Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-07@03:49:28 GMT

واردات خودرو با رمزارز تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۳۷۶۴۲

واردات خودرو با رمزارز تکذیب شد

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، علیرضا پیمان پاک، در خصوص واردات کالا با رمزارز رسمی که از پایان شهریور اجرایی خواهد شد، گفت: آن دسته از افرادی که مجوز رسمی رمز ارز دارند می توانند نسبت به ثبت سفارش اقدام کنند.  البته عمومیت این موضوع از پایان شهریورماه اجرایی خواهد شد.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر چند مجموعه که مجوز رسمی رمز ارز داشتند به صورت مقدماتی برای خود کالا وارد کرده اند، افزود: اینکه چه کالایی و از کدام کشور بوده به دلیل محرمانه بودن اعلام نخواهد شد اما در مجموع ثبت سفارش واردات به میزان 10 میلیون دلار از طریق رمز ارز انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان توسعه تجارت اضافه کرد: از پایان شهریورماه آن دسته از افرادی که مجوز رسمی رمز ارز دارند، می توانند به صورت عمومی از طریق سامانه به صورت اتوماتیک واردات کالا را انجام دهند.

وی در خصوص واردات خودرو با رمز ارز که در برخی رسانه ها مطرح شد، گفت: آئین نامه واردات خودرو باید ابلاغ شود و بعد از آن سازوکار واردات خودرو مشخص خواهد شد اما فعلا در این رابطه موضوعی مطرح نشده است.

منبع: تسنیم لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر واردات خودرو اخبار خودرو اخبار مرتبط ثبت سفارش ۱۰ میلیون دلار واردات خودرو با رمز ارز ۱۴۰۱/۵/۲۲ آخرین جزییات آیین نامه واردات خودرو؛ از تعرفه خودروها تا حداکثر ارز تخصیصی ۱۴۰۱/۵/۲۰ چرا دولت وعده واردات خودرو تا شهریور را داد؟ ۱۴۰۱/۵/۱۸ خودروهای رسوبی گمرک ترخیص می شوند؟ ۱۴۰۱/۵/۱۰ واردات، انحصار صنعت خودرو را از بین می برد؟ ۱۴۰۱/۵/۱۰ ممنوعیت واردات خودرو اجتناب ناپذیر بود؟ ۱۴۰۱/۵/۹ آخرین ویدیو ها ضارب سلمان رشدی چطور دستگیر شد؟ + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۲۲ ۱۵:۲۳ جمع آوری گرد و غبار هوا با فرغون! + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۲۲ ۱۵:۱۳ ترس پژمان جمشیدی از آمپول سوژه خنده شد + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۲۲ ۱۵:۰۳ لحظه عجیب غرق شدن لنج صیادی در انزلی +فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۲۲ ۱۴:۲۷ واکنش پارسا پیروزفر به درخواست عجیب طرفداران زن + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۲۲ ۱۴:۲۳ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی سامسونگ گوشی اپل، آیفون گوشی شیائومی ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال صرافی ارز دیجیتال خرید بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۱۵:۳۱ واردات خودرو با رمزارز تکذیب شد ۱۵:۲۳ ضارب سلمان رشدی چطور دستگیر شد؟ + فیلم ۱۵:۱۶ ۵ ماه از سال گذشت، خبری از آمار صنعتی نیست! ۱۵:۱۳ جمع آوری گرد و غبار هوا با فرغون! + فیلم ۱۵:۰۰ چگونه ترید ارز دیجیتال را شروع کنیم؟ ۱۴:۴۸ آخرین آمار کرونا در ایران / ۵۵ نفر فوت شدند ۱۴:۴۵ بانک تجارت و وزارت علوم تفاهم نامه همکاری امضا می کنند ۱۴:۴۰ عبدالله گنجی درباره حمله به سلمان رشدی: ضارب هیچ ارتباطی با ایران ندارد ۱۴:۳۱ مهلت انتخاب رشته آزمون سراسری تا ۲۴ مرداد تمدید شد ۱۴:۳۱ بیمه آسیا خبرنگاران حوزه صنعت بیمه را تحت پوشش قرار داد ۱۴:۲۴ کریمی قدوسی، توئیت درخواست برکناری معاون اول رییسی را حذف کرد ۱۴:۲۲ شفابخشی عجیب این زیبای پرفایده ۱۴:۱۵ نحوه تاثیر معدل بر اولین مرحله کنکور ۱۴۰۲ ۱۴:۱۴ صحنه ای جالب برای آقایان! + فیلم ۱۴:۰۳ شرایط فروش فوق العاده محصولات بهمن موتور اعلام شد ۱۳:۴۹ اینستاگرام کدام اسکرین شات ها را لو می دهد؟ ۱۳:۴۹ خودروسازی روسیه مسیر ایران را طی می کند؟ ۱۳:۴۸ از برجام نسخه سعادت آباد رونمایی شد / بورس خوب بود اما ... ۱۳:۴۶ معاون دفتر رییس‌جمهوری: بررسی پیشنهاد‌ها درباره مذاکرات وین ادامه دارد ۱۳:۴۴ همکاری رئال مادرید و بارسلونا در متاورس ۱۳:۴۳ پراسترس ترین شغل های دنیا + عکس ۱۳:۴۱ پایتخت فقط ۲۰ درصد در مقابل زمین لرزه آماده است ۱۳:۴۰ ساخت نهضت ملی مسکن متری چند تمام می شود؟ ۱۳:۳۹ وحید یامین پور در مورد حمله به سلمان رشدی: ماجرا واقعا برد - برد است ۱۳:۳۶ مصادیق مزاحمت در چت چیست؟ ۱۳:۳۴ حق مسکن ۶۵۰ هزار تومانی کارگران چه شد؟ ۱۳:۳۲ میزان تولید برخی از محصولات لوازم خانگی، بیش از نیاز بازار است ۱۳:۳۰ تولید کوییک.اس افزایش خواهد یافت ۱۳:۲۲ اختصاص ارز دولتی زمینه فساد سیستماتیک را فراهم می آورد ۱۳:۲۰ قیمت سکه امروز بیست و دوم مرداد ۱۴۰۱ ۱۳:۱۹ امام جمعه سابق لواسان: سلمان رشدی مرتد است و باید اعدام شود، حالا مرندی نگران برجام شده؟ ۱۳:۱۷ فرصت خودنمایی ایران در بازار نفت و گاز ۱۳:۱۶ گرگ‌های مجازی با لباس میش، در کمین کاربران ۱۳:۱۴ «هادی مَطر»، ضارب سلمان رشدی کیست؟ ۱۳:۱۱ انفجار دیگری در غرب شهر کابل + فیلم ۱۳:۱۰ پیش شرط های کلیدی برای توسعه روابط ایران و روسیه ۱۳:۱۰ یک بانکدار باید از اخبار اقتصادی روز آگاه باشد ۱۳:۰۵ اولین عملیات برای قتل سلمان رشدی کی بود و چه سرانجامی داشت؟ ۱۲:۵۵ اذان ظهر به افق تهران شنبه بیست دوم مرداد ۱۴۰۱ ۱۲:۵۲ فوری ترین درمان خانگی گل مژه ۱۲:۴۹ کلکسیون جواهرات رونالدو و مسی + عکس ۱۲:۳۹ موجودی که از یوزپلنگ سریع تر است!+ فیلم ۱۲:۳۸ ایرانی ها چقدر عصبانی می شوند؟ + فهرست جهانی ۱۲:۳۵ توهین مجری معروف آمریکایی به زبان فارسی به جان بولتون + فیلم ۱۲:۲۹ مردی که رکورددار خوردن فلفل شد + فیلم ۱۲:۲۶ واکنش بولتون به ادعای تلاش ایران برای ترورش ۱۲:۲۱ احتمال قطع کامل روابط آمریکا و روسیه ۱۲:۲۰ ثبت سفارش ۱۰ میلیون دلار واردات خودرو با رمز ارز ۱۲:۱۸ واکنش عبدی به ترور سلمان رشدی ۱۲:۱۶ چگونه از طریق ارزهای دیجیتال سرمایه جمع آوری کنیم؟ اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه تبلیغات ارز دیجیتال

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: واردات خودرو اخبار خودرو واردات خودرو با رمز ارز دیجیتال سلمان رشدی ثبت سفارش خواهد شد فیلم ۱۴ رمز ارز ۱۴۰۱ ۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۷۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیل واردات خودروهای غیر بنزینی راه کار کاهش مصرف بنزین

بابک صدرایی کارشناس صنعت خودرو در گفت وگو با خبرنگار مهر، درباره علت بروز ناترازی بنزین در کشور ما و راهکار حل این ناترازی گفت: اتفاقی که در سال‌های اخیر در صنعت خودروسازی جهان رخ داده این است که به سمت خودروهای با موتور پاک، بازدهی بالا و مصرف سوخت پایین و آلایندگی کم رفته ایم.

