Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@23:17:54 GMT

برگزاری تورهای گردشگری مذهبی در نوش آباد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۴۱۸۱۷

برگزاری تورهای گردشگری مذهبی در نوش آباد

تور گردشگری، معنوی و مذهبی با عنوان بزرگترین مراسم عزاداری آیینی محرم در منطقه شهر نوش آباد از هشتم الی دوازدهم محرم الحرام برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آران و بیدگل؛ تور گردشگری، معنوی و مذهبی با عنوان بزرگترین مراسم عزاداری آیینی محرم در منطقه شهر نوش آباد از هشتم الی دوازدهم محرم الحرام طی روزهای مختلف و آیین های ویژه که ثبت ملی و حتی ثبت یونسکو شده اند به همت شهرداری نوش آباد و با همکاری اداره میراث فرهنگی و گردشگری کاشان و آران و بیدگل برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر فرهنگی و گردشگری شهرداری نوش آباد گفت: در این برنامه ها از مراسمهایی با عنوان جریده شویی، کتل برداری، کشته برداری، کاروان عظیم خیمه کوبی و مراسم تعزیه خیمه سوزی با همراهی کارشناس مذهبی و راهنمایان تخصصی در قالب تور های منظم بازدید به عمل آمد.

روح اله سالکیان افزود: در تور های یاد شده از اماکن تاریخی و فرهنگی از قبیل شهر زیرزمینی، مسجد جامع، مسجد امام علی و قلعه سیزان نوش آباد، مسجد و مدرسه آقابزرگ و باغ فین کاشان نیز بازدید به عمل آمد و گردشگرانی از کشورهای ترکیه، اسپانیا، فرانسه، هلند و چک در این برنامه مشارکت داشتند.

او تصریح کرد: هدف از برگزاری این تورها، اشاعه و ترویج فرهنگ غنی عاشورا در شهر آئین های مذهبی نوش آباد و همچنین معرفی شهر زیرزمینی و شناساندن دیگر آثار تاریخی شاخص آن بوده است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان کاشان سرچ در گوگل نوش آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۱۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره‌های آموزشی فعالان صنعت گردشگری در یزد

هما خورشیدی معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد گفت: دوره صرفه‌جویی انرژی در تأسیسات گردشگری و دوره بازآموزی راهنمایان گردشگری از سری دوره‌های آموزشی توانمندسازی شاغلان صنعت گردشگری، امروز و فردا در یزد برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره‌ها به صورت رایگان با محوریت این اداره‌کل و توسط مؤسسات آموزشی خدمات گردشگری و باهدف آشنایی با مباحث روز صنعت گردشگری برای شاغلان و فعالان این صنعت برگزار می‌شود و در پایان برای هر کدام از شرکت‌کنندگان گواهینامه صادر می‌شود.

خورشیدی، ضمن اشاره به اهمیت آموزش و بازآموزی فعالان صنعت گردشگری گفت: تأمین نیروی انسانی ماهر یکی از مهمترین بخش‌های تاثیرگذار در حوزه گردشگری است که با حمایت دفتر مطالعات و آموزش گردشگری کشور و به منظور ارتقای سطح شاغلان این صنعت زمینه اجرای دوره‌های توانمندسازی فراهم شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • وظیفه جدید وقف کمک به حل مسائل جامعه است
  • تکیه خاتون‌آبادی؛ محور دومین رویداد تکیه‌گرد
  • کامل‌ترین تورهای ترکیبی ویژه بهار ۱۴۰۳
  • چهارمین همایش بین‌المللی معماری دست‌کند در خرم‌آباد برگزار می شود
  • برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود
  • برگزاری دوره‌های آموزشی فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • گسترش همکاری‌های مذهبی - فرهنگی در دستور کار ایران و ازبکستان
  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان
  • تحویل ۹ شی تاریخی به میراث‌فرهنگی هرمزگان
  • جدایی برگزاری بخش ملی و بین الملل جشنواره فیلم رضوان