Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه مجله فوتبال امشب با موضوع بررسی هفته نخست روی آنتن رفت. مجری برنامه را با بررسی نتایج هفته نخست لیگ برتر فوتبال آغاز کرد و به بررسی دیدار پرسپولیس و ذوب آهن پرداخت. سپس از تساوی دیدار فولاد و صنعت نفت آبادان گفت و در پایان هم پیروزی ۲ بر یک گل گهر برابر تراکتور را اعلام کرد.

در ادامه برنامه مجری به نتایج لیگ‌های اروپایی پرداخت و از شکست سنگین یونایتد برابر برنتفورد گفت و در ادامه نتیجه برد ۴ بر صفر منچسترسیتی برابر بورنموث را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرسنال هم همچون هفته نخست لیگ برتر ۴ گل زد و با نتیجه ۴ بر ۲ لسترسیتی را شکست داد.
در ادامه برنامه نتایج رقابت‌های بوندسلیگا توسط مجری برنامه اعلام شد که در مهمترین دیدار یاران سردار آزمون در تیم بایرلورکوزن با نتیجه ۲ بر یک مغلوب تیم فوتبال آگزبورگ شدند.

در سری آ ایتالیا هم میلان و اودنیزه در مهمترین دیدار به مصاف هم رفتند که تیم میلان پیشتاز میدان بوده است.

در ادامه مهمان برنامه ضیا عربش‌هایی در استودیو شبکه خبر حاضر شد تا هفته نخست لیگ برتر را کارشناسی کند. عربشاهی درباره دیدار پرسپولیس برابر ذوب آهن گفت:عقیده دارم باید از همان هفته اول به حریف فشار آورد و با پیروزی از میدان خارج شد. من خود عمر فوتبالی ام در پرسپولیس گذشت و افتخار ۱۳ سال در این تیم حضور داشتم. در کل این زمان ما تنها ۷ باخت داشتیم.

عربشاهی ادامه داد: دیدار پرسپولیس و ذوب آهن هم به خوبی برگزار شد. تیم پرسپولیس در این دیدار بهترین نفرات را داشت و ذوب آهن هم بازی خوبی از خود ارائه کرد. با این حال پرسپولیس نیاز به ۲ مهاجم در خط حمله خود است و به مهاجمان حال حاضر نمیشود اعتماد کرد. شاید با آمدن بازیکن هلندی این تیم یک مقدار روان‌تر بازی کند. البته به شرطی که پرسپولیس با دو مهاجم حاضر شود.

پیشکسوت فوتبال کشورمان افزود:پرسپولیس در خط حمله خود ضعف دارد و نمی‌تواند ضربه‌های آخر را تبدیل به گل کند و بازیکنان نیز عجول بازی میکند. امیدواریم که بازیکن هلندی در پرسپولیس به خوبی حضور یابد و شاید او باشد که بتواند خلاء خط حمله پرسپولیس را برطرف کند.
عربشاهی در تحلیل تیم ذوب آهن گفت: در دیدار برابر پرسپولیس تیم خوبی بود و حریفش را به خوبی آنالیز کرده بود. تارتار نیز مربی خوبی است. تیمش در مرکز دفاعی و ضد حمله‌ها عملکرد خوبی داشت.

در ادامه جواد واحدی دیگر مجری برنامه در استودیو شبکه خبر حاضر شد. او به بررسی لیگ بیشت و یکم پرداخت و اعلام کرد که لیگ پیشین فقر گلزنی داشته است. میانگین گلزنی در فصل قبلی ۱/۷۷ بوده و ۴۶ بازی بدون گل بوده است. در هفته نخست لیگ بیست و دوم یک گل بیشتر از هفته نخست فصل پیشین به ثمر رسیده است که این موضوع نشانه پیشرفت است.

واحدی در ادامه به چالش‌های دیدار‌ها پرداخت از جمله دیدار استقلال و سپاهان که هم به اشتباه در حالی که هواداران نمی‌توانند به ورزشگاه بیایند فروخته شده بود و همچنین چمن ورزشگاه آزادی که مشکلات فراوانی داشت.

در همین رابطه واحدی مجری دوم برنامه، مددی مسئول ورزشگاه آزادی تهران را روی خط برنامه مجله فوتبال آورد تا درباره شرایط چمن مجموعه ورزشی آزادی پاسخ دهد. مددی گفت:همه ساله در فصل تابستانبه ویژه ماه‌های تیر و مرداد شاهد تغییر رنگ چمن مجموعه ورزشی آزادی هستیم و دلیل اصلی این موضوع تنش دمایی بالا در ماه‌ها است. نوع بذر چمن مجموعه ورزشی آزادی از نوع سردسیری است به همین دلیل در دما‌های بالا مثل فصل تابستان دچار تنش دمایی می‌شود.

مددی افزود:با این حال همکارانم در مجوعه ورزشی آزادی در تلاش هستند این مشکل را برطرف کنند تا در دو تا سه هفته آینده وضعیت چمن به شکل اصلی خود برگردد. هیچ نگرانی وجود ندارد و اگر بررسی کنید میبینید که این اتفاق سال گذشته هم افتاد، اما سرانجام چمن اصلاح شد.
مددی در پایان درباره وضعیت گیت‌های بلیط فروشی مجموعه ورزشی آزادی گفت: ما هیچ مشکلی در مجموعه نداریم و هر زمان اعلام کنند از آن‌ها استفاده میکنیم.

در پایان برنامه مجری اصلی بار دیگر به بحث و گفتگو با ضیاعربشاهی کارشناس فوتبال کشورمان پرداخت. عربشاهی درباره دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان گفت:سپاهان تیم بسیار قدرتمندی است و این موضوع را نشان داد. استقلال هم بازیکنان بسیاری از دست داد که باعث ضعف این تیم شد.

در ادامه عربشاهی در جواب به سوال مجری درباره مجمع انتخاباتی فدارسیون فوتبال در شهریور ماه گفت:در برخی از برنامه‌های تلویزیونی تنش‌های میان کاندیدا فدراسیون فوتبال را دیده ام. به نظر من مهدی تاج و افرادی که با او در انتخابات هستند، کاندیدا‌های قوی تری هستند. او آدم سالم و صالحی است نفرات همراه او همانند آقای نبی بسیار قوی هستند.

عربشاهی ادامه داد: شما حواستان به سرپرست فدارسیون فوتبال هست که در مدت زمان حضورش در این پست چه کرده است؟ تیم‌های امید، جوانان و .. ما چه نتیجه گرفته اند؟ جام جهانی به زودی برگزار میشود، اما تکلیف بازی‌های دوستانه هنوز مشخص نیست. تکلیف حواشی دیدار برابر کانادا و حواشی سفر به قطر هم مشخص نشد.
پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت:افراد بسیاری درباره با قرارداد ترکمنچای ویلموتس می‌گویند، اما این مسائل حقوقی است و در بسیاری از حتی باشگاه‌های فوتبال اتفاق می‌افتد.
مجری برنامه سپس پرسید؛ویلموتس ارزش میلیون یورویی داشت که عربشاهی پاسخ داد:ما یکمقدار زود قضاوت می‌کنیم. همین بازیکن پرسپولیس از رقم چندین هزار یورویی قرادادش به ۲ میلیون یورو رسید. ویلموتس نیز قرادادش همین شکل بود. کی روش هم حتی به همین شکل قراردادش به امضا رسید. اگر او نتیجه میگرفت باز هم میگتید که قراداد او ترکمنچای بود؟ من نمیگویم قراداد ویلموتس گذاف نبود، اما سرانجام اسکوچیچ کم خرج با تیم ملی هم جالب نیست. اعضای مجمع باید حواسشان به خدا باشد با واقعیت‌ها حرف بزنند و گزینه خود را انتخاب کنند تا انسانی اصلح به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال مجله فوتبال مجموعه ورزشی آزادی هفته نخست لیگ مجری برنامه ذوب آهن خط حمله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۱۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست فوق العاده هیئت رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی برگزار شد. این نشست به ریاست نصرالله پریچهره سرپرست فدراسیون و با حضور حمیدرضا غزنوی نایب رئیس، مهدی سلاطی سرپرست دبیری فدراسیون، سهراب آزاد، سلامی، امیر غریبلو و چشمی بازرس فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه تاریخ پیشنهادی برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن‌های ورزشی تعیین شد و مقرر شد که این تاریخ به وزارت ورزش و جوانان ارائه و پیشنهاد شود.

تاریخ پیشنهادی هیئت رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی برای انتخابات ۳۰ خرداد ماه است. بررسی حضور سه رشته سپک تاکرا، فلوربال و جوجیتسو در مسابقات ایندورگیمز (داخل سالن آسیا)، میزبانی ایران از مسابقات سپک تاکرای آسیا در شهریور و بیس بال غرب آسیا در مهرماه ۱۴۰۳ و همچنین بازگشت رشته‌های آبی اسکی روی آب، جت اسکی و موج سواری به فدراسیون انجمن‌های ورزشی و اضافه شدن انجمن ماهیگیری به فدراسیون از دیگر موارد قابل بحث در این نشست بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • لزوم حمایت فدراسیون فوتبال از پروژه ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان»
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی ایران
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم مشخص شد
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir