گلوله‌های انفجاری و چیزی بود که قبلا با آن سروکار نداشتم؛ تازگی داشت.» او می‌گوید، در مدت خدمتش در بیمارستان اروپایی در غزه، تیم او، روزانه، به ۴۰ تا ۶۰ بیمار رسیدگی می‌کردند.

«شاریق سعید»، این پزشک متخصص عروق از آتلانتای جورجیا به رویترز گفت بیشتر موارد باید قطع عضو می‌شدند و در این مورد، احتمال عفونت زیادی وجود دارد و وقتی با نقص عضوی مواجه شویم که التیام پیدا نمی‌کند، مجبور به قطع عضو در سطح بالاتری می‌شوید.

حدود ۷۰ درصد از عمل‌های جراحی که او انجام داده است، زخم گلوله انفجاری بودند. بقیه، جراحات انفجار یا فروریختن ساختمان‌ها بود. «اسماعیل مهر» یک متخصص بیهوشی از نیویورک که مدیریت ماموریت غزه را بر عهده داشت، می‌گوید پزشکان داوطلبی که در آوریل به جنوب غزه رسیدند، از دیدن آن وضعیت مبهوت شده بودند و قادر به گفتن چیزی نبودند.

مهر که بارها در گذشته، در غزه به ماموریت رفته است، گفت که این بار باور چیزی که می‌دید برایش سخت بود. او می‌گوید، «در خان یونس، واقعا همه جا ویرانی می‌دیدم و حتی یک ساختمان هم سر جای خود نبود.»

به گفته سازمان بهداشت جهانی، از ۳۶ بیمارستان که به بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن این منطقه خدمات‌رسانی می‌کرد، تنها ۱۰ بیمارستان تا ماه آوریل تقریبا فعال بودند. مراکز بهداشتی فاقد تجهیزات پزشکی، نیروی انسانی و برق بود. حالا بزرگ‌ترین ترس او حمله رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب غزه است که نیمی از جمعیت ۲.۳ میلیون نفری غزه در آن پناه جسته‌اند.

به گفته او، در صورت وقوع این حمله «نظام سلامت نمی‌تواند از عهده آن بربیاید و این یک فاجعه تمام‌عیار خواهد بود.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهت پزشکان داوطلب غزه از شدت جراحات در بیمارستان‌ها
  • معمای اتوبان
  • بیرون آوردن پیکر شهدا در شمال نوار غزه
  • مردی با جیب پر از چک‌پول توسط برادرش به قتل رسید
  • کشتی‌گیر کرمانشاهی نائب‌قهرمان جام تختی شد
  • سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد!
  • قتل برادر با شلیک گلوله/ کشف میلیاردها تومان چک خون‌آلود در جیب مقتول
  • شهادت جوان فلسطینی در الخلیل به ضرب گلوله صهیونیست‌ها
  • عاملان قتل خیابانی در یک قدمی میز محاکمه
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد