Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@09:28:34 GMT

۸۰۶ هزار معلم مشمول قانون رتبه بندی معلمان می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۳۸۶۳۴

۸۰۶ هزار معلم مشمول قانون رتبه بندی معلمان می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، یوسف نوری در سفر به استان کرمان و در نشست شورای اداری شهرستان فاریاب با اشاره به تأیید آئین نامه اجرایی قانون رتبه بندی معلمان گفت: ۸۰۶ هزار معلم به صورت جهادی و انقلابی رتبه بندی می‌شوند.

وی در این نشست ضمن تسلیت ایام محرم و شهادت حضرت زینب سلام الله علیه و آله گفت: حضرت زینب پرچمدار قیام کربلا بود و اگر ایشان نبود کربلا در کربلا می‌ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوری با بیان اینکه انقلاب اسلامی با وجود دولت مردمی وارد حکمرانی جدیدی شده و ارتباط با مردم به خوبی در این دولت به عنوان یک عنصر مؤثر ایجاد شد؛ گفت: امام خمینی (ره) برای مردم نقش مؤثری قائل بود؛ این دولت هم برای مردم، در بین مردم و در راستای حل مشکلات مردم شکل گرفته و حضور در بین مردم را افتخار خود می‌داند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه حفظ شأن و منزلت معلمان اولویت اصلی دولت و آموزش و پرورش است، خاطر نشان کرد: نقل و انتقال بیش یکهزار فرهنگی در استان کرمان در راستای احترام به معلمان و رسیدگی مطالبات آنها است.

نوری با اشاره به آغاز اجرای قانون رتبه بندی معلمان گفت: این طرح با هدف ارتقا جایگاه معلم و صلاحیت معلمی و افزایش رضایت شغلی معلمان در نظام تعلیم و تربیت اجرایی می‌شود.

عضو کابینه دولت مردمی با بیان اینکه به عنوان خادم همکاران فرهنگی و دانش آموزان در آموزش و پرورش مسئول هستیم، بیان کرد: آئین نامه اجرایی قانون رتبه بندی معلمان تأیید شده و به صورت جهادی و انقلابی برای بیش از ۸۰۶ هزار فرهنگی اجرایی می‌شود.

نوری با اشاره به ظرفیت‌های بی نظیر کشاورزی و معدنی شهرستان فاریاب گفت: باید با استفاده از فناوری نوین و مدیریت منابع در راستای رفع محرومیت‌ها و افزایش تولید تلاش کنیم.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به پیشرفت‌های بی نظیر کشور در عرصه‌های مختلف دفاعی، نظامی و.. گفت: مسیر هر توسعه و پیشرفتی از آموزش و پرورش و نظام تعلیم و تربیت می‌گذرد.

کد خبر 5562256 علی قدمی

منبع: مهر

کلیدواژه: یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش قانون رتبه بندی معلمان شهرداری تهران شورای شهر تهران هلال احمر جمهوری اسلامی ایران روز خبرنگار آلودگی هوا بهزیستی آتش نشانی سازمان محیط زیست شرکت کنترل کیفیت هوای تهران سازمان امداد و نجات هلال احمر گردشگری غلامحسین محسنی اژه ای دادگستری تهران عضو شورای شهر تهران قانون رتبه بندی معلمان آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۸۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشت معلم نمونه استان ایلام تجلیل می‌شوند

علی درویشی مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام اظهار کرد: این افراد در مقاطع مختلف تحصیلی از میان معلمان، مربیان پرورشی، مدیران و معاونان مدارس شهری و روستایی این استان برگزیده شده‌اند.

وی ادامه داد: از این تعداد، سه نفر معلم از سه مقطع تحصیلی بوده و پنج نفر نیز شامل مدیر، معاون، معلم پرورشی و ... که برای انتخاب معلم نمونه در سطح کشور نیز معرفی شده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام یادآور شد: انتخاب این معلمان نمونه بر اساس شیوه‌نامه ابلاغی از وزارت آموزش و پرورش و بر اساس شاخص‌های تعیین شده صورت گرفته است.

درویشی همچنین از انتخاب ۶ نفر از معلمان استان با عنوان جلوه‌های ویژه معلمی خبر داد و گفت: این افراد فعالیت‌هایی خارج از وظایف معلمی از جمله جلب مشارکت مردمی، تدریس در شرایط بیماری و ... داشته‌اند که از تلاش‌های این معلمان نیز قدردانی می‌شود.

به گفته درویشی، به منظور اجرای برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم ستاد‌هایی در مناطق مختلف آموزشی استان تشکیل و در حال برنامه ریزی و فعالیت هستند.

وی از اعزام شماری از معلمان استان برای دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: مراسم گرامیداشت روز معلم و تقدیر از معلمان نمونه استانی هفته آینده در مرکز استان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • صحرایی: غول کنکور در دولت سیزدهم جادو شد
  • اشتغال به تحصیل ٣٤ هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس استان کرمان
  • غول کنکور در دولت سیزدهم جادو شد/ معلم ستون فقرات نظام آموزشی است
  • ۳۰ معلم نمونه استان سمنان تقدیر می‌شوند
  • معلمان نمونه کردستان معرفی شدند
  • جذب ۲۰ درصد معلمان کشور در دولت سیزدهم
  • ۳۲۰ دانش آموز برتر استان یزد تجلیل می‌شوند‌
  • اقدامات آموزشی و رتبه بندی معلمان
  • رئیسی: هدف رتبه بندی معلمان افزایش شان و منزلت معلم است (فیلم)
  • هشت معلم نمونه استان ایلام تجلیل می‌شوند