Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، حمید زمانی روز شنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان ری  افزود: تعامل مدیر موجب استفاده حداکثری از امکانات موجود در منطقه خواهد شد و نمونه این موضوع تلاش بی‌وقفه مسئولان بخش کهریزک و خاوران در بارندگی اخیر بود که با مدیریت جهادی، شهرستان را از بروز خسارات مالی و جانی مصون نگاه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار ویژه شهرستان ری پیرامون سیل قیامدشت گفت: در بارندگی اخیر بازدیدی از سیل بند های روستای چهل قز انجام شد که هیچ کدام از آنها طاقت بارندگی جدید را ندارند و همان روز دستور لازم جهت تخلیه سیل بند ها صادر شد که متاسفانه تاکنون اقدامی انجام نشده و اگر همین امشب باران شدیدی ببارد دچار مشکل می‌شویم.

زمانی در پایان تصریح کرد: اقدام مطلوب نظر ما انجام نشده و جان مردم قابل مصالحه نیست که برای رفع خطر دچار بروکراسی اداری شویم و باید از تمام امکانات منطقه برای ارتقا سطح ایمنی شهرستان استفاده شود تا در مواقع بحران کمترین میزان خسارت ایجاد شود.

برگزاری جلسه تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید منطقه برق شهرستان ری

 جلسه تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید اداره برق منطقه ری با حضور حمید زمانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در محل فرمانداری برگزار گردید.

فرماندار ویژه ری در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات چندین ساله مهندس رحیمی مدیر پیشین برق ری، برای مهندس خانی در سمت معاون مدیرکل و رئیس اداره برق منطقه ری در راستای خدمت رسانی مطلوب به مردم شریف شهرستان ری آرزوی توفیق و سلامتی نمود.

برچسب‌ها شهرستان ری سیل فیروزکوه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری سیل فیروزکوه شهرستان ری سیل فیروزکوه فرماندار ویژه شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۸۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز

روابط عمومی آب‌ منطقه‌ای مازندران، جلسه بررسی وضعیت تقسیم و توزیع آب در دشت هراز در فصل زراعی جاری در با حضور مدیرعامل، معاونین حفاظت و بهره‌برداری و طرح و توسعه شرکت آب‌منطقه‌ای مازندران و فرمانداران شهرستان‌های محدوده دشت هراز برگزار شد. 

داودیان مدیرعامل شرکت آب‌منطقه‌ای مازندران در این جلسه ضمن تشریح آخرین وضعیت بارش و منابع آب استان در دشت هراز گزارشی نیز درخصوص آخرین وضعیت آبدهی رودخانه هراز ارائه کرد.

برنامه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز و سهم هر شهرستان، نحوه توزیع و نوبت بندی در حال انجام در این دشت نیز تشریح شد.

فرمانداران شهرستان‌های محدوده این دشت نیز در این جلسه ضمن بیان مشکلات شهرستان‌های خود در حوزه تامین آب کشاورزی، پیشنهادات خود را به منظور بهبود وضعیت تقسیم و توزیع آب مطرح نمودند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • برآورد اولیه خسارات ناشی از بارندگی‌های اخیر در خراسان جنوبی
  • آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس
  • سیل ۵۲ میلیارد تومان به اردستان خسارت زد
  • بررسی مسائل و مشکلات تولیدکنندگان شهرستان فیروزکوه
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • بازدید فرماندار تفتان از خسارات بارندگی و سیل بخش گوهر کوه، تفتان جنوبی
  • برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • لزوم ایجاد پد بالگرد هلال احمر در شرق گیلان