Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@07:08:38 GMT

دلنوشته اتابک نادری از دیدار با اکبر زنجان‌پور

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۳۸۲۹۳

دلنوشته اتابک نادری از دیدار با اکبر زنجان‌پور

اتابک نادری بازیگر مطرح سینما و تلویزیون کشورمان در صفحه اینستاگرامی خود از دیدار با اکبر زنجان‌پور خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اتابک نادری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با انتشار عکسی کنار اکبر زنجان‌پور نوشت:

«دیدار صمیمی با استاد اکبر زنجان‌پور از معلمین بازیگر ام در سال‌های ۷۲-۷۳ دانشگاه. چهارشنبه ۱۹ مرداد ماه فرصتی فراهم شد تا به همراه کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی، رضا بصیرت، مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران در منزل اکبر زنجان‌پور عزیز و بزرگوار به خدمت ایشان برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از سایت ایران تئاتر:

بخشی از این دیدار به بیان خاطرات هنری اکبر زنجان‌پور و خاطرات دوران دانشجویی کاظم نظری و اتابک نادری که از دانشجویان این هنرمند بودند، سپری شد و در بخش دیگر این هنرمند پیشکوست به بیان آسیب‌ها و نقاط قوت و ضعف تئاتر و ارائه نظراتی برای بهبود شرایط تئاتر پرداخت.

تنتان سلامت استاد عزیز»

کد خبر 596068

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اتابک نادری بازیگران اکبر زنجان پور پست اینستاگرامی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق اکبر زنجان پور اتابک نادری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۸۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، رئیس حوزه هنری استان چهارمحال وبختیاری گفت : از ۱۴ اثر حاضر در پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد، ۲ نمایش از آثار تولیدی دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد حوزه هنری استان نیز حضور دارند.

احسان قائدی افزود : پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد به همت مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری و با مشارکت شرکت سنگ‌آهن بافق از ۱۸تا ۲۱ اردیبهشت‌ در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.

به گفته وی : نمایش «لیلا» به نویسندگی محمد پورجعفری و کارگردانی فاطمه جعفری از مسجد صاحب الزمان گوجان شهرستان فارسان و نمایش «گیلدا» به نویسندگی علی میرزاعمادی و کارگردانی مرضیه نفر سفیددشتی از مسجد جامع شهر سفید دشت شهرستان بروجن دو اثر راه یافته به این جشنواره هستند.

رئیس حوزه هنری استان گفت : بیش از ۴۵ گروه نمایشی در سراسر استان مورد حمایت دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد حوزه هنری هستند که ۳۳ گروه از این گروه ها در همایش استانی تئاتر بچه های مسجد شرکت کرده اند.

گفتنی است، پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت‌ در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898999

دیگر خبرها

  • بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی
  • نکوداشت اکبر زنجانپور در نوزدهمین «شب کارگردان»
  • راهیابی ۲ نمایش از البرز به جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد
  • «اکبر زنجانپور» در نوزدهمین دوره شب کارگردان تجلیل خواهد شد
  • تسویه حساب خواهر با برادر/ در «آگنیتاژ» پرواز می‌کنید؟
  • راهیابی دو اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • فراموشی و آلزایمر روی صحنه تئاتر
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد