Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا، سرهنگ کارآگاه علی حسینی افزود: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا و ارایه مرجوعه قضایی مبنی بر به سرقت رفتن ‏ارز دیجیتال از کیف پول الکترونیکی‌ خود به ارزش هفت میلیارد ریال، ‎موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی بیان کرد: کارشناسان پلیس فتا با بهره‌گیری از روش‌های نوین کشف جرایم سایبری متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پلیس فتا انتقال دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حسینی ادامه داد:متهم در ابتدا منکر هرگونه سرقت ارزی شده، ولی با مشاهده مستندات گردآوری شده و ادله مجرمانه دیجیتال استخراجی از تجهیزات دیجیتال هوشمند توقیف شده از متهم، راهی جز پذیرفتن بزه انتسابی نداشت.

وی گفت: متهم در بیان شیوه مجرمانه خود اظهار کرد که با توجه به اینکه شاکی در یک فروشگاه شریک من است از اعتمادم سوءاستفاده کرده و با ورود به سیستم و حساب کاربری کیف پول، ارزهای دیجیتال وی را به سرقت بردم.

رییس پلیس فتا خوزستان هشدار داد: شهروندان پیش از ورود به بازار رمزارزها، علم و دانش خود را افزایش دهند و با مطالعه و تحقیق لازم در این بازار سرمایه‌گذاری کنند؛ همچنین در حفظ و نگهداری اطلاعات محرمانه مانند رمز عبور کیف پول و اطلاعات کاربری در صرافی‌ها دقت لازم را داشته باشند.

وی از معرفی متهم به دادسرا برای تکمیل مراحل قانونی خبر داد و گفت:شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مورد مجرمانه مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی http://www.cyberpolice.ir ‏و یا تماس با شماره ۰۹۶۳۸۰ مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا اطلاع‌رسانی کنند.

برچسب‌ها سرقت جرایم سایبری پلیس فتا خوزستان اهواز ارز دیجیتال پلیس فتا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت جرایم سایبری پلیس فتا سرقت جرایم سایبری پلیس فتا خوزستان اهواز ارز دیجیتال پلیس فتا پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۷۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق سابقه‌دار منازل بهارستان دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان از دستگیری سارق سابقه‌دار خبر داد و گفت: سارق منازل بهارستان با ۱۰ سابقه کیفری دستگیر و به ۶ سرقت جدید اعتراف کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهارستان، سرهنگ مجید عسکری‌نیا در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری سارق منازل بهارستان، اظهار داشت: این سارق 10 مرتبه سابقه کیفری داشته که مجدد برای سرقت جدید منازل اقدام ‌کرده است.

وی با بیان اینکه این سارق از 6 سرقت جدید خود رونمایی و اعتراف کرده است، افزود: پلیس با اقدامات فنی و اطلاعاتی و با استفاده از دوربین‌های مداربسته، سارق را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بهارستان با بیان اینکه سارق با حضور در مقابل منازل و نبود افراد خانواده در خانه با استفاده از شاه‌کلید وارد منازل می‌شد، تصریح کرد: این سارق در شهرهای صالحیه، گلستان و نسیم‌شهر اقدام به سرقت می‌کرد.

دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر

عسکری‌نیا در پایان با تأکید بر برخورد قاطع نیروی انتظامی با سارقین خاطرنشان کرد: این سارق سابقه‌دار از گذشته و حبس‌های متوالی خود درس عبرت نگرفته است و به سرقت‌های خود ادامه می‌داد که در حال حاضر پرونده متهم تکمیل و تحویل مراجع قضایی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شاهرخ‌خان در تهران دستگیر شد
  • سارق سابقه‌دار منازل بهارستان دستگیر شد
  • هشدار پلیس فتا نسبت به اقدامات مجرمانه در تعطیلات
  • سارقان اموال ٣٠٠ میلیارد ریالی در البرز دستگیر شدند
  • دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • ♦️دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • ۱۹ دستگاه لپ تاپ مسروقه در کاشان کشف شد