Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پایان رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی که در شهر قونیه ترکیه برگزار شد تیم ایران توسط شیرزاد بهشتی طلا در وزن ۶۳ کیلوگرم، محمدرضا رستمی در وزن ۷۲ کیلوگرم، علی اکبر یوسفی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به مدال طلا، رامین طاهری در وزن ۸۷ کیلوگرم به مدال نقره، محمدجواد رضایی در وزن ۶۷ کیلوگرم، امین کاویانی نژاد در وزن ۷۷ کیلوگرم و مهدی بالی در وزن ۹۷ کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج کشتی گیران کشورمان در این مسابقات به شرح زیر است:

در وزن ۵۵ کیلوگرم محمد حسینوند پناهی در دور اول با نتیجه ۷ بر صفر بوراک اوزون از ترکیه را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۹ بر صفر مغلوب جسوربک اورتیبکوف از ازبکستان شد و به دیدار رده بندی رفت. حسینوند در این دیدار با نتیجه ۸ بر صفر مقابل اسلام جان عزیزاف از تاجیکستان شکست خورد و پنجم شد.

در وزن ۶۰ کیلوگرم امید آرامی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر فواد فاجاری از مراکش را مغلوب کرد. وی در دور سوم مقابل ژولامان شارشنبکوف دارنده مدال نقره جهان و قهرمان آسیا از قرقیزستان با نتیجه ۵ بر ۱ مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. آرامی در این دیدار با نتیجه ۸ بر ۱ مقابل محمدکودیر یوسوپوف از ازبکستان شکست خورد و پنجم شد.

در وزن ۶۳ کیلوگرم شیرزاد بهشتی طلا پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۳ بر ۱ از سد فیروز میرزارجب اف از تاجیکستان گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۴ بر ۳ مقابل تورابک تیرکاشیف از ازبکستان به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. بهشتی طلا در این دیدار با نتیجه ۴ بر ۲ تینار شارشنبیکوف قهرمان آسیا از قرقیزستان را از پیش رو برداشت و به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۶۷ کیلوگرم محمدجواد رضایی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر ۳ مغلوب حسرت جعفراف دارنده مدال طلای زیر ۲۳ سال جهان از آذربایجان شد و با توجه به راه یابی این کشتی گیر به دیدار فینال، نماینده کشورمان به دیدار رده بندی رفت. رضایی در این دیدار با نتیجه ۹ بر صفر بگمیرات نوبت اف از ترکمنستان را مغلوب کرد و به مدال برنز دست یافت.

در وزن ۷۲ کیلوگرم محمدرضا رستمی در دور نخست با نتیجه ۹ بر صفر شهروز اوچیلوف از تاجیکستان را شکست داد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۷ بر ۴ از سد میرزابک رحمت اف از ازبکستان گذشت و به دیدار فینال راه یافت. رستمی با نتیجه ۹ بر ۸ مقابل اولو غنی زاده از آذربایجان به پیروزی رسید و به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۷۷ کیلوگرم امین کاویانی نژاد پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۴ بر صفر مغلوب سانان سلیمان اف دارنده مدال نقره جهان از آذربایجان مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، وی نیز به دیدار رده بندی رفت. کاویانی نژاد در دیدار رده بندی با نتیجه ۱ بر ۱ از سد لامد مافی از کشور تونس گذشته و به مدال برنز رسید.

در وزن ۸۲ کیلوگرم رسول گرمسیری در دور اول با نتیجه ۵ بر ۲ مغلوب محمدقدیر رسول اف از ازبکستان شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، گرمسیری از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۸۷ کیلوگرم که با حضور ۷ نفر و در دو گروه ۴ و ۳ نفره به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود، امین طاهری در دور اول با نتیجه ۸ بر صفر شیحازبردی اولکوف از ترکمنستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۶ بر صفر از سد مهمت کوجوک عثمان از ترکیه گذشت. طاهری در دور سوم با نتیجه ۵ بر ۵ مغلوب جالگاسبای بردیموراتوف دارنده مدال برنز جهان و قهرمانی آسیا از ازبکستان شد و بعنوان نفر دوم این گروه به مرحله نیمه نهایی رفت. وی در این دیدار مقابل آتابک عزیزبیکوف دارنده مدال نقره آسیا با نتیجه ۱ بر ۱ به پیروزی دست یافت و راهی دیدار فینال شد. طاهری در این دیدار با نتیجه ۱۱ بر ۲ مقابل جالگاسبای بردیموراتوف از ازبکستان شکست خورد و به مدال نقره رسید.

در وزن ۹۷ کیلوگرم مهدی بالی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر عارف نیفتولایف از آذربایجان را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۷ بر ۳ مقابل اوزور ژولدوشبیکوف قهرمان آسیا از قرقیزستان مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با نتیجه ۴ بر صفر آدم بودجملین از الجزایر را مغلوب کرد و صاحب مدال برنز شد.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم که با حضور ۶ نفر و دو گروه ۳ نفره و به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود، علی اکبر یوسفی با نتیجه ۹ بر ۳ از سد عثمان ایلدیریم از ترکیه گذشت. وی در دور بعد با نتیجه ۶ بر ۴ از سد رومان کیم از قرقیزستان گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. یوسفی در این دیدار مقابل آنتون ساونکو از قزاقستان با نتیجه ۹ بر ۱ به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. وی در دیدار پایانی با نتیجه ۳ بر ۲ از سد عثمان ایلدیریم از ترکیه گذشت و به مدال طلا دست یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی دیدار رده بندی رفت دیدار با نتیجه پس از استراحت در دور دور دوم با نتیجه مرحله نیمه نهایی نتیجه ۸ دور بعد نتیجه ۹ نتیجه ۴ دارنده مدال دیدار فینال مدال طلا نتیجه ۱ دور اول مدال نقره مدال برنز دست یافت بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۰۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی

رضا جلیلی رئیس هیات بوکس استان قزوین گفت: مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور از ۵ تا ۱۰ اردیبهشت ماه در سالن ۳ هزار نفری شهر ملایر استان همدان برگزار شد.

وی افزود: پیکار‌های این تورنمنت حکم انتخابی تیم ملی نوجوانان را داشت که با حضور بوکسور‌های تمام استان‌های کشور انجام شد.

رئیس هیات بوکس استان قروین اضافه کرد: از استان قزوین نیز تیمی متشکل از ۷ بوکسور، یک سرپرست و یک مربی در این مسابقات شرکت کرد.

جلیلی به نتایج کسب شده توسط بوکسور‌های قزوینی اشاره کرد و گفت: در این رویداد ملی سید محمد میری در وزن ۴۶ کیلوگرم، امیر علی محمدی در ۵۲ کیلوگرم، امیر حسین آقاجانی در ۶۶ کیلوگرم و ابوالفضل کاظمی در ۷۰ کیلوگرم برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

وی بیان کرد: در پایان این تورنمنت، سید محمد میری و امیرعلی محمدی توانستند دو مدال برنز مسابقات قهرمانی بوکس نوجوانان را کسب کنند.

رئیس هیات بوکس استان قزوین گفت: ماه آینده نیز بوکسور‌های رده نونهالان و جوانان قزوین نیز به مسابقات قهرمانی کشور اعزام خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • طعنه مدیر بایرن: باز اشتباه نکنیم، رئال را می‌بریم
  • ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد/ شعبان از دور رقابتها کنار رفت