Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@14:26:38 GMT

نقشه سرقت پسر نوجوان او را قاتل کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۴۰۹۶۱

پسر نوجوان شهرستانی که برای ملاقات با دختر مورد علاقه‌اش به تهران آمده بود وقتی برای به دست آوردن پول تصمیم به سرقت گرفت با یک اشتباه زندگی اش نابود شد.

به گزارش ایران، اواخر سال گذشته رهگذران در یکی از خیابان‌های باقرشهر، متوجه صدای فریاد و درگیری مرد جوانی با یک دزد شدند که کمک می‌خواست. اما قبل از اینکه رهگذران خود را به مرد جوان برسانند، سارق نوجوان دست به چاقو شد و با ضربه‌ای به مرد جوان از محل متواری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تماس شاهدان، اورژانس و مأموران کلانتری 175 باقرشهر خود را به محل رسانده و مرد 31 ساله را به بیمارستان منتقل کردند، اما تلاش کادر درمان بی‌نتیجه ماند و او تسلیم مرگ شد.

با گزارش این جنایت به کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت، مأموران راهی محل شده و در بررسی‌های میدانی یک برگ رسید پول در نزدیکی محل قتل پیدا کردند؛ برگه‌ای که ظاهراً در جریان درگیری از جیب قاتل یا مقتول بیرون افتاده بود.
از سویی در بازبینی دوربین‌های مداربسته محل جنایت و ادامه بررسی‌ها مشخص شد مقتول در حال بازگشت از محل کارش در حال تماس تلفنی بوده که ناگهان پسری با کلاه و ماسک به سمت او رفته تا گوشی تلفن همراهش را سرقت کند، اما وقتی با مقاومت مقتول مواجه شد بین آنها درگیری فیزیکی رخ داد و از سویی قربانی این جنایت سعی داشت با داد و فریاد از رهگذران و کسبه کمک بخواهد. عامل قتل نیز که پسر نوجوانی بود وقتی خود را در دستان مقتول اسیر دید و رهگذران نیز در چند قدمی او بودند، برای اینکه دستگیر نشود دست به جیب شد و با چاقویی که به همراه داشت ضربه‌ای به مرد جوان زد و از محل متواری شد.

در استعلامات صورت گرفته مشخص شد رسید دریافت پول متعلق به پسری 17 ساله به نام سروش است. بدین ترتیب با به‌دست آمدن هویت متهم، تحقیقات نشان می‌داد او ساکن یکی از شهرستان‌های مرکزی کشور است.پس از هماهنگی‌های قضایی و شناسایی مخفیگاه پسر نوجوان، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت وارد عمل شده و سروش را دستگیر کردند.

متهم پس از انتقال به اداره آگاهی تهران به قتل اعتراف کرد. او که از این جنایت بسیار ناراحت بود و مدام گریه می‌کرد در تحقیقات گفت: مدتی قبل در فضای مجازی با دختری آشنا شدم. الناز ساکن تهران بود و برای دیدنش راهی تهران شدم، اما از بخت بد کیفم را که مدارک شناسایی و پول هایم داخل آن بود به سرقت بردند؛ فقط یک برگه رسید بانکی داخل جیبم مانده بود.

او ادامه داد: در این شهر بزرگ بدون اینکه کسی را بشناسم، تنها و بی‌پول مانده بودم. از طرفی هم با الناز قرار داشتم و برای رفتن به محل قرار نیاز به پول داشتم. ناگهان به ذهنم رسید که یک گوشی سرقت کنم و با فروش گوشی سرقتی، کمی پول به دست بیاورم. من قصدم جنایت نبود، فقط می‌خواستم گوشی مقتول را بگیرم، اولین سرقتم بود اما وقتی با مقاومت او روبه‌رو شدم می‌خواستم فرار کنم که مقتول مرا محکم گرفت و اجازه نمی‌داد حتی فرار کنم. ناخودآگاه دستم داخل جیبم رفت و با چاقویی که همراه داشتم ضربه‌ای به او زدم. از ترس دستگیری فرار کردم اما در این پنج ماه یک لحظه آرامش نداشتم و مدام کابوس می‌دیدم. حتی جرأت نکردم از گوشی تلفنی که سرقت کرده بودم استفاده کنم.

با اعتراف متهم نوجوان به جنایت، با توجه به سن متهم، پرونده برای رسیدگی به دادسرای اطفال ارجاع شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم ماهواره خیام هوشنگ ابتهاج حسین همدانی سلمان رشدی آیات شیطانی نقشه سرقت پسر نوجوان محرم ماهواره خیام هوشنگ ابتهاج حسین همدانی سلمان رشدی آیات شیطانی پسر نوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۰۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲ متهم به قتل در آمل

رئیس کل دادگستری مازندران از بازداشت دو متهم به قتل در شهرستان آمل خبر داد و گفت: متهمین پس از تشکیل پرونده قضایی، با صدور قرار مناسب به زندان معرفی شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، عباس پوریانی مدیرکل دادگستری مازندران اظهار داشت: طبق تحقیقات انجام شده، متهمین، بامداد روز حادثه وارد ویلایِ شخصیِ مقتول در یکی از روستاهای شهرستان بابلسر شده و مقتول که یک مرد 52 ساله بوده را به قتل رساندند.

وی ادامه داد: متهمین در ادامه مقتول را با خودروی شخصی اش به یکی از مناطق جنگلی آمل منتقل و پس از رها کردن خودروی وی در پرتگاه از محل متواری شدند.

رئیس کل دادگستری مازندران اظهار کرد: پس از کسب خبر، مامورین پلیس آگاهی با بررسی محل و نحوه سقوط و محل قرار گرفتن جسد متوجه ساختگی بودن تصادف شده و دریافتند محل فوت در مکان دیگری بوده است.

پوریانی افزود: با پیگیری‌های ویژه دادستانی شهرستان آمل و تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی، خودروی متهمین با رصد دقیق اطلاعاتی و استفاده از سامانه های پلیس، شناسایی و در عملیات های جداگانه دو متهم به قتل و سه نفر دیگر که انگیزه های این قتل را فراهم نموده بودند، دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه متهمین صراحتاً به بزه انتسابی اقرار کرده اند، انگیزه عنوان شده از سوی متهمین را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد و افزود: امروز یکی از متهمین به اتهام مباشرت در قتل و متهم دیگر به اتهام معاونت در قتل، با صدور قرار مناسب قانونی به زندان معرفی و جهت ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

لازم به ذکر است مقتول، 15 سال پیش از دستگاه قضایی منفک شده و سالها به عنوان وکیل رسمی مشغول به فعالیت بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اگر نقشه ایران، نقشه یک ساختمان باشد! (تصویری)
  • بخشش عجیب‌ در خوزستان؛ مقتول، قاتلش را بخشید
  • دستگیری ۲ متهم به قتل در آمل
  • عجیب‌ترین بخشش در خوزستان؛ مقتول، قاتلش را بخشید
  • وقتی مقتول دستور بخشش قاتلش را داد!
  • عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد
  • درخواست دیه اولیای دم از قاتل مجنون
  • جنایت کارگر قهوه خانه بعد از اخراج!
  • کینه مرگبار کارگر قهوه خانه | کارگر جوان اخراج شد و وقتی فهمید فرد دیگری جای او استخدام شده ....
  • سحرگاه متفاوت یک زن و ۴ مرد پای چوبه دار| دو نفر از پای چوبه دار به زندان برگشتند و سه نفر دیگر...