وی در ادامه بیان کرد: مسائل زیست محیطی در تولید خودرو اگر جدی گرفته نشود برای تمام دنیا بحران ایجاد می‌کند. خودروهایی که در کشور ما تولید می‌شود پلتفرم‌های قدیمی دارد و موتورها آلایندگی بالاتری نسبت به خودروهای جدید دارد.

صدرایی توضیح داد: علاوه بر این مشکل دیگر موجود در کشور ما که باعث شده مصرف بنزین بالا برود از رده خارج نشدن خودروهای فرسوده است. وی ادامه داد: خودروهای فرسوده در کشور ما حجم بالایی دارند. اگر ما خودروی برقی هم به کشور وارد کنیم ولی این خودروهای فرسوده و اتوبوس و مینی بوس های فرسوده را از رده خارج نکنیم تأثیری در کاهش مصرف بنزین و ناترازی ندارد.

این کارشناس خودرو توضیح داد: به همین دلیل ما باید برنامه ریزی داشته باشیم که خودروهای فرسوده و قدیمی و خودروهای تولید کننده آلایندگی را از چرخه مصرف خارج کنیم و به جای آن خودروهای نو با انرژی پاک به چرخه مصرف وارد کنیم.

این کارشناس خودرو بیان کرد: برای از رده خارج کردن خودروهای فرسوده هم مشکلات زیادی بر سر راه وجود دارد زیرا عمده کسانی که از خودروهای فرسوده استفاده می‌کنند شرایط مالی لازم را ندارند که از خودروهای جدید و با مصرف کم بنزین استفاده کنند و برای برون رفت از این شرایط باید دولت تصمیمی عاجل بگیرد.

وی با بیان اینکه حل نشدن این موضوع به ضرر دولت است زیرا باید بودجه کلانی را صرف واردات بنزین کند افزود: دولت باید سوبسیدهایی به مردم بدهد تا از خودروهای برقی و هیبریدی استفاده کنند تا سبد سوخت متنوع شود و همچنین خودروسازان داخلی را ملزم به تولید خودروهایی کند که مصرف پایینی دارند.

صدرایی ادامه داد: در کشور باید خودروسازان موتورهای با مصرف کم را تولید کنند. همچنین خودروسازان می‌توانستند موتورهای هیبریدی را روی خودروها نصب کنند تا مصرف بنزین پایین بیاید و همچنین می‌توانستیم از سالانه یک و نیم میلیون خودرویی که وارد کشور می‌شد بخشی از آن را صرف خودروهای هیبریدی کنیم.

این کارشناس خودرو ادامه داد: البته تحریم‌ها و عدم برنامه ریزی در سطح کلان باعث شده که ما وابسته به پلت فرم‌ها خودرویی مربوط به دو تا سه دهه قبل باشیم و مرتباً آنها را تولید کنیم و خودروهای پاک بیشتر جنبه شوآف و نمایشی به خودش بگیرد.

وی ادامه داد: از سال‌های ۹۲ و ۹۳ پروژه‌های خودروهای برقی را داریم ولی تاکنون اتفاقی در این خصوص نیفتاده است. در شرایط فعلی کشور تولید خودروهای هیبریدی بهتر از برقی است و این خودروها می‌تواند جایگزین خودروهای بنزینی با مصرف بالا شود.

کد خبر 6097938 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • تسهیل واردات خودروهای غیر بنزینی راه کار کاهش مصرف بنزین
  • سرگرمی جدید خودرویی
  • ورود نخستین محموله خودرو‌های هیبریدی واردات قطعی به قشم
  • سلمان؛ روایت درست تاریخ
  • سلمان فارسی؛ روایت درست تاریخ
  • چه کسانی خودروهای وارداتی برقی را خواهند خرید؟
  • سکوت هشت‌ماهه سیاستگذار ارزی خودرو
  • (ویدئو) رئیس دانشگاه شهید بهشتی: در اتفاقات ۱۴۰۱، پلیس ایران وارد هیچ دانشگاهی نشد
  • تخصیص ارز برای واردات تاکسی‌های برقی از سوی بانک مرکزی
  • بی نیازی کشور به واردات ورق‌های گالوانیزه خودرو با میدان داری چهارمحال و بختیاری