Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان گفت: تشکل‌های جوان حلقه‌های میانی بین نظام حکمرانی و مردم هستند که باید آینده کشور را بسازند.

به گزارش ایران اکونومیست از وزارت ورزش و جوانان، سیدحمید سجادی در پیامی به مناسبت روز تشکل‌ها و مشارکت اجتماعی اظهارداشت: روز تشکل‌ها و مشارکت اجتماعی مناسبتی است تا در آن از ظرفیت بزرگ همکاری و همیاری در فضای جمعی و تشکیلاتی سخن گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تشکیلات و مشارکت اجتماعی فضایی برای پیگیری اهداف متعالی است افزود: این اهداف بدون حرکت جمعی محقق نخواهد شد. بدون شک انقلاب اسلامی خود نتیجه یک حرکت عظیم اجتماعی در بستر تشکل‌های انقلابی و دینی است که توانست مشارکت آحاد ملت را جلب کرده و اتفاقات بزرگ را رقم بزند.

سجادی اضافه کرد: در مسیر پیش‌رو و به ویژه گام دوم انقلاب نیز حرکت لازم بدون مشارکت عمومی و به ویژه جوانان اساسا امکان پذیر نیست؛ بنابراین تشکل‌های جوانان در این موضوع نقش مهم و اساسی ایفا می‌کنند؛ همانگونه که در دوره‌های مختلف این جوانان ایرانی بوده‌اند که سدهای بزرگ را شکسته و به اهداف عالی رسیده‌اند همچنین تشکل‌های اجتماعی فضایی است تا جوانان در آن کار جمعی را تمرین کنند و به توانمندی‌های خود آگاه شوند تا در مراحل بعدی زندگی خود از این تمرین اجتماعی بهره ببرند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: همین تشکل‌های خالصانه هستند که امکان خدمت رسانی داوطلبانه را در سراسر کشور و در زمینه‌های عمومی و تخصصی به وجود آورده‌اند تا همه مردم از آن بهره ببرند. ظرفیت عظیم تشکل‌های جوانان به‌ویژه گروه‌های جهادی و سازمان‌های مردم نهاد جوانان، هم سازنده فرد فرد جوانان مشارکت کننده است و هم منافعی غیرقابل جایگزین برای جامعه در سطوح مختلف دارد.

سجادی تصریح کرد: تشکل‌های جوان، حلقه‌های میانی بین نظام حکمرانی و مردم هستند که باید آینده کشور را بسازند. این جایگاه رفیع باعث شده است تا وزارت ورزش و جوانان با تمام توان به دنبال حمایت همه جانبه از این ساختارهای ارزشمند باشد تا امکان مشارکت حداکثری جوانان در امور مختلف کشور را به وجود آورد.

وزیر ورزش و جوانان افزود: به نمایندگی از خانواده‌ بزرگ ورزش و جوانان کشور جا دارد به بهانه‌ روز تشکل‌ها و مشارکت اجتماعی، مجاهدات ارزنده و مساعی ارزشمند جوانان داوطلب و فعال در تشکل‌ها را پاس داشته و دوام خدمات خالصانه و برنامه‌های مدبرانه‌ جوانان را در بستر مشارکت‌های اجتماعی برای تحقق ایران آباد و سربلند را به ویژه در گام دوم انقلاب مسئلت دارم.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان نیز در یک پیام مستقل روز ملی تشکل ها و مشارکت های اجتماعی را تبریک گفت.

در پیام وحید یامین پور آمده است: ۲۲ مرداد روز تشکل ها و مشارکت های اجتماعی را به همه جوانان عزیز فعال در عرصه خدمات اجتماعی و فرهنگی و مشارکت کنندگان در فعالیت های داوطلبانه تبریک عرض می‌کنم.

وی اظهارداشت: معتقدم سازمان‌های مردم نهاد یکی از بهترین ظرفیت های کشور برای پیشرفت و رشد جوانان و تقویت همبستگی ملی است.

 

 

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: حمید سجادی ، سازمان های مردم نهاد ، وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: حمید سجادی سازمان های مردم نهاد وزارت ورزش و جوانان روز تشکل ها و مشارکت وزارت ورزش و جوانان وزیر ورزش و جوانان مشارکت اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۷۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان پس از جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: هفته آینده مراسم تجلیل از ۱۵۱۷ نفر از قهرمانان ورزشی و دست‌اندرکاران ورزش کشور در سال ۱۴۰۲ را با حضور رئیس جمهور برگزار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: مالک جدید باشگاه استقلال در آغوش علیرضا دبیر + عکس

وی افزود: پاداش این عزیزان نیز مبلغ ۲۳۰ میلیارد تومان است که در این مراسم اهدا خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه کمیته ملی المپیک متولی بازی‌های المپیک است و اعتبارات خاص خود را دارد، تصریح کرد: وزارت ورزش نه تنها به وزنه برداری بلکه در رشته‌های المپیکی مثل تکواندو، کشتی و .. رشته‌هایی که کسب سهمیه کردند، حتما کمک می‌کند.

هاشمی با اشاره به واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس واگذار شده اند، عنوان کرد: این باشگاه‌ها متولی خاص خودشان را دارند. البته هر باشگاهی بخواهد تغییر نام پیدا کند باید روال آن را هم طی کند و برای این کار کمیسیونی تحت عنوان ماده 5 باشگاه‌ها را داریم.

کد خبر: 1229123 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • وزیر کشور: مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات همچنان مهم است
  • آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان
  • آن ها که در ایران می مانند و می خواهند آن را بسازند این مقاله را بخوانند / ۱۰۰۰ سال حکومت ایلیاتی و ۸۰۰ سال تعطیلی عقل و اندیشه و علم
  • پیام آیت الله مظاهری به هجدهمین دوره همایش حکمت مطهر
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری