Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@06:37:19 GMT

91 درصد نانوایی‌های بوشهر مجهز به کارتخوان هوشمند شدند

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۴۰۳۸۶

91 درصد نانوایی‌های بوشهر مجهز به کارتخوان هوشمند شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، موسی رادمنش مدیر بازرسی و نظارت بر محصولات کشاورزی استان بوشهر عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: از اول سال تا پایان تیرماه از ۲هزار و ۲۸۴ واحد نانوایی بازدید شده که ۳۶۲ واحد نانوایی تخلف داشتند و به میزان ۳۱ میلیون و ۵۷۸هزار و ۳۲۰ تومان جریمه شدند این درحالی است که شمار نانوایی های متخلف در بازه زمانی ۲۰ آبان تا پایان سال به ۶۶۶ واحد رسیده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر بازرسی و نظارت بر محصولات کشاورزی استان بوشهر افزود: استان بوشهر در نظارت هوشمند بر نانوایی پیشگام بوده و حتی قبل از اجرای این طرح سامانه‌هایی را برای این مهم تعبیه کرده است.

وی تصریح کرد: هرچند نظارت و بازرسی حضوری در واحدهای نانوایی همچنان با جدیت ادامه دارد اما نظارت هوشمند یک امر اجتناب ناپذیر است و باید از این فرصت برای کاهش میزان تخلف به نحو مطلوب استفاده کرد.

مدیر بازرسی و نظارت بر محصولات کشاورزی استان بوشهر گفت: از ۷۷۹ واحد نانوایی مشمول طرح هوشمندسازی فروش نان تاکنون ۷۲۳ واحد معادل ۹۱ درصد به دستگاه کارتخوان هوشمند مجهز شده اند.

رادمنش هدف از مجهز کردن واحدهای نانوایی به دستگاه کارتخوان هوشمند را جلوگیری از فروش آرد خارج از سبد عرضه و کاهش میزان تخلف عنوان کرد و بیان داشت: بررسی ها نشان می‌دهد میزان تخلف نانوایی های با نصب دستگاه‌های کارتخوان ۳۰ درصد کاهش پیدا کرده است. 

وی خاطر نشان کرد: با نصب دستگاه‌های کارتخوان در نانوایی ها هیچگونه سهمیه‌بندی و افزایش قیمت نان اعمال نشده است و افراد می‌توانند به هر میزان نان که نیاز دارند با قیمت مصوب یارانه‌ای خریداری کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نان آرد بوشهر هوشمندسازی استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۰۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، محسن صیادی مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت:در گشت‌های مشترک بازرسی نظارت اصناف با حضور نمایندگان تعزیرات حکومتی و دیگر دستگاه‌های نظارتی، از ابتدای سال ۱۴۰۳ تعداد ۱۳۱ واحد صنفی پس از دریافت تذکرات متعددپلمب شدند.
او افزود: این واحد‌های صنفی علیرغم تعهد چندباره، متاسفانه باز هم به تخلفات خود ادامه دادند.
وی پرتکرارترین تخلفات را، کم فروشی، گران فروشی،  رعایت نکردن دستورالعملهاى بهداشتی، رعایت نشدن قوانین و مقررات نظام صنفی و عرضه خارج شبکه اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • تجهیز صنایع کشور با ربات‌های مجهز به هوش مصنوعی
  • تمام لوکوموتیو‌های مسافری و باری به دوربین مجهز می‌شود
  • شهرستان جم ‌رکورددار بارش‌های استان بوشهر شد
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • دادستان کل کشور: لازمه فسادزدایی نظارت هوشمند است
  • نظارت هوشمند لازمه فسادزدایی است
  • جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان مهریز
  • لازمه فسادزدایی نظارت هوشمند است
  • رتبه دوم تردد بین استانی به بوشهر رسید
  • ترددهای بین استانی در بوشهر ۲۵ درصد افزایش یافت