Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-29@11:19:31 GMT

العامری و صدر اواخر هفته جاری دیدار می کنند

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۳۹۸۲۹

العامری و صدر اواخر هفته جاری دیدار می کنند

یک منبع در چارچوب هماهنگی شیعی اعلام کرد که احتمالا هادی العامری رئیس ائتلاف فتح و مقتدی صدر رهبر جریان صدر، اواخر هفته جاری دیدار می کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، یک منبع در چارچوب هماهنگی شیعی اعلام کرد که احتمالاً هادی العامری رئیس ائتلاف فتح با مقتدی صدر رهبر جریان صدر، اواخر هفته جاری دیدار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



منبع مذکور افزود: روابط هادی العامری با رهبر جریان صدر خوب است و خطوط ارتباطی مستقیم با دفتر صدر قطع نشده است و هادی العامری در ماه گذشته سعی کرد، مسیر‌های گفتگویی میان چارچوب هماهنگی و صدر برقرار و در آرام سازی اوضاع در بحران‌های مختلف نقش آفرینی کرد.

این منبع ادامه داد: طبق اطلاعات به دست آمده، ممکن است العامری اواخر هفته جاری با مقتدی صدر در نجف دیدار کند، یا اینکه ابتدا تماس تلفنی بین این دو برقرار شود. البته این احتمال نیز می‌رود که در هفته‌های گذشته دیدار‌های اعلام نشده‌ای میان طرفین صورت گرفته باشد.

منبع مذکور تصریح کرد: بیشتر تماس‌ها و دیدار‌ها میان طرف‌های سیاسی به ویژه به هنگام وقوع بحران، غیر علنی است تا طرف‌های دیگر از آن برای تشدید اوضاع سوء استفاده نکنند، بنابراین خطوط ارتباطی میان گروه‌های سیاسی از جمله چارچوب هماهنگی شیعی و جریان صدر بسته نشده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مقتدی صدر عراق هادی العامری اواخر هفته جاری چارچوب هماهنگی هادی العامری جریان صدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۹۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد در زنجان شدت می‌گیرد

حسین سلطانی با بیان اینکه  وزش باد در زنجان شدت می‌گیرد گفت:‌ این شرایط جوی تا اواسط هفته جاری ادامه می یابد.

وی با بیان اینکه تا اواسط هفته جاری بارندگی برای استان پیش بینی نشده است، یادآور شد: تا روز سه شنبه هفته جاری دمای هوا نیز به صورت تدریجی افزایش و از روز چهارشنبه تا آخر هفته دمای هوا در اغلب مناطق استان کاهش می یابد و هوا خنک خواهد شد.

سلطانی اظهار داشت: دمای فعلی شهر زنجان ۱۲ درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه افزایش یافته است.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای شهرهای استان، گفت: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان چهار و ۲۵ درجه، ابهر چهار و ۲۵، خرمدره ۶ و ۲۳ درجه، آب‌بر ۱۴ و ۲۹ درجه، قیدار ۶ و ۲۱ درجه، سلطانیه ۲ و ۲۳ درجه و ماهنشان ۱۱ و ۲۷ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • احتمال جریمه شدن دومفریس به خاطر تمسخر مدافع میلان
  • طوفان عراق، منشأ گرد و غبار امروز خوزستان
  • خطای عجیب ریچارلیسون بر روی هموطنش گابریل در جریان دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم
  • آخر هفته‌ای بارانی در انتظار خوزستان
  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی
  • دعوا و درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ در بازی لیورپول و وست هم / عکس
  • ملاقات فلورنتینو پرز و لوکا دانچیچ در جریان دیدار دالاس موریکس و لس انجلس کلیپرز / فیلم
  • وزش باد در زنجان شدت می‌گیرد
  • تشکیل کانون‌ نقد و کانون‌های شورش!
  • نخستین شورای عشایری استان سمنان در سال جاری برگزار شد