Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@03:47:02 GMT

درخشش دی‌بروین در نیمه اول؛ یک گل و یک پاس گل

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۳۹۶۱۷

درخشش دی‌بروین در نیمه اول؛ یک گل و یک پاس گل

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در هفته دوم لیگ برتر در ورزشگاه خانگی‌اش به مصاف بورنموث رفت و نیمه اول با برتری 3-0 سیتیزن‌ها با پایان رسید. کوین دی‌بروین، هافبک بلژیکی سیتی، در این نیمه عملکردی درخشان داشت و سهم مهمی در برتری شاگردان گواردیولا بازی کرد.

دی‌بروین نه تنها یک گل برای تیمش زد و یک پاس گل داد بلکه با پاسهای دقیق و موثر و دریبل‌های استثنایی بهترین بازیکن میدان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه 31 مسابقه درحالیکه بورنموث برای حمله جلو کشیده بود سیتی روی یک ضد حمله توپ را توسط فیل فودن به دی‌بروین رساند. هافبک بلژیکی سیتی از سمت راست وارد محوطه جریمه حریف شد و با چند حرکت بدن مدافعین حریف را گیج کرد و با یک ضربه بیرون پا توپ را به گوشه دروازه بورنموث فرستاد.

شش دقیقه بعد ترتیب زننده گل منچسترسیتی و کسی که پاس گل را فراهم کرد عوض شد. این بار نوبت به دی‌بروین بود تا به فیل فودن پاس گل بدهد. بعد از چند دقیقه فشار بورنموث روی دروازه سیتی، زمانی که شاگردان گواردیولا جلو کشیده بودند دی‌بروینه از سمت چپ محوطه جریمه بورنموث، فیل فودن را صاحب توپ کرد تا او با شوتی محکم سومین گل سیتی را به ثمر برساند.

اما ستاره بلژیکی سیتی علاوه بر اینکه یک گل زد و یک پاس گل داد عملکرد درخشانی با پیراهن تیمش داشت. او در نیمه اول 35 بار  توپ را لمس کرد، 20 پاس دقیق داد و دقت پاسهایش به 95.2 درصد رسید. دی‌بروین چندین بار با دریبل‌های خود منچسترسیتی را به حرکت درآورد و همه دریبل‌های او در این نیمه موفق بود. دی‌بروین در چهار دوئل با بازیکنان حریف پیروز شد و 3 سانتر دقیق روی دروازه بورنموث داشت.  

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۹۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه‌بازی الهلال و الاتحاد + فیلم

دیدار تیم‌های الهلال و الاتحاد در چارچوب دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی عربستان با برتری الهلال به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های الهلال و الاتحاد شامگاه _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در چارچوب دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی عربشتان از ساعت ۲۱:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد الهلال به‌پایان رسید.

میشل در دقیقه ۲۴ و سعود عبدالحمید در دقیقه ۸۱ گل‌های الهلال را به ثمر رساندند.

تک گل الاتحاد را عبدالرزاق حمدالله در دقیقه ۶۷ رقم زد.

خلاصه‌بازی الهلال و الاتحاد کد خبر 749570

دیگر خبرها

  • رونالدو و مانه: النصر فینالیست می‌شود
  • پی‌اس‌جی با این تکل هنوز به فینال امید دارد (عکس)
  • طلسم دورتموند: پی‌اس‌جی هر چه می‌زند گل نمی‌‌شود
  • عجیب اما واقعی؛ رکورد جالب استوک سیتی در نیمه‌نهایی‌های لیگ قهرمانان اروپا!
  • هوادار، صنعت نفت را به سقوط نزدیک کرد
  • حواشی نیمه اول بازی استقلال تراکتور/فرصت‌هایی که از دست رفت
  • پیروزی هوادار مقابل صنعت نفت در ۴۵ دقیقه نخست
  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی
  • شمس آذر ترمز پیکان را کشید
  • خلاصه‌بازی الهلال و الاتحاد + فیلم