Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت تولید کننده قوطی‌های مواد نوشیدنی در شهرک صنعتی کاوه ساوه اولین و بزرگترین شرکت قوطی سازی ایران است که محصولات تولیدی این شرکت حدود ۹۰ کارخانه بین المللی و داخلی را پشتیبانی می‌کند.

علوی مدیر عامل این شرکت تولید قوطی درباره تولیدات و محصولات این شرکت مطالبی به شرح زیر بیان کرد.

همه‌ی فرآیند تولید در این شرکت به صورت مواد اولیه غالبا آلومنیوم است که محصول نهایی با طی مراحل کشش، ضربه، رولینگ و فورمینگ، تولید می‌شود و با استفاده از تکنولوژی چاپ ۸ رنگ که مانند آن در منطقه خاورمیانه وجود ندارد، به دنیا عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این واحد صنعتی ۸ نوع مختلف قوطی تولید می‌شود که در نوع خود، کاملا منحصر به است که شرکت در راستای استراتژی و راهبرد جذب حداکثری و ارتقا ظرفیت وارد این پیچیدگی تولید شده است.

قوطی‌های تولید شده به لحاظ کیفیت و زمان تحویل، به ۸ کشور همسایه صادرات می‌شود که حدودا ۷۰ میلیون یورو تراز تجاری مثبت ایجاد کرده و سالانه بیش از ۴۰ میلیون یورو صرفه جویی ارزی برای کشور دارد.

همه دستگاه‌های تولید، اتوماتیک و بدون دخالت دست و با استفاده از تکنولوژی روز دنیا، فرآیند ارائه محصول با کیفیت و دارای استاندارد‌های لازم، انجام می‌شود.

مختار مدیر خط تولید این واحد صنعتی هم گفت: این شرکت به عنوان اولین و بزرگترین شرکت قوطی سازی آلومنیوم دو تکه کشور در ساوه استان مرکزی فعالیت می‌کند.

مختار گفت: این واحد صنعتی حدود ۲.۲ میلیارد قوطی با ۹۰ درصد ظرفیت اسمی در حال تولید هست و در صورت بومی سازی صنایع بالادستی و رفع نیاز به واردت، می‌تواند علاوه بر ارز آوری موجب ارتقا و توسعه این صنعت بیش از گذشته شود.

مدیر خط تولید این واحد صنعتی با اشاره به تامین کامل نیاز داخل با فعالیت این واحد صنعتی افزود: با تلاش صورت گرفته، در حدود ۹۰ کارخانه‌ی بین المللی و داخلی ِ تولید انواع نوشیدنی‌ها را پشتیبانی می‌کنیم.

مختار می‌گوید: براساس آمار‌های وزارت صمت، تعداد واحد‌های فعال در زمینه‌ی تولید قوطی‌های فلزی ۱۸۲ واحد با ظرفیت سالانه ۸۳۵ هزار تن است که اشتغالی قریب به ۱۰ هزار نفر، ایجاد شده است

حجت الاسلام موسوی رییس کل دادگستری استان مرکزی در جریان بازدید از این شرکت هدف از بازدید از این مجموعه را تشویق و ترغیب فعالان اقتصادی برای تلاش بیشتر و رونق در تولید عنوان کرد و گفت: این مجموعه تولیدی از واحد‌های فعال، پویا و پیشرفته در حوزه تجهیزات و زیرساخت‌هاست.

حجت الاسلام موسوی گفت: کلید حل مشکلات اقتصادی تکیه بر توانمندی‌های داخلی و رونق تولید است و برداشتن موانع و مشکلات صنایع و واحد‌های تولیدی منجر به تسهیل در روند تولید انواع محصولات شده و اشتغالزایی به همراه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنایع استان مرکزی شرکت قوطی سازی واحد صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۲۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد

قاسمعلی نیک‌پسند مدیر جهاد کشاورزی جوین گفت: این واحد پرورش قارچ به صورت صنعتی با سطح زیر کشت چهار هزار و ۸۰ مترمربع با ظرفیت تولید سالانه ۹۰ تن محصول فعال شده است.

وی افزود: برای ایجاد این واحد تولیدی ۲۲ میلیارد ریال تسهیلات و ۴۰ میلیارد ریال از محل خودیاری مجری هزینه شده است که از این طریق ۱۲ فرصت شغلی فراهم و در نخستین سال بهره برداری پنج دوره محصول قارچ تولید می‌شود.

قارچ محصولی زودبازده است که کشت آن به علت شاخص‌های اقتصادی، زیست محیطی، تغذیه‌ای و دارویی اهمیت زیادی پیدا کرده است.

گستره زمین‌های باغی و زراعی جوین ۳۵ هزار هکتار و محصولات عمده آن گندم، جو، چغندر قند، زیره، پیاز، هندوانه و پسته است که ۱۲ هزار بهره‌بردار در بخش‌های کشاورزی، باغداری، دامپروری و طیور این شهرستان فعالیت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • توسعه بازار‎های صادراتی با اخذ استانداردهای جدید باتری
  • امنیت غذایی پایدار و رونق صادرات محور؛ نقشه راه تولیدات کشاورزی است
  • نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو در واحد صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • تولیدات خوزستان در نمایشگاه اکسپو مورد توجه فعالان اقتصادی
  • باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور