Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-28@20:19:08 GMT

نقش جانوران در ادبیات کودک و نوجوان

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۳۷۳۳۳

نقش جانوران در ادبیات کودک و نوجوان

هشتادوپنجمین نشست کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با موضوع «واسازی نقش جانوران در ادبیات کودک و نوجوان» برگزار می‌شود.

به گزارش ایران اکونومیست و به نقل از اداره‌کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این نشست که ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ روز سه‌شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ برگزار می‌شود، عطیه فیروزمند نویسنده و دکترای فلسفه تعلیم و تربیت و حمید میرزاده پژوهشگر و فعال محیط‌زیست، درباره «واسازی نقش حیوانات در ادبیات کودک و نوجوان» سخن خواهند گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انسان در فرآیند خلق گونه‌های مختلف ادبی برای کودکان و نوجوانان از منظر خود، نگاه ویژه‌ای به حیوانات داشته‌است. در دوره اسطوره و افسانه، ادبیات تعلیمی و معاصر این نسبت تعریف‌هایی منحصر به دریافت و جهان‌بینی انسان داشته و با توجه به تحولات دنیای اکنون این نسبت و رابطه در حال تغییر است.

علاقه‌مندان به شرکت در این نشست به‌صورت حضوری می‌توانند به نشانی خیابان شهید بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، مجتمع شهید ملک شامران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کتابخانه مرجع مراجعه کنند.

نشست «واسازی نقش حیوانات در ادبیات کودک و نوجوان» به‌صورت آنلاین نیز در نشانی https://live.kpf.ir/ch/lib از طریق گزینه مهمان قابل‌مشاهده‌ است.

یادآوری می‌شود این نشست در ادامه سلسله نشست‌های توسعه و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی با حضور صاحب‌نظران عرصه هنر و ادبیات کودک و نوجوان برگزار می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: نقش جانوران در ادبیات کودک و نوجوان ، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ادبیات کودک و نوجوان کودکان و نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۷۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  آئین افتتاحیه مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، فرمانده پایگاه بسیج ادارات، مسئولین شهرستانی، کارکنان ستادی، مربیان، هنرمندان و خانواده‌ها در محل سالن آمفی تئاتر شهید دربندی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد.

زهرا آب سوران در آئین افتتاحیه این جشنواره با تقدیر و تشکر از همه‌ی دست اندرکاران این جشنواره گفت: آذربایجان غربی ماه‌ها قبل آمادگی برگزاری این جشنواره را داشت که سرانجام امروز با برگزاری آئین افتتاحیه این جشنواره برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • نوجوانان بوشهری بر بال آهنین به سودای پرواز پرداختند
  • بازی برای کودکان خیلی مهم است اما جایگاه ادبیات هم حفظ شود
  • کودکان با شعر زندگی موفق‌تری خواهند داشت
  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی تمدید شد
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد
  • کمرنگ‌شدن نشریات تخصصی نوجوانان از عوامل افت شعر نوجوانان است
  • چرا شعر نوجوان مورد توجه نیست؟
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد