Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@23:34:31 GMT

هندبال ایران فینال کشور‌های اسلامی را از دست داد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۴۰۳۱۴

هندبال ایران فینال کشور‌های اسلامی را از دست داد

آفتاب‌‌نیوز :

تیم ملی هندبال مردان ایران در مرحله نیمه نهایی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی به مصاف قطر رفت. هندبالیست‌های ایران در این دیدار با نتیجه ۲۳ بر ۲۴ مقابل قطر شکست خوردند و شانس حضور در فینال را از دست دادند. قطر با ترکیب اصلی خود در این مسابقات شرکت نکرده بود.

تیم‌ ملی ایران در مرحله گروهی این مسابقات با ترکیه و آذربایجان همگروه بود که با دو پیروزی به عنوان صدرنشین گروه راهی مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیگر دیدار نیمه نهایی میان تیم‌های ترکیه و عربستان بود که با نتیجه ۲۵ بر ۲۶ به سود ترکیه به پایان رسید. اکنون تیم ایران باید در دیدار رده بندی مقابل تیم عربستان بازی کند.

محمد سیاووشی، علی رحیمی کازرونی، شاهو نصرتی، مجتبی حیدرپور، افشین صادقی، علی کوهزاد، مهران حسینی، سید علیرضا موسوی، شهاب صادق‌زاده، یونس آثاری، میلاد قلندری، محمدمهدی بهنام‌نیا، محمدرضا اورعی، محمدرضا کاظمی، سلامان بربط، احسان ابویی ترکیب تیم ملی هندبال مردان ایران در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی را تشکیل می‌دهند.

هدایت تیم ایران را وسلین وویوویچ به عنوان سرمربی، سید رضا مهدوی سرپرست، حمید صادق شاه‌نشین و شهداد مرتجی مربی و دانیال مصلح‌پور فیزیوتراپ به عهده دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تیم ملی هندبال ایران بازی های کشور های اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۰۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملوان، حریف سپاهان در جام حذفی شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ دیدار ملوان و سپاهان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به میزبانی ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود.
براساس قرعه‌کشی برنده بازی سپاهان و ملوان در مرحله یک‌چهارم نهایی، در بازی نیمه‌نهایی به مصاف برنده بازی تیم‌های گل‌گهر سیرجان و هوادار خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • آنچلوتی: هدف رئال فینال است نه نیمه‌نهایی
  • مس رفسنجان حریف تراکتور شد
  • داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد
  • ملوان، حریف سپاهان در جام حذفی شد
  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد؛ حریفان تراکتور و سپاهان مشخص شدند
  • ماتئوس: بایرن خوشحاله چون سیتی از رئال قوی‌تره!
  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند
  • نویر: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین بازی‌‌هایی هستند که می‌توانید ببینید
  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد
  • جام حذفی فوتبال| تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان