Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@06:57:27 GMT

حضور مورایس در ورزشگاه فولاد شهر (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۳۹۵۹۵

حضور مورایس در ورزشگاه فولاد شهر (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته حساس‌ترین دیدار هفته اول لیگ بیست و دوم در ورزشگاه آزادی میان استقلال و سپاهان برگزار شد و شاگردان مورایس موفق شدند با دو گل یاسین سلمانی و رامین رضائیان سه امتیاز ارزشمند و تعیین کننده این مسابقه را از آن خودشان کنند.
سپاهانی‌ها بلافاصله پس از پایان مسابقه به اصفهان بازگشتند و هواداران این تیم با استقبالی قابل توجه به  مورایس برای ادامه روند موفقیت روحیه بخشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حالا چند ساعت پس از این مسابقه مورایس به همراه ژائو پدرو دستیار اولش و میگوئل تکسیرا از اصفهان به فولاد شهر رفته تا دیگر دیدار مهم هفته میان ذوب‌آهن و پرسپولیس را از نزدیک تماشا کند و در جریان کیفیت تیمی و فردی آنها قرار بگیرد.
سپاهان در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر باید به فولاد شهر سفر کند و در دربی اصفهان به میدان برود و سه هفته بعد در ورزشگاه نقش جهان از شاگردان یحیی گل‌محمدی پذیرایی خواهد کرد؛ دو دیداری که نتایج آنها برای مورایس بسیار پراهمیت به شمار می‌رود.

همچنین دراگان اسکوچیچ به همراه دستیارانش میهمانان ویژه دیگر این دیدار هستند که روز گذشته در ورزشگاه آزادی تماشاگر پیروزی مهم شاگردان مورایس برابر ساپینتو نیز بودند.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۹۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت نیازمند پس از غیبت در ۲+۵ مسابقه

به گزارش ورزش ‌سه ، پیام نیازمند در آخرین دیدار سال ۱۴۰۲ سپاهان برابر گل گهر بود که به دلیل شکستگی از ناحیه استخوان پا مجبور به ترک زمین شد.

در ابتدا تصور نمی‌شد که مصدومیت نیازمند چندان جدی باشد و در فهرست تیم ملی هم قرار گرفت، اما پس از اینکه این سنگربان شانس حضور در ۲ بازی برابر ترکمنستان را در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ از دست داد مشخص شد که وضعیت مصدومیت او پیچیده‌تر و طولانی‌تر خواهد بود.

در شروع سال جدید سپاهان دیدارهای بسیار سخت و فشرده‌ای را در پیش داشت، اما پیام نیازمند بهبود نیافته بود و به همین دلیل حضور در ۵ مسابقه این تیم را که به ترتیب مقابل تیم‌های تراکتور، صنعت نفت آبادان، نساجی‌ مازندران، ذوب آهن و ملوان بندر انزلی بود را از دست داد.

نیازمند اما سرانجام پس از نزدیک به یک ماه و نیم غیبت بار دیگر به ترکیب سپاهان بازگشته و در دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل استقلال ملاثانی باز هم مرد مطمئن سنگر تیمش خواهد بود و در ترکیب اصلی قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • اصفهانی‌ها ایده‌های خود را برای معرفی بهتر تخت‌فولاد ارائه دهند
  • بازگشت نیازمند پس از غیبت در ۲+۵ مسابقه