Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم تنیس ایران در بین تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات، در گروه منطقه ۳ آسیا و اقیانوسیه ماندگار شد

تیم ملی تنیس دیویس کاپ ایران با برتری مقابل سوریه در گروه ۳ آسیا و اقیانوسیه ماندگار شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس؛ در آخرین روز رقابت های تنیس دیویس کاپ در ویتنام، تیم ملی تنیس مردان ایران برای بقا در گروه ۳ آسیا و اقیانوسیه به مصاف سوریه رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در اولین بازی علی یزدانی با نتیجه (۶-۷ و ۱-۶) مقابل مجدی سالم به پیروزی رسید و در دومین مسابقه امیر حسین بادی با نتیجه ( ۲-۶، ۶-۴ و ۶-۰) مقابل یعقوب مقسوم شد. 

در بخش دونفره تیم ایران با ترکیب علی یزدانی و سامیار الیاسی با نتیجه (۴-۶ و ۴-۶ ) تیم سوریه را مغلوب کرد تا با این پیروزی نتیجه ۲ بر یک ایران قطعی شود.  به ترتیب با این پیروزی تیم ایران در بین تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات، در گروه منطقه ۳ آسیا و اقیانوسیه ماندگار شد.

امیرحسین بادی، حسام یزدی، کسری رحمانی، سامیار الیاسی و علی یزدانی به عنوان نمایندگان کشورمان در این دوره از رقابت ها حضور دارند. این مسابقات به مدت ۴ روز، از تاریخ ۱۹ تا ۲۲ مرداد در زمین‌های هاردکورت ویتنام برگزار شد.

اخبار داغ 

واکنش حیدری به صحنه مشکوک بازی استقلال - سپاهان و تسویه مطالبات داوران کیت جدید پرسپولیس رونمایی شد + عکس توپ طلای 2022 / نامزدهای جایزه یاشین معرفی شدند توپ طلای 2022 / اعلام نامزدهای جایزه کوپا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ۳ آسیا و اقیانوسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۷۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختران تنیس کمتر از ۱۲ سال ایران قهرمان غرب آسیا شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا که از سوم تا هشتم اردیبهشت ماه به میزبانی اردن آغاز شده بود دقایقی پیش با قهرمانی تیم دختران کشورمان بسته شد.

لاوین حکیمی، شایلین ظفریکایی و سوگند عالیشاهی با هدایت هنگامه عزیزی در این مسابقات حضور داشتند، دختران کشورمان با برتری مقابل تنیسورهایی از کشورهای اردن، لبنان، سوریه و بحرین عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند تا یک‌بار دیگر این عنوان به تنیسورهای نوجوان کشورمان برسد.

تیم پسران کشورمان نیز در دیداری حساس برابر عربستان به میدان رفته که تکلیف برنده این بازی در دیدار دونفره مشخص خواهد شد. برنده این رقابت نیز به فینال غرب آسیا صعود می کند. سرپرستی تیم اعزامی کشورمان بر عهده سیدرضا کافی رئیس هیات تنیس خراسان شمالی است.

کد خبر 6089272

دیگر خبرها

  • لیگ NBA| پیروزی لیکرز با آمار خیره‌کننده دیویس
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۷ اردیبهشت
  • پیروزی جوانان هاکی روی یخ ایران در قهرمانی آسیا
  • قهرمانی دختران ایران در تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا
  • قهرمانی دختران تنیس باز ایران در مسابقات زیر ۱۲ سال غرب آسیا
  • قهرمانی دختران تنیس ایران در غرب آسیا
  • دختران تنیس کمتر از ۱۲ سال ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • شویگو: آمریکا برای تسلط بر منطقه آسیا و اقیانوسیه تلاش می کند
  • هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند