Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@07:49:36 GMT

ستاره بارسلونا با دلِ پرخون جدا خواهد شد!

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۴۰۰۲۷

ستاره بارسلونا با دلِ پرخون جدا خواهد شد!

به گزارش "ورزش سه"، زمان زیادی تا پایان پنجره تابستانی نمانده و هنوز آینده فرانکی دی یونگ، هافبک بارسلونا در هاله ای از ابهام قرار دارد. اریک تن هاخ از همان ورود به اولدترافورد روی جذب این ستاره جوان تاکید کرد، اما مذاکرات طولانی مدت و فرسایشی مدیران منچستریونایتد با بارسلونا هنوز به نتیجه نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روزهای اخیر چلسی نیز وارد این ماجرا شده و تاد بولی، مالک جدید باشگاه قصد دارد به هر ترتیبی زمینه خرید دی یونگ را فراهم کند.

این اتفاق در حالی رخ داده که خود این بازیکن به شدت خواهان ماندن در نوکمپ شده و پاسخ او به پیشنهادات مختلف منفی بوده است. اما مشکلات مالی باشگاه و دستمزد هنگفت فرانکی دی یونگ، باعث شده مدیران بارسا خواهان فروش این بازیکن و انتقال او به لیگ برتر شوند.

نشریه اسپورت در گزارشی مدعی شد فرانکی دی یونگ به حاضران در رختکن بارسلونا گفته که می تواند این باشگاه را به مقصد منچستریونایتد ترک کند و مشکلی از این بابت وجود ندارد. این ستاره هلندی و جوان از رفتار هیئت مدیره بارسلونا بسیار ناراحت شده و معتقد است که آنها برای جدایی به او فشار می آورند. دی یونگ تصور می کند چندی قبل و با قبول پیشنهاد تعویق در دریافت دستمزد خود، وفاداری اش را به این باشگاه نشان داده و مدیران بارسلونا نباید به این بازیکن چنین رفتاری داشته باشد. به هر حال به نظر می رسد جدایی این ستاره 25 ساله از بارسا قطعی شده و یکی از دو تیم چلسی و منچستریونایتد، مقصد بعدی او لقب خواهند گرفت.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لالیگا لیگ برتر انگلیس دی یونگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۰۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!

به گزارش "ورزش سه"، روکه در پنجره نقل و انتقالات زمستانی گذشته به صورت رسمی به بارسلونا ملحق شد و امیدوار بود که بتواند در نیم فصل دوم به یکی از بازیکنان مهم و ستاره‌های کلیدی ژاوی در ترکیب این تیم تبدیل شود.

اما با وجود اینکه بارسا توانست افت فاحش نیم فصل اول را در چند هفته اخیر جبران کند اما فرصت زیادی برای بازی به این بازیکن نرسید و ژاوی ترجیح داد که از دیگر بازیکنانش در ترکیب بهره ببرد و این موضوع باعث ناراحتی او شده است.

روزنامه اسپرت خبر داده است که این ستاره برزیلی به هیچ وجه از شرایطی که روی نیمکت بارسا دارد راضی نیست و به دنبال فرصت بیشتری برای حضور در میدان است. هر چند او معتقد است که رختکن بارسا رفتار بسیار خوبی با او داشته و به سازگار شدنش با شرایط کمک کرده است اما ترجیح می‌دهد که دقایق بیشتری را در زمین حضور داشته باشد.

انتظار می‌رود که مدیر برنامه رو که به زودی با مدیران باشگاه بارسلونا تماس بگیرد و به آنها اعلام کند که این بازیکن قصد دارد فصل آینده را به صورت قرضی جدا شود و تجربه بیشتری از حضور در فوتبال اروپا به دست آورده پس از آن بار دیگر به بارسا برگردد.

دیگر خبرها

  • ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم
  • منچستریونایتد در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • منچستریونایتد حراج تابستانی راه می‌اندازد: شیاطین سرخ در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • پیام بایرن مونیخ به بارسلونا؛ معاوضه کیمش با فرنکی دی یونگ یا رونالد آرائوخو
  • ژاوی: سرشار از قدرت و انرژی هستم؛ هدف بارسلونا نایب‌قهرمانی لالیگا است
  • نه به عربستان: ستاره بارسا تصمیمش را گرفت
  • ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند
  • ستاره‌ی محبوب گواردیولا در راه لیگ عربستان
  • چراغ سبز پپ به ستاره سیتی: به بارسا برو!
  • ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!