Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، کیا عاشوری امروز در حاشیه بازدید از برداشت برنج در روستای کریم محله بخش مرکزی این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به نقش مهم تشکیل قرارگاه تامین آب زراعی در استان اظهار امیدواری کرد که امسال شاهد افزایش ۱۵ درصدی برداشت محصول از شالیزارهای تالش باشیم. 

وی با بیان اینکه میزان تولید شلتوک در سال جاری ۸۳ هزار تن بوده است، گفت: خوشبختانه امسال با وجود کاهش بارش‌ها در استان، موفق شدیم با تشکیل قرارگاه تامین آب زراعی و مدیریت بهینه آب و تغدیه مناسب این مقدار را به ۹۵ هزار تن برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار تالش پیش‌بینی کرد با توجه به نقش مهم کشت مکانیزه در کاهش هزینه‌ها و افزایش تولید، امسال ۷۴ درصد از اراضی ۱۶ هزار هکتاری زیر کشت برنج در تالش بصورت مکانیزه برداشت شود. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: گیلان شلتوک آب زراعی تالش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۰۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴۶ درصدی ارزش دلاری صادارت غیرنفتی از گمرکات استان گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ شهریار شهریاری گفت: در ماه نخست امسال حدود ۴۵ هزار تُن کالای غیرنفتی از گمرکات استان صادر شد.
وی ادامه داد: ارزش کلال‌های صادراتی ۲۷ میلیون و ۳۹۸ هزار دلار برآورد می‌شود.

شهریاری افزود: صادرات فروردین امسال به لحاظ وزنی نیز ۳۶ درصد بیشتر شد.

وی کشور قزاقستان را مقصد بیشترین کالا‌های صادرات استان عنوان و اضافه کرد: کامپوند پلی اتیلن، پسته فندقی، پلی استایرن، پنیر، تخم مرغ، خوراک آبزیان، سیب درختی، رب گوجه‌فرنگی، لوله‌هاو پروفیل، مفتول آهنی هم عمده کالا‌های صداراتی استان بود.

دیگر خبرها

  • پیش بینی برداشت بیش از سه هزار تن انگور امسال از تاکستانهای مهاباد
  • محصولات سبز نفت سپاهان امسال وارد بازار می‌شوند
  • آغاز کشت بادام زمینی در شهرستان آستانه اشرفیه
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • افزایش ۷۰ هزار تنی تولید کلزا در کشور
  • تولید کلزا به ۲۵۰ هزارتن می‌رسد
  • پیش‌بینی برداشت ۶۰۰۰ تن کلزا در مزارع لرستان
  • افزایش ۴۶ درصدی ارزش دلاری صادارت غیرنفتی از گمرکات استان گلستان
  • از برداشت موز تا گرده افشانی نخیلات در فارس
  • از برداشت موز گلخانه‌ای تا گرده افشانی نخیلات در فارس