Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی، درگذشت همسر شهید اردستانی را به خانواده این شهید والامقام و فرمانده نیروی هوایی ارتش تسلیت گفت.

 متن پیام سرلشکر باقری به شرح ذیل است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خانواده معظم امیر شهید سرلشکر خلبان مصطفی اردستانی

سلام علیکم؛ 

درگذشت جانکاه بانوی مکرمه مرحومه منیرالسادات اردستانی همسر ارجمند شهید سرفراز سرلشکر خلبان مصطفی اردستانی، موجب تأثر و تالم فراوان گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بی تردید نقش های سترگ و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و ارزنده آن بانوی گرانقدر که با الهام از مکتب فاطمی و تاسی به صبر زینبی در همراهی فداکارانه با مجاهد عالیقدر و امیر سرافراز شهید خلبان مصطفی اردستانی لحظه‌ای دریغ نکرد و پس از شهادت وی در صیانت از امانت و روشن نگه داشتن مشعل دفاع از اسلام و آرمان‌های بلند انقلاب و نظام اسلامی موجب افتخار جامعه زنان ایران زمین بود، ماندگار و موجب تحرک و نشاط نسل‌های امروز و فردای کشور عزیزمان خواهد بود.

با درود بر روح پرفتوح شهید والامقام اردستانی، فقدان این مادر مومنه و صالحه در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان را به خاندان اردستانی و عموم مصیبت‌دیدگان معزز تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن فقیده سعیده رحمت و رضوان الهی و همجواری با حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و برای همه بازماندگان معزز صبر و بردباری مسألت دارم.

همچنین امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز  با صدور پیامی، درگذشت همسر شهید اردستانی را به خانواده این شهید والامقام و فرمانده نیروی هوایی ارتش تسلیت گفت و همچنین یاد و خاطره شهیدان عالی مقام بابایی و لشگری را گرامی داشت.

بر اساس این گزارش، متن پیام سرلشکر موسوی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خانواده معظم شهید اردستانی و فرمانده محترم نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران؛

درگذشت بانوی مومنه، مکرمه و فداکار، منیرالسادات اردستانی، بار دیگر خاطرات اسطوره پروازهای برون مرزی، شهید مصطفی اردستانی و دیگر شهدای عزیز نیروی هوایی الهی را در سالروز شهادت خلبانان سرافراز، عباس بابایی و سید الاسرای ایران، حسین لشکری در اذهان زنده کرد و به ما یادآور شد برای حفظ نظام و میهن اسلامی و اهتزاز پرچم خوشرنگ کشور عزیزمان چه خون‌های پاکی ریخته شده است.

درگذشت مرحومه مومنه بانوی گرامی، منیرالسادات اردستانی که سال‌ها با صبر و استقامتی جهادگونه در دوران دفاع مقدس، زمینه توفیقات خلبان شجاع، ولایی و مخلص، مصطفی اردستانی را  فراهم کرده و پس از عروج آن شهید عزیز، زینب‌وار، راضی به رضای خدا، استقامت را پیشه کرده و با تحمل سختی‌های فقدان آن شهید گرانقدر،  راه مقدس او را در اطاعت از ولی زمان خود و تربیت فرزندان خادم ملت ادامه داده، یادآور نقش بی‌بدیل خانواده معظم شهدا و همسران فداکار رزمندگان نیروی هوایی الهی در توفیقات متعدد آن نیرو از سال‌های دفاع مقدس تا دفاع از حریم حرم و هزاران ماموریت برون مرزی است.

اینجانب درگذشت مرحومه مغفوره منیرالسادات اردستانی را به فرزندان محترم و خانواده بزرگ و سرافراز نیروی هوایی تسلیت عرض کرده، از خداوند متعال علو درجات آن بانوی مکرم و شهید عزیز اردستانی را مسئلت داشته و در سالگرد شهادت شهیدان والامقام بابایی و لشکری، یاد شهیدان بزرگ و گمنام نیروی هوایی الهی را گرامی می‌دارم و با خشنودی از قدرشناسی و تکریم ملت شایسته ایران از شهدا، خدمات و شایستگی‌های نیروی مقتدر هوایی در بیش از چهار دهه گذشته تا حال و نقش‌آفرینی آن نیرو در تامین امنیت مرزهای هوایی و صدها ماموریت امنیت آفرین، از درگاه احدیت ادامه راه نورانی شهدا و مسیر عزت‌آفرین نظام جمهوری اسلامی ایران، تحت رهبری و فرماندهی مدبرانه امام خامنه ای عزیز(مدظله‌العالی) را  مسئلت دارم .

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح فرمانده کل ارتش امیر موسوی سرلشکر باقری پیام تسلیت جمهوری اسلامی ایران مصطفی اردستانی شهید اردستانی نیروی هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۷۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال

آفتاب‌‌نیوز :

 سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در پیامی پیروزی­ مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت­‌های جام ملت‏‌های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را که موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‌‏دوست شد، تبریک گفت.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی­ مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت­‌های جام ملت‏های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‏‌دوست شد.

اینجانب با مسرت، این درخشش را که نشانه­ای دیگر بر شایستگی­‌های جوانان پویا و سرزنده این مرز و بوم است، صمیمانه به ملت بزرگ ایران تبریک می­‌گویم و از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­نمایم و امیدوارم این پیروزی­ که در سایه اتکال به خدای متعال و تلاش مستمر ورزشکاران عزیز به دست آمد، در سایر آوردگاه­های ورزشی نیز تداوم یابد.

برای همه ورزشکاران عزیز کشور آرزوی سلامتی دارم و تداوم موفقیت آنان را که مایة سربلندی ملت عزیز ایران هستند، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • فرمانده نیروهای مسلح اوکراین: وضعیت میدان نبرد بدتر می‌شود
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی