Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد رمضانی،مدیر منطقه هفت شهرداری قم با تأکید بر اهمیت بهسازی خیابان‌های اطراف حرم مطهر گفت: یکی از پروژه‌های مهم منطقه  هفت بهسازی پیاده‌رو اطراف میدان سعیدی است که از چندی قبل این عملیات عمرانی آغازشده است.

او اهداف اجرای پروژه بهسازی پیاده‌رو اطراف میدان سعیدی را موردبررسی قرارداد و افزود: بهسازی و زیباسازی منظره شهری، افزایش سرانه فضای سبز منطقه و ایجاد حس آرامش بیشتر برای شهروندان بخشی از اهداف اجرای پروژه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر منطقه هفت شهرداری قم ایجاد ایمنی در تردد عابران پیاده را نیز یکی دیگر از اهداف اجرای پروژه عنوان کرد و گفت: اجرای چنین طرح‌هایی می‌تواند در رونق صنعت گردشگری و افزایش ماندگاری زائر و مسافر در شهر تأثیر بسزایی داشته باشد.

او مراحل اجرای پروژه بهسازی پیاده‌رو اطراف میدان سعیدی را تشریح و بیان کرد: اجرای قلوه‌ریزی، بتن‌ریزی، اجرای جدول سنگی، تخریب سنگ‌فرش قدیمی و اجرای کفپوش بتنی در چهار ماه برنامه‌ریزی‌شده است.

رمضانی اعتبار پیمان قرارداد را عددی بالغ‌بر ۴ میلیارد و ۱۹۰ میلیون ریال اعلام و بیان کرد: امیدواریم این پروژه طبق زمان‌بندی مشخص‌شده تا پایان آبان ماه  انجام‌شود و شاهد رضایت شهروندان منطقه و زائران باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری قم بهسازی معابر اجرای پروژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۱۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبشار آبگرمه دورود با مناظر رویایی+فیلم

در مسیر رسیدن به  آبشار زیبا، آبشار‌های پلکانی کوچکی خواهید دید که در طبیعت سرسبز این ناحیه همچون نگینی درخشان به نظر می‌رسند و به زیبایی این منطقه افزوده‌اند. پس اگر فردی ماجراجو و طبیعت گرد هستید، حتما بازدید از آبشار چم چیت (آب گرمه) را دربرنامه‌ی خود قرار دهید.

 آب‌های کوه‌های اطراف بعد از گذشتن از صخره‌ها و سنگ‌های بزرگ و کوچک به آبشار‌های این ناحیه می‌رسند که آبشار آبگرمه (چم چیت) یکی از آنهاست. به دلیل وجود آب و هوای مناسب در اطراف بیشه گرمه تنوع گیاهی زیادی نیز به چشم می‌خورد.

گل‌های نرگس، زنبق، نعنا و پونه از جمله گیاهان همیشگی این منطقه به شمار می‌آیند که خاصیت درمانی زیادی نیز دارند. همچنین تنوع جانوری در اطراف بیشه گرمه نیز باعث شده تا افراد با آمادگی به این منطقه سفر کنند. اگر قصد سفر به این آبشار را دارید آماده‌ی مواجه شدن با حیوانات این ناحیه مثل گراز و بز کوهی را داشته باشید. در سفر به روستای چم چیت و آبشار گرمه حتما موارد احتیاط را رعایت کنید و سعی کنید تا سفرتان کمترین آسیب به طبیعت و فرهنگ مردم بومی را وارد کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • اجرای عملیات کف‌سازی بتنی پارکینگ‌های مجموعه خورشید شهر
  • آبشار آبگرمه دورود با مناظر رویایی+فیلم
  • پیاده‌راه‌های همدان از زیباترین پیاده‌راه‌های کشور است
  • بهسازی باند فرودگاه کرمانشاه تا پایان نیمه نخست سال
  • تکمیل پروژه مونوریل قم جزو اهداف مهم دولت سیزدهم است
  • آزرده خاطر شدن شهروند تهرانی از نیمه کاره ماندن مجتمع‌های میدان شهدا
  • «قبرستان نو» با حفظ حرمت تمام قبور بهسازی می‌شود / هیچ تخریبی در کار نیست
  • اجرای عملیات عمرانی پارک ۲۲ هکتاری مشاهیر در اصفهان
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان به پروژه‌های راهداری در استان بوشهر تخصیص یافت
  • این میدان در تهران مسدود می‌شود