Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای اسلامی شهر اهواز با بهره‌برداری از اصلاح هندسی جاده ساحلی در سه‌شنبه هفته جاری، گفت: مسیر شمال به جنوب تقاطع غیرهم‌سطح شهید قربانی در شهریورماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

عادل شیشه‌گری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به بالا بودن حجم ترافیک در مسیر شمال به جنوب جاده ساحلی مقرر شد تا خط کندروی مسیر مخالف نیز برای مسیر شمال به جنوب استفاده شود، بر همین اساس برای تکمیل آن عملیات اصلاح هندسی به طول ۸۰۰ متر از پل پنجم تا میدان قوری در حال طی مراحل پایانی خود است و با تکمیل آسفالت آن سه‌شنبه هفته جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص تلاش مدیریت شهری برای کاهش بار ترافیکی جاده ساحلی، افزود: پروژه تقاطع غیرهم‌سطح شهید قربانی نیز با پیگیری‌های انجام شده در وضعیت خوبی قرار گرفته و سرعت تکمیل آن افزایش یافته است، بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و اقداماتی که انجام شده است، مسیر جنوب به شمال این پروژه (بلوار گلستان به سمت میدان ساعت) در شهریورماه سال جاری به بهره‌برداری برسد.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز اضافه کرد: در تلاش هستیم که بلافاصله بعد از بهره‌برداری از مسیر جنوب به شمال، مسیر برگشت آن نیز به سرعت به بهره‌برداری برسد.

وی تاکید کرد: در ادامه تلاش‌های برای کاهش بار ترافیکی و تسهیل تردد شهروندان در حال تلاش هستیم تا شرایطی ایجاد شود که با وجود محوطه کارگاهی در تقاطع شهید قربانی، مسیری ایجاد شود تا وسایل نقلیه به راحتی از سمت پل پنجم به بلوار گلستان حرکت کنند.

شیشه‌گری با اشاره به اینکه آبفا در حال طی مراحل پایانی عملیات خود در تقاطع شهید قربانی است، تصریح کرد: پروژه دفع آب‌های سطحی مناطق اطراف تقاطع شهید قربانی به ویژه کوی علوی در حال انجام است؛ به گونه‌ای که با گذر از راه‌آهن و دانشگاه آب‌های سطحی این منطقه به کارون هدایت می‌شود.

کد خبر 595979

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اهواز شهرداري اهواز شورای شهر اهواز کاهش ترافیک توسعه شهری پروژه هاي عمراني افتتاح پروژه های عمرانی بهره برداری از پروژه های عمرانی تقاطع غیرهمسطح احداث تقاطع غیرهمسطح شورای اسلامی شهر اهواز شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بهره برداری شهید قربانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۷۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، عملیات اجرایی ساخت سردرب دانشگاه یاسوج سال ۱۳۹۶ آغاز شد.
این سردرب ۱۸ متر ارتفاع و ۲۸ متر طول دارد، استفاده از معماری ایرانی- اسلامی در این طرح مورد توجه است.

طرح کلی سردرب دانشگاه یاسوج دارای ویژگی های خاصی و در جنوب کشور منحصر به فرد است و می تواند معرف استان کهگیلویه و بویراحمد باشد.

دیگر خبرها

  • تقدیر از کارگران شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون
  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • حل مشکل تردد دانشجویان بزرگترین دانشگاه اهواز با ساخت پل عابر پیاده
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • زیرگذر طرح بزرگراه شهید تندگویان به بهره برداری می رسد
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان با بهره‌برداری از ۲ طرح عمرانی
  • بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت