Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@03:22:47 GMT

۲۶۰ نظامی آمریکایی در راه اروپا

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۳۹۳۰۷

۲۶۰ نظامی آمریکایی در راه اروپا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه استریپس، ارتش آمریکا به بهانه جنگ اوکراین، نیروهای نظامی بیشتری را به اروپا اعزام خواهد کرد.

ارتش آمریکا روز جمعه در بیانیه ای ادعا کرد که با توجه به اینکه جنگ روسیه در اوکراین وارد هفتمین ماه خود شده، ایالات متحده ۲۶۰ نظامی دیگر را برای حمایت از متحدان اروپایی خود به این قاره اعزام خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه ارتش آمریکا آمده است که نظامیان آمریکا از مقر استقرار لشکر ۱۰۱ هوابرد در پایگاه نظامی «فورت کمبل» عازم اروپا می‌شوند.

به گفته ارتش آمریکا، نظامیان مذکور در طول استقرار خود در اروپا در راستای تعهد پیوسته ایالات متحده به متحدان اروپایی و ناتو در این قاره مستقر خواهند شد.

ارتش آمریکا مدعی می شود که استقرار موقت نظامیان آمریکا در اروپا در واکنش به حمله به اوکراین صورت می گیرد و بنا نیست که تغییر دائمی در وضعیت کلی نیروهای ارتش آمریکا در اروپا صورت گیرد.

در بیانیه ارتش آمریکا، تخصص این تیپ نظامی در زمینه خدمات لجستیکی و پرسنلی برای پشتیبانی از نیروهای مستقر در اروپا است.

کد خبر 5562298

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده امریکا اتحادیه اروپا اوکراین روسیه ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی اوکراین فلسطین عراق تایوان جنگ اوکراین ترکیه سوریه برجام ایران افغانستان ارتش آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۹۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۵ بالگرد اسرائیلی به غزه برای انتقال نظامیان مجروح

یک رسانه عبری زبان فاش کرد، امروز شنبه پنج بالگرد برای تخلیه نظامیان مجروح از غزه در آنجا به زمین نشستند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند، امروز شنبه نیز ارتش اسرائیل در نوار غزه تلفات داده و مجبور شد با استفاده از 5 بالگرد نظامیان زمی خود را به بیمارستان منتقل کند.

این رسانه‌ها که اطلاعات خود را به نقل از بیانیه ارتش اسرائیل منتشر کردند، جزئیات بیشتری از نحوه و محل اصابت این نظامیان ارائه نکردند.

گفتنی است با وجودگذشت 211 روز از جنگ وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، مقاومت ملت فلسطین در مقابل این تهاجم همچنان ادامه دارد.

گفتنی است، رژیم صهیونیستی بایکوت رسانه ای ساختی علیه انتشار آمار واقعی تلفات خود در نوار غزه ایجاد کرده است.

هلاکت 2 نظامی اسرائیلی در مرکز نوار غزههلاکت و زخمی شدن 14 نظامی اسرائیلی در محور نتساریم

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعزام ۵ بالگرد اسرائیلی به غزه برای انتقال نظامیان مجروح
  • تسلیحات نظامی اهدایی آمریکا و اروپا به اوکراین در مسکو ! | ویدئو
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • تحرکات آمریکا در نیجر از بیم حضور روسیه در ساحل
  • احرکات آمریکا در نیجر از بیم حضور روسیه در ساحل
  • نگرانی آمریکا از حضور روسیه در نیجر
  • ژنرال آمریکایی: پوتین با تجربه‌ترین دولتمرد جهان است
  • واکنش وزیر دفاع آمریکا به ورود نیروهای روسی به پایگاه نظامی نیامی
  • نظامیان آمریکا و روسیه در نیجر در پایگاهی واحد مستقر هستند
  • دو دهه «جنگ با ترور» بوش ارتش آمریکا را تضعیف کرده است