Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@10:28:41 GMT

کشف بیش از ۲۳ هزار نخ سیگار قاچاق در کوهدشت 

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۳۹۳۶۳

کشف بیش از ۲۳ هزار نخ سیگار قاچاق در کوهدشت 

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی امانی امروز شنبه در گفت و گو با رسانه‌ها اظهار داشت: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر اینکه یک نفر در اطراف شهر کوهدشت، اقدام به نگهداری و دپوی کالای قاچاق دخانی کرده است، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران به محل مربوطه اعزام و در بازرسی از مکان مورد نظر ۲۳ هزار و ۶۰۰ نخ انواع سیگار خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی کوهدشت، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ امانی ضمن هشدار به قاچاقچیان دخانی، عنوان کرد: شهروندان هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

کد خبر 5562312

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی لرستان کوهدشت کشف سیگار قاچاق محرم 1401 بوشهر ویروس کرونا سفر استانی خطبه های نماز جمعه کرمانشاه اربعین حسینی روز خبرنگار عاشورا آمار کرونا عکس استانها ماه محرم گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۹۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف غذای سگ و گربه قاچاق در خوی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ "کیومرث پاکدل" فرمانده انتظامی خوی درجزئیات این خبر اظهار داشت: عوامل انتظامی شهرستان خوی  موفق شدند از ۲دستگاه خودروی  تریلی مسیر بازرگان _ تهران مقدار بیش از۴۲ هزار و ۶۴۴ کیلو گرم انواع مختلف غذای سگ و گربه را بصورت قاچاق کشف و ضبط کنند.

فرمانده انتظامی خوی ادامه داد:  ارزش کالای کشف شده بیش از  ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد شده ودراین راستا ۲ نفر دستگیر  و ۲دستگاه خودرو توقیف شد.   سرهنگ پاکدل در پایان تاکید کرد:  شهروندان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک و قاچاق کالا و ارز را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • کشف غذای سگ و گربه قاچاق در خوی 
  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو
  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک چهار دیواری
  • کاروان خودروهای شوتی در دشتستان توقیف شد
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • ماینرهای قاچاق در نیکشهر کشف شد
  • کشف میلیاردی ماینرهای قاچاق در نیکشهر
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان