Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیس مقابل ذوب آهن متوقف شد...

پرسپولیس مقابل ذوب آهن با نتیجه 0-0 متوقف شد.

به گزارش طرفداری، تیم پرسپولیس در بازی مقابل ذوب آهن در حالی متوقف شد که تیم تارتار از اوایل نیمه دوم با یک یار کمتر به بازی ادامه داد. یحیی گل محمدی که سیستم قالب بازی اش 442 خطی است، در این دیدار تیم را با آرایش 4231 به زمین فرستاد تا به نوعی بتواند از مهره های هجومی بیشتری پشت خط آتش اش استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از چالش های گل محمدی هنگام استفاده از سیستم 442 یافتن پستی برای سروش رفیعی است و با توجه به این که این بازیکن باید به دروازه نزدیک تر باشد و به نوعی به عنوان هافبک هجومی بازی کند یحیی نمی تواند او را در خط میانی سیستم 422 اش استفاده کند. در همین راستا به نظر می رسد یحیی برای بازی دادن خرید های جدیدش انعطاف به خرج داده است چرا که زمان بازی با سیستم 442 باید دو مهاجم در ترکیب بازی کنند اما در حال حاضر غالب خرید های پرسپولیس مربوط به پست هافبک و هافبک های کناری است و به همین دلیل از لحاظ چینش 4231 سیستم خوبی برای بازی دادن همزمان رفیعی، صادقی و ترابی است اما در این دیدار چگالی بالای ستارگان در خط جلوی پرسپولیس هم نتوانست پیروزی را برای این تیم به ارمغان بیاورد.

یکی از نکات شاخص این بازی برای هواداران پرسپولیس، نمایش نخست سعید صادقی برای تیم بود. صادقی در این بازی آزادی عمل بسیار زیادی داشت و هم در سمت مخالف حضور داشت و هم برای دریافت توپ از مدافعان عقب گرد داشت. صادقی در این بازی تلاش هایی هم برای ارسال توپ داشت اما خط حمله پرسپولیس روی هوا به شدت ضعیف عمل کرد و نتوانست از توپ های بلند استفاده کند.

نمونه ای از عقب گرد های صادقی برای دریافت توپ

پرسپولیس در این بازی مالکیت توپ 72 درصدی داشت و حاصل این مالکیت هم تنها به دست آوردن امید گل 0.61 بود و به نوعی باید به این قضیه اعتراف کنیم حتی با وجود سروش رفیعی هم سرخ ها در خلق موقعیت و شکستن بلاک دفاعی ذوب آهن موفق نبودند و صد البته در همان تک موقعیت هایی هم که خلق کردند، پرسپولیس تمام کننده نداشت. البته باید به این نکته هم اشاره کنیم؛ سرخ ها همچنان مهاجم شش دانگی که بتوانند به آن تکیه کنند را در اختیار ندارند. لوکادیا امروز به تازگی به تهران رسیده است و در ادامه می تواند طراوت بهتری به ترکیب تیم ببخشد.

در مجموع هنوز در ابتدای فصل هستیم و باید شرایط ابتدایی فصل را در نظر بگیریم...

درباره ذوب آهن هم باتوجه به ده نفره شدن این تیم در آغاز نیمه دوم نمی توان تحلیل دقیقی از نحوه بازی تیم تارتار ارائه داد چون تیم با یک یار کمتر، معیارهای بازی اش فرق می کند اما همین که آنها با یک یار کمتر هم از نظر بدنی مقابل فشار پرسپولیس کم نیاوردند نشان می دهد مشکل بدنی ندارند. ذوب آهن در نیمه اول هم که دو تیم از نظر تعداد بازیکن برابر بودند، از لحاظ کنترل بازی شلختگی تاکتیکی نداشت اما ناهماهنگی هایی داشت که باید به مرور زمان برطرف شود.

اخبار داغ 

استوری دانشگر در کنار ساپینتو / عکس یورگن لوکادیا بالاتر از کریستیانو رونالدو در سایت ترانسفر مارکت فعال کننده چهارمین اهرم اقتصادی بارسلونا: فلورنتینو پرز با همین سیاست، رئال مادرید را نجات داد تن هاخ: رونالدو می خواهد از منچستریونایتد جدا شود؟ این تصور شماست!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مقابل ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۰۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد یکی از بدترین خریدهای تاریخ میلان در انتهای فصل به پایان می‌رسد

۳۸ میلیون یورو و ۰ دقیقه بازی در سری آ.

ماتیا کالدارا مدافع ۲۹ ساله ایتالیایی به زودی هم زمان با پایان یافتن قرارداد خود به عنوان بازیکن آزاد از میلان جدا می شود.

کالدارا در تابستان ۲۰۱۹ با مبلغی در حدود ۳۸ میلیون یورو از یوونتوس به میلان پیوست (معاوضه با بونوچی) اما دوران حضور او در پیراهن روسونری بسیار ناامیدکننده بود، بطوریکه می توان کالدارا را بدترین خرید تاریخ میلان دانست. او هرگز برای میلان در سری آ به میدان نرفت و طی این سال ها فقط ۲ بازی در کوپا ایتالیا و لیگ اروپا برای این مدافع با پیراهن روسونری ثبت شده است. مصدومیت های پیاپی عملا دوران حرفه ای کالدارا را تحت تاثیر قرار داد. او در این مدت به طور قرضی برای آتالانتا، اسپتزیا و ونتزیا به میدان رفت. نام کالدارا در لیست پیولی برای فصل جاری دیده می شد اما حتی یک دقیقه هم فرصت بازی به او نرسید.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • قرارداد یکی از بدترین خریدهای تاریخ میلان در انتهای فصل به پایان می‌رسد
  • حسینی مثل پرسپولیس: نیمه مربیان برای من(عکس)
  • اوسمار: می‌دانستیم که بازی سختی با سپاهان داریم
  • مورایس: از بازی امشب ما استقلال سود برد
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر|توقف شاگردان نکونام در تبریز/ استقلال صدر جدول را به پرسپولیس تعارف زد
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور با دو تغییر مهم
  • قلب خط دفاعی پرسپولیس بدون تغییر مقابل سپاهان
  • تغییر در محتوای آموزش‌های پلیسی / تحلیل عملیات‌های انتظامی با کمک خبرگان
  • تغییر در محتوای آموزش‌های پلیسی/ تحلیل عملیات‌های انتظامی با کمک خبرگان
  • اوسمار:‌همیشه بازی با سپاهان سخت و حساس است