Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@20:06:36 GMT

۱۱ مصدوم حاصل سقوط وانت در کانال آب در شوشتر

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۴۰۰۹۴

۱۱ مصدوم حاصل سقوط وانت در کانال آب در شوشتر

ایسنا/خوزستان سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از مصدومیت ۱۱ نفر در پی سقوط یک دستگاه وانت در کانال آب خبر داد.

عارف شرهانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ساعت ۱۳:۱۵ امروز (۲۲ مردادماه) از طریق تماس با سامانه ۱۱۵ خبر سقوط وانت نیسان در کانال آب در منطقه عرب حسن شوشتر اطلاع‌رسانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اعزام سه کد آمبولانس از سوی دانشکده علوم پزشکی شوشتر و یک کد آمبولانس از سوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز به محل حادثه افزود: در پی این حادثه ۱۱ نفر مصدوم شدند که حال عمومی خوبی داشتند اما برای بررسی بیشتر توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی انتقال یافتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی خوزستان اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۰۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ۲۳ نفر در تصادفات زنجیره‌ای در زنجان

ایسنا/زنجان رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: تصادف زنجیره‌ای دو پراید، سه پژو ۴۰۵، تیبا و تریلی در آزادراه زنجان- قزوین موجب مصدومیت ۲۳ نفر شد.

داریوش تقی‌لو در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در تصادف زنجیره‌ای امروز در ۱۰۰ متری عوارضی زنجان در مسیر شمالی به وقوع پیوست.

وی گفت: برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه سه دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

تقی‌لو افزود: پس از ارزیابی اولیه چهار خانم و یک آقا به بیمارستان موسوی منتقل و ۱۸ نفر نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان ادامه داد: هم اکنون اورژانس استان با ۴۸۰ نفر نیروی انسانی و ۱۰۷ دستگاه آمبولانس، یک فروند بالگرد، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه موتورلانس در قالب ۶۳ پایگاه شهری و جاده‌ای، به صورت شبانه‌روزی در حال امدادرسانی زمینی و هوایی به هموطنان در سرتاسر استان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تصادف در محور اهر-تبریز ۹ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • مصدومیت ۲۳ نفر در تصادفات زنجیره‌ای در زنجان
  • سقوط خودروی دنا در قزوین یک‌کشته و دو مصدوم داشت
  • ۲ مصدوم در حادثه انفجار گاز در اهواز
  • حادثه در ایستگاه راه‌آهن اهواز | ۴ نفر مصدوم شدند
  • نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع
  • برخورد واگن و لوکوموتیو در ایستگاه راه آهن اهواز
  • برخورد واگن و لوکوموتیو در ایستگاه راه آهن اهواز ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط‌ جنین در یزد
  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور آبادان به اهواز