Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز گفت: هدف از برگزاری و اعزام دانش آموزان به مناطق جنگی، زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت است‌.

سرهنگ پاسدار حسین پور اسماعیل، روز یکشنبه، 23 مردادماه، در حاشیه اعزام کاروان‌های دانش‌آموزی راهیان نور با بیان اینکه باید دانش آموزان را به عنوان سفرا و راویان شهادت و ایثار تربیت کنیم، اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت عظیم جامعه دانش آموزی و با توجه به روحیات دانش آموزان، بتوانیم فرهنگ و منش ایثار، شهادت، وطن دوستی و ولایت مداری را ترویج دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به تعداد کاروانهای اعزامی سپاه ناحیه امامت در تابستان سالجاری گفت: پنج کاروان دانش آموزی دختران، به مناطق جنگی شمالغرب کشور اعزام شدند و پنج کاروان دیگر هم تا ۱۰ شهریور اعزام خواهند شد.

سرهنگ پاسدار پوراسماعیل افزود: البته پیش از این نیز سه کاروان توسط پایگاه محلات اعزام شده بودند که در مجموع سه دوره، بیش از ۱۳ کاروان، به این مناطق اعزام خواهند شد.

فرمانده سپاه ناحیه امامت با اشاره به برنامه‌های جانبی در طول اردوهای راهیان نور، گفت: تجدید میثاق با شهدا، حضور در مزار شهدا، دیدار از یادمان های شهدای جبهه های شمالغرب کشور به خصوص یادمان شهید بروجردی و شرکت در همایش رزمی، فرهنگی که در پادگان حیدرلو شهر ارومیه برگزار خواهد شد، از مهم ترین برنامه‌های فرهنگی در طول اردوهای دانش آموزی راهیان نور است.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی راهيان نور دانش آموزان دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۴۲۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی در آیین آغاز این طرح گفت: این طرح در راستای مهارت آموزی، شادابی و نشاط برای ۴ هزار و ۳۰۰ دانش آموز پایه ششم ابتدایی از امروز در استان اجرا می شود. وی از توجه دولت مردمی ایران قوی به مهارت آموزی دانش آموزان خبر داد و افزود: طرح شنا گامی برای تقویت سلامت جسمی و روحی دانش آموزان برای یادگیری بهتر است. معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان نیز گفت: این طرح از امروز برای ۲۳ مدرسه ابتدایی دختر و پسر در شهرستان بویراحمد رسما آغاز شد. فرشید کرمی افزود: طبق برنامه زمانبندی شده این طرح با همکاری مدیران و معلمان تربیت بدنی در ۱۰ جلسه برای هر دانش آموز پیش بینی شده است. کرمی ادامه داد: در پایان طرح مهارت آموزی شنا به دانش آموزان شرکت کننده، گواهی مهارت شنا ارائه می شود.

دیگر خبرها

  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • تجلیل از راویان فعال روحانی موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا
  • قدردانی امام جمعه تکاب از اجرای طرح نور
  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • تجلیل از فعالان و سفیران سلامت دانش آموزی آذربایجان غربی
  • همایش دانش آموزی سفیران سلامت در گرمسار برگزار شد
  • پیش بینی ۵۲ میلیارد اعتبار در حوزه عمرانی آموزش و پرورش رزن
  • محسن رضایی:باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد